پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

روند پیشرفت خط ۶ مترو بررسی شد

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 606372
جلسه بررسی پیشرفت خط شش مترو تهران صبح امروز با حضور سرپرست شهرداری تهران در محل کارگاه قطعه جنوبی این خط واقع در دولت آباد برگزار شد.​
روند پیشرفت خط ۶ مترو بررسی شد
به گزارش جهان نيوزبه نقل از تسنیم، در جریان این جلسه که با حضور جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک، شهرداران مناطق و پیمانکاران خط شش مترو تهران برگزار شد، سمیع الله حسینی مکارم به بررسی آخرین روند پیشرفت پروژه پرداخت و گزارش های مختلف کارشناسی را مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست شهرداری تهران همچنین ضمن تاکید بر فعالیت بدون وقفه پیمانکاران در قطعات چهارگانه جهت تکمیل هرچه سریع تر خط شش مترو در سال جاری، دستورات لازم برای تامین منابع مالی خط شش و تملک زمین های مورد نیاز جهت احداث ایستگاه های خروجی را صادر کرد.

براساس این گزارش خط شش مترو تهران با طول بیش از 38 کیلومتر، یکی از خطوط مهم شبکه ریلی پایتخت به شمار می رود که از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا منتهی الیه شمال غرب تهران امتداد پیدا می کند.

هم اکنون عملیات احداث خط شش مترو در سه قطعه اصلی به طول 32 کیلومتر و یک قطعه توسعه ای به طول شش کیلومتر تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال انجام است که بر اساس آخرین گزارش‌ها پیشرفت ساختمانی در قطعات شمالی، میانی و جنوبی به بیش از 90 درصد و پیشرفت فیزیکی ایستگاه ها نیز به 87 درصد رسیده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *