جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دولت دانش تولید را به کشاورزان منتقل کند

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 606762
محبی گفت: دولت باید دانش تولید خود را به کشاورزان منتقل کند.
دولت دانش تولید را به کشاورزان منتقل کند
به گزارش جهان نيوز، نشست خبری پیام محبی رئیس جامعه دامپزشکی کشور امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
 در این نشست پیام محبی رئیس‌جامعه دامپزشکی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما دغدغه تولید محصولات ارگانیک نداریم بلکه دغدغه اصلی جامعه دامپزشکی تولید محصول سالم است و من بعید می‌دانم بتوانیم حتی عسل ارگانیک را در کشور تولید کنیم.

وی افزود: رودخانه‌ها در کشور در حال از دست رفتن هستند و از آنها تنها دو رودخانه به مقصد می‌رسد. برای تولید یک گوشت ارگانیک باید خوراک دام ارگانیک داشته باشیم و برای تولید خوراک ارگانیک باید مزرعه آن ۵ سال عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد و خود دام هم یک پروسه خاص را طی کند.

محبی در ادامه تصریح کرد: ما همین که یک محصول سالم را در دست مردم قرار دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

رئیس جامعه دامپزشکی‌کشور خاطر نشان‌کرد: ما باید ظرفیت‌های تولید را بالا ببریم تا خلق ارزش داشته باشیم و فقط مصرف کننده نباشیم. تولید ملی باید کارشناسی شود که چه تولیداتی خوب و چه تولیداتی برای کشور مضر هستند و انجام این پروسه کار دولت است.
وی افزود: دولت باید دانش تولید خود را به کشاورزان منتقل کند.

محبی گفت: بیستمین کنگره ملی‌جامعه دامپزشکی ایران امسال با تغییر در زمان برگزاری به یکم تا سوم مرداد ماه در مصلای امام خمینی منتقل شد که در کنار آن یک نمایشگاه هم با نام ایران وت راه‌اندازی خواهد شد.
 
منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *