جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری از فردا

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 606261
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دستیار تخصصی پزشکی درروز پنج شنبه هفته جاری گفت: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا(سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) آغاز می‌شود.
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری از فردا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین پورکاظمی ضمن اعلام این خبر، از برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۷ خبرداد و اظهار کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند. 

وی با بیان اینکه آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت با شرکت ۱۴۳۰۰ داوطلب برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۷۵۰ نفر از شرکت کنندگان این آزمون زن و مابقی داوطلبان مرد هستند. 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ۲۲ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *