سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 606509
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می شود.
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
به گزارش جهان نيوز، و به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.
 
اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به اولویت جذب محمد صلاح برای تیم رئال مادرید است. رئال مادرید سعی می کند تا آقای گل لیگ برتر جزیره و بهترین بازیکن تیم لیورپول را به تیم خود بیاورد.همچنین پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مبلغ 200 میلیون پوند را برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است. صلاح به تازگی  به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره انتخاب شده است.

پوگبا: مشکلی با مورینیو ندارم
پل پوگبا بازیکن تیم منچستریونایتد اعلام کرده است که هیچ مشکلی با خوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ ندارد و تمامی شایعات مبنی بر اختلاف بین خودش و خوزه مورینیو را رد کرده است.گفتنی است خوزه مورینیو و پوگبا در روزهای اخیر رابطه سردی با یکدیگر دارند  ، همچنین شنیده شده که  پوگبا می خواهد در فصل نقل و انتقالات تابستان از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد.

اوبلاک در دوراهی ماندن یا نماندن در اتلتیکومادرید
جان اوبلاک، دروازه بان تیم اتلتیکومادرید اذعان کرده است که مطمئن نیست در پایان این فصل از رقابت های لالیگا در این تیم باقی بماند. گفتنی است تیم های آرسنال ،لیورپول و پاریس سن ژرمن نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.

ونگر گزینه مدیریت در تیم پاری سن ژرمن
گفتنی است آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال قصد دارد تا در پایان این فصل از بازی های لیگ برتر جزیره از این تیم جدا شده و به شغل دیگری در دنیای فوتبال بپردازد. پاری سن ژرمن قصد دارد تا این سرمربی خبره را به عنوان یکی از مدیران خود برای کسب موفقیت در دنیای فوتبال انتخاب کند.

پرز به دنبال جدایی ناواس
شایعات حاکی از آن است رئیس باشگاه رئال مادرید به دنبال آن است تا کیلور ناواس ،دروازه بان حال حاضر تیم رئال مادرید از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد. همچنین این مدیر تلاش می کند دروازه بانانی همانند داوید دخیا و یا آلیسون را جایگزین این دروازه بان کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *