جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

واکنش محسن هاشمی به رأی منفی شورای شهر

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 606804
محسن هاشمی پس از اعلام مخالفت مجدد اعضای شورای شهر برای حضور وی بین کاندیداهای نهایی تصدی شهرداری تهران گفت: ان‌شاءالله این وحدت در سال‌های آتی هم ادامه داشته باشد و بتوانیم مردم را راضی نگه داریم.
واکنش محسن هاشمی به رأی منفی شورای شهر
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، در جریان پنجاه و هشتمین جلسه شورا و پس از مشخص شدن 7 گزینه شهرداری تهران اظهار کرد: در این مقطع ما برای انتخاب آقای هاشمی دو گزینه را داشتیم؛ یکی اینکه وی را انتخاب کنیم و یا اینکه فرد دیگری با شرایط ویژه انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس قطعاً اگر می‌خواستیم و شرایط اجازه می‌داد می‌توانستیم محسن هاشمی را به‌عنوان فردی توانمند، پاکدست و پرتلاش برای شهرداری تهران انتخاب کنیم اما اعتقاد داشتیم که حضور وی در شورا باعث انسجام بیشتری خواهد بود.

حق‌شناس افزود: قاعدتاً خروج محسن هاشمی از شورا پیام نامناسبی را به شهروندان می‌داد و اینک ما خوشحالیم که وی همچنان در شورا حضور خواهد داشت و تلاش می‌کنیم در 4 سال آینده با همکاری وی اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم، حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن تأکید بر انسجام و وحدت شورای شهر تهران گفت: همانند گذشته که در تذکری به دادستان کل کشور این انسجام را ارائه کرده بودم و هم‌اینک می‌بینیم که این انسجام در شورا وجود دارد.

رسولی ادامه داد: با انتخاب 7 گزینه از جمله آقایان افشانی، انصاری لاری، حجتی، حسینی، مکارم، حناچی و میرزایی، هیئت رئیسه شورا فرآیندی را تهیه خواهد کرد تا با تک تک این عزیزان جلسه برگزار کنیم و در نهایت برنامه‌های خودشان را در صحن شورا ارائه کنند.

وی گفت: این نکته حائز اهمیت است که اسامی اعلام‌شده بر اساس حروف الفبا هستند نه اخذ آرا. محسن هاشمی رفسنجانی نیز ضمن اشاره به انسجام و وحدت شورای شهر تهران بیان کرد: ان‌شاءالله این وحدت در سال‌های آتی هم ادامه داشته باشد و بتوانیم مردم تهران را راضی نگه داریم.

محسن هاشمی هم پس از اعلام مخالفت مجدد اعضای شورای شهر برای حضور وی بین کاندیداهای نهایی تصدی شهرداری تهران گفت: ان‌شاءالله این وحدت در سال‌های آتی هم ادامه داشته باشد و بتوانیم مردم را راضی نگه داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توان حضور در شهرداري رو نداشت...

اصلاح طلبان فقط سياسي كاري بلدند نه كار اجرايي...
Iran, Islamic Republic of
محسن هاشمی بنظر از دیگر اعضای شورای شهر و خانواده اش بهتر است
ایشان باید از شورای شهر استعفا دهند تا دقیقا مشخص شود انحصار طلبان چکاره اند
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
چرادست ازسرکشوربرنمیدارید جناب هاشمی بالاخره باید قواعد بازی حکومتی روقبول کرد چطورازبین اون همه تحصیلکرده ودانشمند واساتید درتهران به وجود شمانیازپیدامیشه شماکدام متخصص هستید که درکشور وجودتان احساس شد ؟