شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

پاسداری یک شغل نیست

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 606718
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان برمی گردد یک روز ظهورش شهید «همت» است، زمانی شهید «همدانی» و در زمانی دیگر شهید «حججی» نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری می باشد.
پاسداری یک شغل نیست
به گزارش جهان نيوز، آیین تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان برگزیده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با اشاره به شکل گیری و فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداری یک شغل نیست، بلکه رسالتی دینی است که حقیقت آن عبادت مجاهدانه می‌باشد.

وی افزود: پاسداری به معنای در مقام انجام تکلیف برآمدن و گام برداشتن در راه و مسیر ولایت مداری است که گذر از آن با اسقامت وتحمل سختی‌ها و ناملایمات همراه می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پاسداران در همه احوال و وضعیت‌ها می‌بایست در تلاش مجاهدانه برای حمایت از دین اسلام و پیروی از مسیر سعادت بخش ولایت باشند، اظهار داشت: پیام رسای امام حسین (ع) - بزرگ پاسدار کربلا- این بود که در راه حمایت از دین خدا از همه چیز بگذریم و این درس بزرگی برای پاسداران است که در مسیر پیش رو، با بصیرت نسبت به انقلاب، دشمن شناسی و شناخت کافی نسبت به تکلیف و رسالت مهمی که بر دوش دارند، گام برداشته و استقامت و صبر نیز داشته باشند.

وی مهمترین شاخص الگوگیری از ولایت را تبعیت دانست و اظهار داشت: برجسته‌ترین مصداق تبعیت از ولایت، قمربنی هاشم، حضرت اباالفضل (ع) و حضرت علی اکبر (ع) هستند که شاخص و الگوی حقیقی برای پاسداران اسلام و انقلاب می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: پاسداران نمونه کسانی هستند که در ویژگی و خصوصیات دینی و انقلابی از جمله بصیرت دینی، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی و صداقت و شجاعت پیشتاز هستند و از الگو‌های دینی بهره بیشتری برده اند. پاسدارانی نظیر شهید همدانی، شهید میثمی و شهید حججی نمونه بارز آن‌ها هستند.

وی افزود:  پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان برمی گردد یک روز ظهورش شهید «همت» است، زمانی شهید «همدانی» و در زمانی دیگر شهید «حججی» نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی پاسداری از انقلاب اسلامی را باور و عملی پیش برنده که هرگز ایستایی وتوقف ندارد توصیف و تصریح کرد: تنها کسانی می‌توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تبریک به پاسداران نمونه و برگزیده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی حد توقف ندارد، گفت: باید پاسداری را تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان خداوند متعال است ادامه دهیم و در این مسیر ثابت قدم بوده و استقامت و پایداری داشته باشیم.

آنطور که سپاه‌نیوز نقل کرده، در پایان این مراسم با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه، از خانواده شهید مدافع حرم «حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده» و جمعی از پاسداران نمونه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *