شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۷

کجای دنیا از دستور پلیس سرپیچی می‌کنند؟ +عکس

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 606588
به گزارش جهان نيوز، نجاح محمد علی تحلیلگر جهان عرب در توئیتر خود با انتشار تصاویری از برخورد پلیس در سایر کشورها نوشت:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برخي سودو حيات خود را در اين ميبينند كه هميشه طلبكار باشند و اقدام خلاف قانون برخي ها را موجه تشخيص داده تا در مقاصد سياسي خود كه همان چاپيدن است دست پيدا كنندو بنوعي هجمه تبليغاتي براه بياندازن تا عملكرد انها در اين هياهو گم شود.در هيچ جاي كجاي دنيا
Iran, Islamic Republic of
بعضی از افراد فقط دنبال سوژه هستن حال هرچی می خواهد باشد فقط بتوان با آن ناکارآمدی را پوشاند
از دید این افراد هدف وسیله را توجیه می کند
Iran, Islamic Republic of
همین چند سال پیش بود پلیس آمریکا گردن یک سیاه پوست را در حین درگیری اینقدر فشار داد تا خفه شد و بعدش جریاناتی هم در آمریکا راه افتاد.
اگر در ایران همچین اتفاقی بیافتد....واویلا کل دنیا را بر میدارد. از نهادهای مثلا حقوق بشری تا تمام روسای مثلا قدرت جهانی.
تو ایران یک دختری در مقابل مامور نیروی انتظامی مقاومت کرده و فحاشی میکند .
در کجای دنیا مقاومت در برابر نیروهای انتظامی مجاز است ؟
نیروی انتظامی را بدهکار هم کرده اند!
Iran, Islamic Republic of
تفاوت در این است که پلیس مامور امنیت جامعه است کسی که پوشش نامناسبی دارد صرفا باید به او تذکر داد. این منطقی است که مورد قبول اسلام هم هست و در اسلام چنین رفتارهایی به بهانه امر به معروف و نهی از منکر قابل پذیرش نیست. فرق است میان اینکه پلیس با یک دختر برخورد کند که صرفا پوشش نامناسبی دارد تا اینکه با یک قاتل یا دزد یا فرد مسلح بخواهد برخورد کند.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
کار و وظیفه پلیس مبارزه با جرم است - نه گناه
بی حجابی جرم است( طبق قانون)
پس پلیس مرتکب خلافی نشده است
Iran, Islamic Republic of
این آقای نجاح محمد علی چرا گیر داده که مارو با آمریکا،فرانسه یا انگلیس مقایسه بکنه شاید فکر میکنه پلیس بخاطر لباس پوشیدنشون اینارو انداخته زمین.
آمیزاد
Colombia
اگر کسی که در گرمای ایران در ماه رمضان برای رفع تشنگی و یا گرسنگی در خیابان آب و یا چیزی بخورد هم جرم بشمار میاید و پلیس با او بشدت برخورد خواهد کرد ، اکنون آقایان برای ما بگویند این کجایش به زیان جامعه است ؟ و شاید این قوانین درست نباشد؟