پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد جام باشگاه‌های فوتبال جهان جدی شد

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 606776
جانی اینفانتینو درخواست جلسه اضطراری برای بررسی پیشنهاد برگزاری رقابت های جام باشگاه های فوتبال جهان توسط کنسرسیوم خاورمیانه را به فیفا ارائه داد.
پیشنهاد جام باشگاه‌های فوتبال جهان جدی شد
به گزارش جهان نيوز، جانی اینفانتینو رئیس فیفا از مقامات برجسته فوتبال خواستار برگزاری نشستی اضطراری برای ارائه و بررسی پیشنهاد سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری کنسرسیوم خاورمیانه و آسیا شد.
 
هر چند پیشنهاد کنسرسیوم نمایندگان خاورمیانه و آسیا بابت دریافت حقوق قانونی توسعه جام باشگاه های فوتبال جهان و لیگ جهانی برای تیم های ملی با سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری از سوی مقامات ارشد فیفا رد شد، اما اینفانتینو درخواست بررسی جزئیات این پیشنهاد را در جلسه اضطراری دارد.

علت مخالفت مقامات ، امتناع اینفانتینو از افشای هویت اعضای کنسرسیوم در جلسه ای در کلمبیا برگزار شد و همچنین ترس آنها از صدمه زدن به دیگر تورنمنت های بین المللی فوتبال است.

پیشنهاد 25 میلیارد دلاری کنسرسیوم مشترک خاورمیانه و آسیا ، خواهان تغییر در شکل برگزاری رقابت های قهرمانی کنفدراسیون هستند و ایده آنها برای برگزاری رقابت ها هر چهار سال یکبار با شرکت 12 تیم برتر اروپایی است..

این گزارش از احتمال برگزاری جلسه اضطراری در 2 هفته آینده خبر داد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *