پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فروش فوق‌العاده کینگ کونگ سفید در هالیوود

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 606262
فیلم جدید "دواین جانسون" بازیگر گران قیمت و پرفروش سینمای هالیوود که به نام راک شناخته می شود توانست در کمتر از 10 روز اکران به فروشی معادل 200 میلیون دلار دست پیدا کند.
به گزارش جهان نيوز، فیلم جدید "دواین جانسون" بازیگر گران قیمت و پرفروش سینمای هالیوود که به نام راک شناخته می شود توانست در کمتر از 10 روز اکران به فروشی معادل 200 میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم سینمایی "داد و بیداد" یا همان "رمپیج" به کارگردانی "برد پیتون" بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است.


"دواین جانسون" بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی 2" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است.

"جوی مانگلیو"، "دنی اکرمن"، "جک کواد"، "برنی هیل"، "جفری دین مورگان"، "نائومی هریس" و "جک لسلی" از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار دواین جانسون به ایفای نقش پرداخته اند.


این فیلم در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 34.5 میلیون دلار صدر باکس آفیس را در دست گرفت.

منبع:میزان
https://jahannews.com/vdcjmmem8uqey8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmmem8uqey8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *