پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افشاگری سرمربی ملوان از فساد در فوتبال ایران

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 606462
نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندرانزلی درباره فساد در فوتبال ایران اظهارات جدیدی را مطرح کرد.
افشاگری سرمربی ملوان از فساد در فوتبال ایران
به گزارش جهان نيوز، نادر دست نشان در خصوص مشکلات تیم ملوان بندرانزلی در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای فصل دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان از سمت خود استعفا داد و می توان گفت پس از رفتن او ملوان به سختی نفس کشید. مشکلاتی مثل شکایت بازیکنان خارجی که ماحصل هنر مدیران قبلی بود نیز گریبان تیم ما را گرفت. فکر می کنم بالغ بر 950 میلیون تومان تاکنون برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی که قبلا در تیم حضور داشته اند پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: همه این مسائل دست به دست هم داد تا ما هم در جذب بازیکن و هم در فراهم کردن امکانات تمرینی مناسب و پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی با مشکلات زیادی روبرو شویم. بودجه تیم ما در حد تیم هایی مثل ایرانجوان بوشهر، راه آهن و صبای قم که در حال حاضر در قعر جدول حضور دارند بوده است و بازیکنان ما تا همین جا نیز دست به کار بزرگی زده اند.

سرمربی تیم ملوان افزود: در نیم فصل اول کم تجربگی و استرس برخی از بازیکنان و همراهی نکردن تماشاگران با تیم باعث شد تا امتیازات زیادی را از دست بدهیم اما در دور برگشت رقابت ها هواداران ما متوجه شدند که بازیکنان با عشق و علاقه فراوان و بدون توقع زیاد برای ملوان بازی می کنند و با حمایت آنان توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به تاثیر اشتباهات داوری در نتایج تیم ملوان گفت: در حداقل 7 بازی امسال، اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر تیم ما تمام شد و اگر این اشتباهات رخ نمی داد بدون شک جایگاه ملوان در جدول بهتر از الان بود.

سرمربی تیم ملوان همچنین در مورد احتمال کسر امتیاز از تیم ملوان تاکید کرد: همه از کسر امتیاز ناراحت هستیم و دچار استرس شده ایم و من امیدوارم که بزودی به تیم ما کمک شود تا دوباره دچار یک معضل دیگر نشویم. هنوز مشکل شکایت زوران بازیکن خارجی سابق ملوان حل نشده و فرصت زیادی نیز برای جلوگیری از کسر امتیاز وجود ندارد.

دست نشان با اشاره به ماجرای فساد، تبانی و رشوه در فوتبال که این روزها دوباره بر سر زبان ها افتاده است گفت: تبانی و رشوه در فوتبال ایران از قدیم الایام وجود دارد و تنها مربوط به امروز نیست. به ویژه وقتی بازی ها به اوج حساسیت می رسند این پیشنهادهای بی شرمانه به سمت عوامل تیم ها به خصوص مربیان سرازیر می شوند. در سال 86 که من سرمربی تیم پگاه گیلان بودم افرادی مرا تهدید کردند که باید برای تمدید قراردادت مبلغی را به ما بدهی چون این ما هستیم که تو را در تیم نگه می داریم. من نیز در آن زمان این ماجرا را برای مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تعریف کردم و خواستار برخورد با این افراد شدم اما متاسفانه هیچ گونه برخوردی با آنها نشد. تا زمانی که با فساد، تبانی، زد و بند و خیلی مسائل دیگر برخورد قاطع نشود فوتبال ما پیشرفت نمی کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *