جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۶۴
توهین به مقدسات و معصومین از دوم خرداد تاکنون

چرا برخی اصلاح‌طلبان به معصومین جسارت و توهین می کنند؟

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 606400
توهین اصلاح‌طلبان به ائمه اطهار و مقدسات باعث شده که افراد این جناح سیاسی در نزد افکارعمومی به انسان‌های هرهری مسلک و بی هویتی تبدیل شوند و این جریان بخشی از اعتماد عمومی را نسبت به خود از دست داده است.
چرا برخی اصلاح‌طلبان به معصومین جسارت و توهین می کنند؟
گروه سیاسی جهان نيوز، امیر حمزه نژاد: بازهم توهین به مقدسات و بازهم جریان اصلاحات. در این حیطه اصلاح‌طلبان که از زمان دولت اصلاحات یدطولایی دارند هنوز هم در هتاکی به مقدسات و ائمه اطهار مداومت می‌ورزند. این درحالی است که هر بار افراد این جناح سیاسی اقدام به توهین به مقدسات کرده‌اند از سوی افکارعمومی به شدت با آنها برخورد شده است. اصلاح‌طلبان همواره شعار آزادی بیان می‌دهند اما در احترام به عقاید دیگران که اصل اساسی این شعار است، همواره مردود بوده اند.

به گزارش جهان نيوز، یکی از خبرنگاران روزنامه اصلاح طلب «جهان صنعت» در پستی توهین آمیز که هدفش حمله به یکی از شخصیت‌های مشهد مقدس بود، با یک رویکرد التقاطی همه چیز را با هم قاطی کرد و حتی حرمت امام رضا(ع) را هم در این زمینه نگاه نداشت.

البته در این مورد خاص روزنامه جهان صنعت با انتشار پیامی توئیتری با رد انتساب افکار این فرد به روزنامه نوشت که با فرد خاطی برخورد شده است اما اشاره ای به نوع برخورد نکرد. 



وی در توهینی بی شرمانه به امام علی بن موسی الرضا(ع) نوشت که این امام بزرگوار موافق رقص و طرب بوده است! البته اصلاح طلبان در هتک حرمت به امام رضا (ع) به این شیوه سابقه دار هستند. در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز مجری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در نامه‌ای کذایی به امام رضا(ع) که مضمونی انتخاباتی و سیاسی داشت ایشان را طرفدار جناح خاص عنوان کرد. این موضوع که اصلاح‌طلبان برای مقاصد خاص سیاسی حتی از وجهه معصومین هم سوء استفاده می‌کنند باعث خشم و عصبانیت بسیاری از مردم شد.



پیشتر در سال 95 نیز یک فعال ضدانقلاب که درگذشته در جرگه اصلاح‌طلبان بود با انتشار تصاویر از خود توهین کم سابقه‌ای به اهل بیت (ع) کرد. در همین رابطه، «شادی صدر» فرد نزدیک به اصلاح‌طلبان و البته حامی آنها در محافل حقوقی و زنان، در اقدامی توهین آمیز با در دست داشتن شراب و نشستن در کنار پرچم سیدالشهدا(ع)، به اهل بیت(ع) اهانت کرد، اهانتی که پیشتر نیز توسط اصلاح‌طلبان با درخواست تظاهرات علیه خدا (ابراهیم اصغرزاده)، قابل استناد نبودن احکام اسلامی و نفی وحی (عبدالکریم سروش)، اهانت به پیامبر اسلام (اکبر گنجی) و . . . مسبوق به سابقه بوده است.



در خصوص قیام عاشورا و وقایع تاریخی مربوط به ائمه اطهارهم اظهار نظرهای شاذی که با حالت روشنفکرانه و تفسیری همراه بوده اما در اصل انحرافات بسیاری درش نهفته است بسیار در جریان اصلاحات مرسوم بوده است.

در همین رابطه، «محمد شعله سعدی»، فعال سیاسی اصلاح طلب در شیراز گفت: «می‌گویند امام حسین‌(ع) انقلاب کرد و من چنین چیزی را باور ندارم به دلیل اینکه امام حسین(ع) اصلاً قصد انقلاب نداشته است و داشت از جایی که جانش را تهدید می‌کردند دور می‌شد اما به او اجازه ندادند و او نیز تسلیم نشد!»

موضوعی که پیشتر اصلاح‌طلبان مشهوری مانند هاشم آغاجری به این شیوه به آن پرداخته بودند.
این فعال اصلاح طلب در این باره بیان کرده بود: «نویسندگان (نامه به امام حسین (ع)) می‌گویند: این حکومت (حکومت یزید) بدون رضایت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسین (ع) هم در رأس باشد ولی رضایت مردم در آن نباشد نامشروع است. آغاجری در همین سخنرانی امام حسین (ع) را با سیاوش در تاریخ ایرانیان مقایسه می‌کند: «... سیاوش در تاریخ ملی ما ایرانیان مظهر معصومیت و پاکی است و بعد از آمدن اسلام، حسین (ع) جای سیاوش می‌نشیند و آیا ما اثری در مورد حسین (ع) مانند منظومه‌ای که فردوسی در باب سیاوش سروده است.»

اما توهین‌های ادامه دار اصلاح طلبان به معصومین با هر شیوه و با هر بهانه‌ای که بوده باعث شده این جریان به یک جناح بی هویت و هرهری مسلک تبدیل شود که سخت بتوان اعتقادات آن را ریشه یابی کرد.

ادامه این توهین‌ها و همچنین مسامحه این جریان سیاسی با چنین افرادی باعث انتقاد شدید برخی اصلاح‌طلبان شده است و آنان نیز به این مسئله انتقاد دارند. یکی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب دستگیر شده در فتنه 88 می‌گوید: «ما مشکل هویتی پیدا کرده ایم. هر فرد و جریان بی ریشه و بوته ای که لباس اپوزیسیون پوشید از او حمایت کردیم و نتیجه اش آن چه شد که نظام می خواست. ما شدیم عروس هزار داماد و هر که از گرد راه می رسد ما با او پیمان می‌بندیم.»

البته گناه اصلاح طلبان این است که هر کسی که به اسم این جریان و یا سابقه‌ای که با این جریان سیاسی داشته به معصومین توهین کرده است‌، برخورد نکرده و حسایتی در برابر مقدسات از خود نشان نداده‌اند. درواقع با بی اعتنایی به این افتضاحات، برای در امان ماندن جناح سیاسی خود هویت اعتقادی خود را فروخته اند. هر چند که در زمان اصلاحات نیز بیشتر مسئولان و شخصیت‌های طراز اول سیاسی این جریان بودند که در خط مقدم توهین به معصومین و مقدسات قرار داشتند.

به هر جهت افکارعمومی نشان داده که این آش شور را پس زده است و در برابر توهین به مقدسات حساسیت لازم را انجام داده؛ برخلاف جریان اصلاحات که به همین دلیل هم هویت و هم بخشی از اعتماد عمومی را از دست داده است.

هرچند خبرنگار هتاک که در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین اهانت نموده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده اما لزوم یک برخورد قاطعانه شاید این پرونده را برای همیشه ببندد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه این وارثان منافقین و خوارجان هستند ایا انتظاری از اینها است که با اسلام و ائمه دشمنی نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
بعلت اینکه دولت ... تمام عملکرد خود را در جهت امامان میدانند ودر نتیجه بعضی از ان عملکردها اختلاس دزدی خیانت بهمراه دارد...
مهدی اقدامی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان استدلال دو طرف رو خوندم
تعجب میکنم که عزیزانی صحبت از اعدام این تفکر داعش گونه رو پیشنهاد کردن پس دموکراسی چی میشه این وسط. جهان سوم اینجاست
اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست
Iran, Islamic Republic of
مگر اعدام مرتد، عیب است که از مسلمانی ما باشد؟!
با موذی گری، ظاهر لطیف به خودت گرفتی، اما باطنت رو نتونستی پنهان کنی. اصلا کی از اعدام حرف زده که شما این بالا نظر نوشتی؟! اگر کسی از اعدام گفته، باید پایین نظرش جواب بدی که استدلال دو طرف خونده بشه. نه بالای نظرات!
حالا فرض که کسی گفته مرتد باید اعدام شود. این حکم شرع مقدس اسلام است. مگر شما باید تأیید میکردی؟!
ثالثا، دموکراسی چی میشه؟ دموکراسی میره به زباله دان تاریخ. بگو اسلام چی میشه. دین چی میشه. به دین توهین کنند، بعد چون تویی میگی دموکراسی چی میشه؟ منتهی به حماقت میشه. منتهی به جسارت میشه.
بنده توصیه میکنم در جمع های خودی امثال خودت را رنگ کنی. ما قاطعانه، مرگ بر منافق میگوییم و پای دین با کسی شوخی نداریم.
شب خوش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما.
Iran, Islamic Republic of
فرمایشتون معیوب و بدون مطالعه و استدلال و فاقد استناد هستش.
علی
Iran, Islamic Republic of
استدلالها رو خوندی، خودت از اسلام و حقیقت آن چه می دانید، لطفاً قبل از اظهار نظر برید استدلالهای اسلام رو هم بخونید با دقت و بدون تعصب....
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید چرا تهمت می زنید و باعث کدورت بین مردم می شوید
از خدا بترسید و توبه کنید و اینهمه فتنه نکنید
خد ازتون نگذره که با دین مردم هم بازی می کنید
شما یک عده بی دین هستید که دارید از ناحیه اصولگرائی به دین و شریعت مردم می تازید و می خواهید فتنه راه بیندازید
خدا لعنتتان کند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه افساد طلبا بی حیا را که به راحتی به مقدسات اسلام و اعتقادات مردم شیعه توهین میکنند
مرگ برمنافقین و کفار
Iran, Islamic Republic of
خدا، تو رو لعنت دروغگو با همفکران توهین کننده ات.
مگر افشای دست مفسدین، خجالت داره؟! تو کارمند بی بی سی هستی یا جیره خور شرق و آفتاب و اعتماد؟!
توهین به دین میکنید، بعد به اعتراض مردم میگید توهین؟ غلط میکنید. زیادی بهتون رو دادیم پررو شدید.
میگی کدورت بین مردم؟ کدوم مردم؟ اون مردمی که ما میشناسیم، از توهین به دین، خونشون جوش میاد و جان و مال و پدر و مادرشون رو برای دین، فدا میکنن. شاید منظورت فتنه گراست که دچار کدورت میشن! خب بشن. چطور شما باعث کدورت دل مؤمنین، و باعث نارضایتی خدا، و رسول خدا، و اهل بیت خدا، میشید، آدرس جهنم یادت نمیاد. اما افشای زشتی و پلشتی رو فتنه میدونی؟
فتنه تو لونه مار افسادطلبی میکنیم تا مار رو بیرون بکشیم.
وانگهی، اصولگرایی؟! فازت چیه؟! اینجا صحبتی راجع به اصولگرایی شده؟! چرا تا اسم خیانت های افسادطلبان میاد، یه عده فوری اسم اصولگرایان رو میارند و بعد مثل موش خرما میخزن تو لونه؟ هر کسی دین داشت، اصولگراست؟! چه حزب خوبی!
خدا، هم. تو رو، هم پشتیبانان مالی و اطلاعاتی تو یعنی رژیم اشغالگر قدس را، هم اربابت آمریکا را، هم تمام افسادطلبان را، از دم لعنت و ژن تان را خشک کند.
Iran, Islamic Republic of
والا مردمی که ما می شناسیم با یه تَکرار به صفر تا صد لیست اصلاح طلبی رای میدن.
شما از کدوم مردم میگی افراطی؟
Iran, Islamic Republic of
مردمی که توی ضدانقلاب میگی، مردم بی ایمان و جو زده، یا بیچارگانی هستند که فریب دروغ های تبلیغاتی شماها همچون دیوارکشی را خوردند.
اما مردمی که ما انقلابی ها میگیم، مؤمنان نورانی هستند که در راه تحقق ارزش ها، عمر و جوانی و لذات خود را، فدا میکنند.
این مردم با اون مردم خیلی فرق داره. ضمن اینکه اون مردم شما، با صد تا اشاره، به هیچ لیستی از افسادطلبان رأی ندادند که اگر دوزار قبولتان داشتند، خاتمی را از سال 82 تا 90، ضایع نمیکردند.
اون مردم، به خاطر نبود گزینه های مطلوب در مقابل، مجبور شدند به لیست شما رأی دهند که الان هم فهمیدند اشتباه کردند. نشانه اش جمعیت انبوه دانش آموزان بیچاره که در سفر جناب روحانی به تبریز، با زور نمره انضباط، جلوی جایگاه جمع شده و آبروی رییس جمهور را خریدند.
Iran, Islamic Republic of
فتنه که کار شماست! ولی فقط یه سؤال:
این خبر و نظرات، راجع به بازی اصلاح طلبان با دین هست. چطور ممکنه نقد بازی اصلاح طلبان با دین مردم، خودش بازی با دین مردم تلقی بشه؟! خط سوم نوشتید. آیا منظورتون از دین، دم شماست؟
Iran, Islamic Republic of
باز یه افشاگری مستند، دارای تاریخ، دارای اسم، دارای سند، ضدافسادطلبان فاسد شد، جماعت فانوس به دست در حمایت از افسادیون ریختن اینجا! تا میخوایم پرده رو بزنیم کنار، یه عده نمیذارن. گویی پشت پرده، هیچ لباسی تنشون نیست!
چرا شماها نمیرید تو سایت افسادیون، وقتی از بهایی ها حمایت میکنن، لعنتشون کنید و اون ها را از بازی با دین مردم بترسونید؟! آماده نشستید که از کیا دفاع کنید؟!!
Iran, Islamic Republic of
عکس ...شادی صدر کنار پرچم هست. از کدوم توهین صحبت میکنی؟! کاریه که دوستانتون کردن! دیگه قابل انکار نیست!
Iran, Islamic Republic of
اصلا میدونی تهمت چیه؟ تهمت یعنی نسبت دروغ. خبر رو خوندی اصلا؟ کاملا مستنده.
...
یکی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اصولگرا رو با افسادطلب اشتباه گرفتی.
Iran, Islamic Republic of
لعنت ابدی بر بی‌دینان که مدام بر مقدسات می‌تازند اما کور خوانده‌اند و نور الهی خاموش‌ناشدنی است و وعده خداوند حق است. اصحال‌طلبان نتیجه‌ای از هتاکی و ترویج بی‌دینی نخواهند گرفت.
Iran, Islamic Republic of
يك عده انسان بي هويت كه مي خواهند با چنگ زدن به مقدسات خود را در نزد غربي ها نشان دهند
سید
Iran, Islamic Republic of
این ....را باید .... کشت
حمید
Iran, Islamic Republic of
حکم شرعی کسی که به خدا ،پیامبراکرم و ائمه اطهار توهین میکنه چیه؟
نظر افسادطلبا = اظهارنظر و ابراز عقیده آزاده، آزادی یعنی همین(حکم شرعی کیلویی چنده؟؟؟)
Iran, Islamic Republic of
حکم شرع رو چطور میشه یافت?
Iran, Islamic Republic of
حکم شرع را، از عالم عادل میپرسند.
Iran, Islamic Republic of
میشه کلمه مقدس را تشریح کنید که بعد از آن بتوانیم مصداق توهین به آن را پیدا کنیم.!!
Iran, Islamic Republic of
مقدس، به هر چیز دارای ارزش معنوی زیاد میگویند. در مقابل ارزش مادی زیاد که به آن، گران میگویند.
ارزش مادی را با پول میسنجند. اما در امور معنوی هر چه از ناحیه خدا، یا اولیاء الله، بیان شده است، مقدس است. چراکه درست، بدون اشکال، و حرف یار است.
حالا که یاد گرفتید، بگویید تکلیف اصلاح طلبان و طرفدارانشون که به مقدسات توهین میکنند چیه. بنویسید که معلوم بشه دنبال حرف حق بودید.
Iran, Islamic Republic of
مصداق توهین به مقدسات گفته شده است. توهین به خدا، رسول خدا، اهل بیت خدا، کتاب های آسمانی، ادیان، دستورات دینی، انکار دین و دستورات و نصایح آن، از مقادیق توهین به مقدساته. نگو نمیدونستی، چون از کلاس اول دوم درس میدن.
Iran, Islamic Republic of
مصداق مقدس برای شماها=برجامه ! که هرکس بهش میگه بالای چشمش ابروست با 55 لقب روانه جهنمش میکنیدتا گرم شود ! افتاد داداش من؟
Iran, Islamic Republic of
توهین به مقدسات توهین به پیروان آن مقدس است ، مدعی العموم باید وارد شود با قدرت هم وارد شود تا حق و عدالت اجرا گردد .
بیژن
رافت اسلامی باعث این بدبختی هاست!10 نفر را از بزرگانشون اعدام کنند نگاه کنید دیگه کسی جرات غلط اضافی نداره!بابا من اینو به کی بگم !مملکت ما در حال حاضر نیاز به خلخالی داره و بس!
م ج
Iran, Islamic Republic of
چون دیگر با خدا کاری ندارند؟ گر فتار که شد باز ول کن خدا وچهار ده معصوم نیست؟
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان، یک شبکه با برنامه ریزی هماهنگ و با حمایت بیگانگان هستند. اصلا این توهین هاشون رو، از روی اتفاق نپندارید.
البته اینکه افراد بی دین و غرب زده به سمت افسادطلبان سوق پیدا میکنن، یک واقعیته. اما این باعث نمیشه که توهین های سریالی و علنی به دین کنند، اون هم در کشور اسلامی. به نظر میرسه علاوه بر اینکه افسادطلبان، روحیه ضد دین دارن، برنامه ضد دین حرف زدن و عمل کردن هم دارن.
شما ببینید اون رییس فتنه گرشون م.خ که رییس واقعی شون هم نیست، در دانشگاه تهران در سال 81 میگه اگر دین و آزادی مقابل هم قرار گرفته، باید آزادی رو انتخاب کرد. خب این فرد که نمیاد بر اساس روحیه غرب گرایی چنین حرف مفتی بزنه!
Iran, Islamic Republic of
آزاديد شما از هفت دولت ! هرچى دلتون خواست چرت و پرت ببافيد ! عقده گشايى كنيد !
...
Iran, Islamic Republic of
راست میگی جواب خیانت های افسادطلبان رو بنویس.
هر وقت افسادطلبان ...رو افشا میکنیم، عده ای بدون نقد مشخص، شعر اعتراضی مینویسن!
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان اول انقلاب، اینقدر داغ بودند که میخواستن از روی دیوار برن با آمریکا مستقیم بجنگن! اون موقع احمق بودن.
الان هم در دست بوسی و چاکری آمریکا، اینقدر داغن که توهین های علنی مقامات اروپایی رو، همراهی با ایران می بینن! هنوزم احمقن.
با احمقی شون مشکلی ندارن. اما اینکه با اعتماد به نفس، به مردم میگن ما عاقلیم و رقبامون افراطی، خیلی پرروییه!
Iran, Islamic Republic of
اختاپوس دیدید؟ افسادطلبان همونجوری افتادن روی مقدسات.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان تنها هنرشان اشغال سفارت آمریکا در اول انقلاب بود آن هم بدون اجازه امام و نتیجه اش تحمیل قرنها هزینه برای نظام و کشور شد... البته با اشغال سفارت به چه پست و مقامهایی که نرسیدند و مع الاسف امروز طلبکارند...
Turkmenistan
اشتباه نکن . چند هنر دیگر هم دارند یکی با وعده های دروغ سر ملت شیره بمالند و به قدرت برسند بعدش بر سر ابزار قدرت ملت با شرکای خارجی شان معامله کنند و بار دیگر سر ملت شیره بمالند و چند صباحی بیشتر سر قدرتی که با رای حرام کسب کردند بمانند . اونوقت دوباره بگردند اگر چیز ارزشمندی از نظر ناتو و غرب در ایران باقی مانده پیدا کنند تا بر سرش دوباره معامله کنند وو.....
Iran, Islamic Republic of
نه جونم ! یه عده اصلاح طلب خودشون رو قاطی نیروهای مخلصی که لانه جاسوسی رو اشغال کردند ،جا زدند.خیلی از اون عزیزان شهید شدند وامام عزیزمان هم موافق بود واسم ان را انقلاب دوم گذاشت.
بیژن
الکی امتیاز مثبت به افساد طلبان نده!اگر اینها"سفارت آمریکااشغال کن"بودند که با آمریکا برجام امضا نمیکردند!کدخدا کدخدا نمیکردند!واداده نبودند!وطن فروش نبودند!وکود انسان وارد نمیکردند و..........
Iran, Islamic Republic of
- چرا برخی اصلاح‌طلبان به معصومین جسارت و توهین می کنند؟
- جواب: چون مسلمانان، به جای تودهنی زدن و اجرای حکم توهین به دین، فقط تماشا کردند.
Iran, Islamic Republic of
اول خودشون اومدن گفتمان گفتگو در هر باب رو ترویج دادن. بعد توهین هاشون به دین رو شروع کردن. ما هم به جای اجرای حکم الهی، نشستیم نقدشون کردیم!
وطنداش
دوست خوب،بیان عقیده ونظر توهین به حساب نمی آید ،اگر اینجوری باشه ،همه باید زیپ دهان خود را بکشند ،چطور شماها به هر کسی که با شما هم آواز نباشد با فریاد توهین می کنید آن هم چه توهینی ،حتی اگر فرد مورد نظر یک مجتهد وانسان شریفی باشد،وکسی هم نیست به شما چیزی بگوید،شما اگر دین دارید،بی جهت به انسانها تهمت و بهتان نبندید.اگر دین دارید از آزادی مشروع وسرارازی ملت سخن بگویید نه اینکه نوکر ذلیل و خود فروخته برخی شخصیت ها و جریانها باشید .به خودتان بیایید ائمه مال شما نیست.
Iran, Islamic Republic of
ائمه مال کسانی هستند که به انها ایمان دارند.نه یه مشت سجده کن به کدخدا وکدخدا پرست.
بیژن
ابراز عقیده !مثل رئیس جمهورت که میگه "به معصوم هم میشه انتقاد کرد"اما به برجام و دولت من نه!
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت
اگه یه با غیرت سلمان رشدی رو اعدام انقلابی کرده بود الان این جوجه افساد طلب جرات این غلطا رو نداشت
هیهات من الذله
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی در ایران یعنی وادادگی به غرب و پذیرفتن همه چیز غرب از سرتا پا..... این داستان امروز نیست از دوران مشروطه بوده است اینا دم مسحور نیرنگ افرنگ به قول اقبال بوده اند
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
هر جا سخن از هرزگی مادی و معنویست، نام روشنفکرجماعت بر فراز است.
Turkmenistan
افساد طلبها که تکلیفشان در نزد مومنین کشور از روز اول روشن بوده اما آنهایی که سرخود و از روی سهل انگاری به اینها رای دادند و آنها را بر سرکار آوردند و بر سرنوشت کشور مسلط کردند چه جوابی به حضرت زهرا سلام الله علیها دارند که بدهند ؟؟!! آیا تاکنون توبه کرده اند ؟!
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
چقدر از اصولگرایان از دین نان می خورند؟
Iran, Islamic Republic of
ما نان دین نمیخوریم. برعکس برای دین، جان میدهیم.
خب حالا که جوابتو گرفتی، تو جواب بده.
چر هر بارا به توهین افسادطلبان به دین، اعتراض میشود، به مردم مؤمن و دین مدار، تهمت نان خوری میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که نجومی بگیران در بست مورد تائید ""تـَکــــــــرار""میکنم هستند !
یونس
Iran, Islamic Republic of
هر چی باشند اصلاح طلبان رو بازی میکنن
نه خواب میبینن نه هاله نور دارن نه با توسل به دین خون مردم رو تو شیشه میگیرن مثل اصولسوارها محترم که با پشت ائمه قایم شدن بدترین جنایتها رو انجام میدن
Iran, Islamic Republic of
اولا همین که رو بازی میکنن، یعنی قبول دارید که نه دین دارند، نه ارزش را میفهمند.
ثانیا کجا رو بازی میکنند؟! اور دین ندارند، چرا در جمهوری اسلامی، پست میگیرند؟! اینکه نفاق است!
ثالثا چه کسی به اسم دین، خون مردم را در شیشه کرده؟! مثال بزن که دین نبوده، اما اسم دین بوده.
رابعا، به اسم دین سوء استفاده کردن خطاست. خود دین را انکار کردن هم خطاست. خطای بزرگ تر، اینه که دین را، اسم دین معرفی کنی و ترویج دین را سوء استفاده از دین، و عمله لشگر شیطان شوی.
خامسا اصولگرایان و انقلابیون و مؤمنان، کجا پشت حضرات معصومین، قایم شدند؟! اگر منظورت توسل و احترام است، اونکه قطعیست. ما، مولا و صاحب داریم و پشت آن ها، هستیم. ما، بی صاحاب و بی ریشه نیستیم.والسلام
Iran, Islamic Republic of
مال حرام نتيجه اش همين است...
مجید
Iran, Islamic Republic of
مگر در روز عاشورا۸۸ همین ها پرچم امام حسبن ع را به اتش نکشیدند عوامل فتنه ک ساکتین فتنه الان نظام را در دست کرفته اند
Iran, Islamic Republic of
تازه بهشون گفتند :مردان خداجو!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد که یک ...بزرگ دیگر توسط دولت و یا جای دیگری در حال انجام است که باز هم یاین فرد آمده وسط و می خواهد اذهان را پراکنده کند. تجربه نشان داده است که هر وقت اتفاقی دارد می افتد، یک اصلاح طلب ... می آید میدان و با یک حرکت...مشغول پراکندن اذهان می شود و وقتی حواس مردم از دولت و یا جای مورد نظر دور شد، ...اصلی زده می شود. آیا بحث خروج آمریکا و شکست کامل برجام نیم بند مطرح است؟ آیا موضوع به بحثهای افزایش قیمتها پس از کاهش ارزش ریال مربوط است؟ و یا موضوع دیگری؟ الله اعلم.
United States
عقده حقارت و خود کم بینی و میل به دیده شدن باعث اینگونه اعمال و سخنان هست. اصلاح طلب دوست داره در اریکه قدرت باشه و دیده بشود حتی با حتک حرمت معصوم ولی متاسفانه نشان داده‌اند که عرضه هیچ کاری جز حرافی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
+اقامت وپناهندگی در انگلیس وامریکا.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
United Arab Emirates
شلوغش نکنید بنده خدا عذر خواهی کرد
امام هشتم خودش مهربان و رئوفه
Iran, Islamic Republic of
اینها یک مشت کثافت احمق هستن که برای پول قدرت هر کثافت کاری که لازم باشه انجام میدن ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چپ افراطی دیروز اصلاح طلب امروزی شده و نحله های فکری خود را به به دیگران انتقال دادند توهین و اهانت به ارزش ها هر چقدر هم بی ارزش باشد شایسته نیست
Iran, Islamic Republic of
اقتضای طبیعت اصلاح طلبان همین است.