پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تحقق شعارسال کلید حل مشکلات تولید و اشتغال

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 606066
نماینده مینودشت گفت: ارتقای کیفیت کالا‌های ایرانی نیازمند عزم همه جانبه بوده و این مهم کلید حل مشکلات تولید و اشتغال است.
تحقق شعارسال کلید حل مشکلات تولید و اشتغال
به گزارش جهان نيوز، شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم مینودشت در جلسه علنی امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره بر موضوع حمایت از مظلوم و مقابله با ستمگر تأکید داشته و دنیا خوب می‌داند ایران امروز سرزمینی امن و دارای قدرت نظامی است.

وی با بیان اینکه استقلال امروز کشور مرهون تدابیر مقام معظم رهبری است، ادامه داد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا باید حق تصمیم‌گیری کشورها در امور داخلی خود را به رسمیت بشناسند و بدانند با دخالت در امور داخلی کشورهای مسلمان چیزی نصیب آنها نمی‌شود.

کوسه‌غراوی با تأکید بر این موضوع که ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی آن هم در سالی که به همین نام مزین شده، نیاز به عزم همه جانبه دارد تصریح کرد: تحقق این شعار کلید حل مشکلات تولید و اشتغال است، پس مدیران باید با استفاده از نیروهای جوان و متعهد و حذف زمینه‌های تبعیض از ظرفیت شایسته سالاری حداکثر استفاده را بکند.

نماینده مردم مینودشت ادامه داد: متأسفانه امروز درد بیکاری فرزندان به هزینه‌های زندگی خانواده‌ها اضافه شده و دولت باید تمهیدی بیندیشد تا شأن خانواده‌ها به خصوص بازنشستگان رعایت شود.
وی با طرح این سوال که چرا در کشوری که دارای منابع غنی زمینی و زیر زمینی است هنوز پس از گذشت 39 سال به جایگاه واقعی نرسیدیم، افزود: می‌دانیم نکته کلیدی این است که دولت‌های مختلف را استراتژی‌های مختلف مسیر خود را می‌روند به نحوی که برنامه‌های توسعه هیچگاه کاملا محقق نشد.

کوسه‌غراوی با بیان اینکه امروز 30 درصد از افراد کشور زیر خط فقر زندگی می‌کنند، گفت: ما در کشور هزاران هزار بیکار فارغ التحصیل داریم که هر ساله به آنها اضافه می‌شود برای نمونه در کشور ما 80 درصد زنان هیچ‌گونه درآمد مالی ندارند.

نماینده مردم مینودشت با تأکید بر این موضوع که حفظ وحدت و انسجام یک ضرورت است،‌ ادامه داد: در شرایطی که دشمنان منتظر فرصت اخلال در وحدت عوام کشور هستند، مسئولان باید با اقدامات لازم وحدت را بیش از پیش در کشور ایجاد کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *