جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
جشنواره جهانی فیلم فجر؛

اکران فیلم مجید مجیدی در جشنواره جهانی فجر

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 606426
پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران آثار سینمایی ایران و جهان ادامه خواهد یافت. از جمله مهم ترین آثار اکران شده در روز پنجم می توان به فیلم "آن سوی ابرها" ساخته مجید مجیدی اشاره کرد.
به گزارش جهان نيوز، پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران آثار سینمایی ایران و جهان ادامه خواهد یافت. از جمله مهم ترین آثار اکران شده در روز پنجم می توان به فیلم "آن سوی ابرها" ساخته مجید مجیدی اشاره کرد.

جشنواره جهانی فجر در سی و ششمین دوره تغییرات بسیاری را به همراه داشته که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به استقبال خوب کارگردانان و فیلمسازان ایرانی در این جشنواره اشاره کرد.

حضور چهره های مطرحی همچون مجید مجیدی و کمال تبریزی در میان کارگردانان حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر نشان از روی خوش سینمای ایران به این جشنواره در دوره حاضر داشته است.

اکران فیلم مجید مجیدی در جشنواره جهانی فجر/بازیگر به وقت شام میهمان کاخ جشنواره می‌شود+عکس
احمدرضا معتمدی، آناهید آباد، مصطفی رزاق کریمی، محمد علی باشه آهنگر، بهروز غریب پور، بهرام توکلی و مجیدرضا مصطفوی از جمله کارگردانان شناخته شده سینمای ایران هستند که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر آثار خود را شرکت داده اند.

داستان "آن سوی ابرها" در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد و درباره برادری خلافکار و خواهری است که به دلیل حادثه‌ای که در حین دفاع از خود در برابر تجاوز رخ داده، در زندان به سر می‌برد. این فیلم دوشنبه ساعت 19:10 در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو اکران خواهد شد.

اکران فیلم آن سوی ابرها ساخته متفاوت مجید مجیدی در جشنواره جهانی فیلم فجر+عکس///////////////////////سه شنبه شب
آستیگمات دیگر فیلم اکران شده در پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود. این فیلم نویسندگی و کارگردانی "مجیدرضا مصطفوی" ساعت 13 در سالن شماره 4 پردیس چارسو اکران می شود.
محسن کیایی، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، باران کوثری، نیکی کریمی و بهنوش بختیاری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نوۀ زن هم در مدرسه براي معلمش مشكلاتي به وجود مي آورد كه كل زندگي اعضاي خانواده را تحت تاثير قرار مي دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.

جواد عزتی با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر شد/شانس بالای بازیگر لاتاری برای کسب سیمرغ+عکس/////////////////////شنبه
فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" به کارگردانی "بهرام توکلی" جزو آثار دفاع مقدسی سینمای ایران است که در جشنواره امسال با سایر فیلم ها به رقابت پرداخته و از نگاه بسیاری از منتقدان یکی از شانس های اصلی در بخش های فیلمنامه، کارگردانی و بازیگری محسوب می شود.

این فیلم دوشنبه در پنجمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت 17 در پردیس سینمایی چارسو سالن یک اکران خواهد شد.

در 21 تیرماه 1367، حمله وسیعی سراسر جبهه جنوب را درگیر می‌کند، یکی از نقاط حساسی که دشمن قصد عبور از آن و رسیدن به شهرها و جاده‌های کلیدی ایران را دارد تنگه ابوغریب است، تنگه ای که نام و خاطره اش در میانه تاریخ رسمی روزهای پایانی جنگ گم شده تنگه ای که محل مقاومت افراد گردان عمار بود.

جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی از جمله بازیگران اصلی هستند که در فیلم "تنگه ابوغریب" به ایفای نقش پرداخته اند.

بیگانه، من دیگو مارادونا نیستم، برف سرخ، نزدیک تر، آسمان زرد کم عمق، پرسه در مه، اینجا بدون من، پابرهنه در بهشت و عقل سرخ نام 9 اثر سینمایی است که توکلی تاکنون کارگردانی آنها را بر عهده داشته است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *