پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۷
سروری با اشاره به دستگیری مرتضوی:

اگر دولت‌ها مانند قوه قضائیه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 606533
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر دولت‌ها در کشور اینگونه (مانند قوه قضائیه) عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم. اخیرا می‌بینیم افرادی که به‌عنوان جاسوس مورد تعقیب قرار می‌گیرند همچنان در جایگاه‌های رسمی نظام، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.
به گزارش جهان نيوز، سروری با اشاره به دستگیری سعید مرتضوی اظهار داشت: این‌ اقدام قوه قضائیه، اتفاق امیدوارکننده‌ای است.
 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظاهرا برخی افراد چشم مثبت‌بین‌شان کور شده است و صرفاً نکات منفی را می‌بینند، به همین دلیل هر نکته مثبتی می‌بینند را منفی تلقی می‌کنند، اما بنده، چون در پرونده مرتضوی در جریان موضوعات بودم واقعاً به چشم خود دیدم  که قوه قضائیه الحق و الانصاف بسیار قاطع ،مستقل و بدون ملاحظه همکاری‌های لازم در این زمینه را انجام داد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستگیری و تحویل سعید مرتضوی به بازداشتگاه اوین را یک اقدام مثبت می‌بینم. اگر  دولت‌ها در کشور اینگونه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم. اخیرا می‌بینیم افرادی که  به‌عنوان جاسوس مورد تعقیب قرار می‌گیرند همچنان  در جایگاه‌های رسمی نظام، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

سروری افزود: در پرونده آقای کاووس سیدامامی نیز برخورد و قاطعیت قوه قضائیه را شاهد بودیم. او با شبکه‌های جاسوسی دشمن ارتباط داشته و این موضوع، اثبات شده بود اما متأسفانه افرادی در برخی جایگاه‌ها بودند که از این جاسوس حمایت کردند.

وی عنوان کرد: متاسفانه بعضا دیده می‌شود برخی قصد دارند با تیره و تار کردن فضا اجازه ندهند، شفافیت به‌وجود بیاید و به شکلی دائماً به دیوار اعتماد مردم لگد می‌زنند. لذا هر آن که مردم احساس می‌کنند، افراد متخلف در سیستم قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرند، تلاش می‌کند این نگاه در چشم مردم به‌وجود نیاید و همچنان در فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی می‌دمند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: عملکرد قوه قضائیه در دستگیری سعید مرتضوی اقدام مبارکی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
جالب بود
قوه قضاييه تو مملكت ما سياسي كار ترين قوه ... انهاست
...
Iran, Islamic Republic of
ساده نباش سروری
سبزهای آن دستگاه انتقام گرفتند از مرتضوی
کمی صبر کن متوجه میشوی
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنیم دیگه دولت بگزار همین قدرکه بد است باشد دیگربدترنکنید.امیدوارم یک پرونده داشته باشید تو دادگاه تا بفهمید چه خبر است هر چند شماکلا هیچ جایی مشکلی نداری همه چیز برای شما حله.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این بابا حالش خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای سروی های عزیز شما که از همه چیز خبر دارید چرا انزمان که در قدرت بودید از هیچکدام از آقایان شکایت نمی کردید و فقط در مدح انها سخنرانی می‌کردید .لطفا کج بشنید و راست بگوید .شاید توانستید عده ایی را دور خود جمع کنید
سرور
Iran, Islamic Republic of
خواستید چاپ بکنید یا همه کلام را ... بگذارید.اما
این حرف آقای سروری به طرز دیوانه کننده ای مشمئز کننده است " اگر دولت‌ها در کشور اینگونه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم."
الان قوه قضاییه فقط در مورد احمدی نژاد خط قرمز ندارد چون هم زورش به وی می رسد و هم منتقد اصلی قوه است.یا مهدی هاشمی که از وقتی پدرش مرحوم شد زندان رفت.آیا قبل از فوت هاشمی اینطور بود؟
در مورد دوستی هم که گفته بود امیدوار است آقای سروری در دادگاه پرونده داشته باشد تا بفهمد باید عرض شود درست است که هم ما ایرانی هستیم اما احتمالا برخی آقایان ایرانی ترند.
Romania
ما شهروند درجه ۲ هستیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
راستی نگفتی چه خبراز ف-ل خط قرمزتون منوکشته
Iran, Islamic Republic of
چقدر به این گفته ها و گوینده باید بخندیم
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه اصلا خط قرمز نمی شناسد ولی بابت فاضل وبرادر رئیس جمهور وبرادر معاون اول وژنهای خوب که از کشور فراری داده شده اند چه جوابی دارد آقای اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
در ایرا تمام قوا سیاسی عمل میکنند از جمله همین قوه قضائیه چرا باید پروند مرتضوی 9 سال طول بکشد و در همین 9 سال خیلی از متهمین محاکمه و مجازات شدند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشیدها جناب آقای سروری تحلیل ها و نکته ها وپندها و مواعظ رهپویان به پای آقای شریعتمداری کیهان نمیرسه او گرچه بنده خدا مردی بسیار خوبی هست ولیکن دربعضی بمواقع تحلیهای او هم درست از آب درنمی آید .درمجموع با این همه رسانه های معاندی که در کشور علیه کشور قلم میزنند درکنار سایر رسانه ها ی دلسوز مفید هستیداما گاهی رعایت اخلاق حرفه ایی کسب و کارتان را نمی کنید .
Germany
اين فكر كرده چه وزنه سياسي هست كه نظر ميده
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
جوک قرن اعلام شد به افتخار ایشون
Iran, Islamic Republic of
مگه مجبورى بيچاره ! نظريه بدى كه اينطور مشتت وا بشه ؟! از چمران ياد بگير بينوا، ببين چقدر عاقله كه جيكش درنمياد ؟! فقط خدا خدا بكن كه شهردار بعدى پشت پرده باهاتون ببنده وگرنه مجبور ميشيد كل سرمايه هائى كه توى اون 12 سال بدست آورديد مسترد كنيد !
...
Iran, Islamic Republic of
سروری میشه بگی تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی به کجا رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟