جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
حاجی بابایی:

همه ما در مشکلات امروز کشور مقصر هستیم

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 606178
نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه همه ما در ارتباط با مشکلات جامعه مقصر هستیم عنوان کرد که ما با محدودیت منابع مواجه نیستیم و دولت برای اشتغال جوانان باید فکری کند.
همه ما در مشکلات امروز کشور مقصر هستیم
به گزارش جهان نيوز، ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه، با اشاره به نشست امروز قوای سه‌گانه در مجلس گفت: در این نشست پروانه سلحشوری به عنوان نماینده فراکسیون امید مطالب خود را مطرح کرد و ضمن تأکید بر رفع حصر سران فتنه، عنوان کرد که فتنه بزرگ در کشور چیز دیگری است و این فتنه بزرگ همان محمود احمدی‌نژاد است.

وی افزود: در ادامه این جلسه حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر حل مشکل بیکاری در کشور گفت که ما با مشکل منابع مواجه نیستیم و دولت باید برای بحث اشتغال فکر اساسی کند.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حاجی‌بابایی خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد که ما شاهد هستیم فردی یک میلیارد و 200 میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرد و در مقابل یک معلم یا یک کارمند ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق می‌گیرد. کجای این عدالت است؟

شریفی خاطرنشان کرد: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود همه ما در ارتباط با این مشکلات مقصریم و باید برای حل آنها چاره‌اندیشی کنیم.

وی در پایان گفت: در ادامه نیز کاظم جلالی به عنوان رئیس فراکسیون مستقلان مجلس بر حفظ وحدت بین قوای سه‌گانه تأکید کرد و گفت پیامی که از قوای سه‌گانه به جامعه داده می‌شود باید پیام وحدت، همدلی و همچنین ایجاد امید در جامعه باشد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
بی ربط...........
افزایش حقوق 97در فروردین برای بازنشستگان اعمال نشد.