کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حق شناس:

شهردار تهران باید اصلاح‌طلب شناسنامه‌دار باشد!/ بیماری صعب العلاج هم نداشته باشد

2 ارديبهشت 1397 ساعت 12:27

عضو شورای شهر تهران گفت: قطعا شرایط جسمی را نیز مدنظر قرار خواهیم داد و شهرداری انتخاب خواهیم کرد که درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج و درمان زمان‌بر نباشد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدجوادحق شناس عضو شورای شهر تهران معتقد است شهردار بعدی تهران باید یک اصلاح طلب شناسنامه دار و متعهد به این جریان باشد.

اهم محورهای گفتگوی حق شناس با خبرنگار ایلنا را در ادامه خواهید خواند:

*رشته تحصیلی مرتبط با اقدامات زیربنایی شهرداری و سابقه اجرایی مرتبط در این حوزه نیز قطعا در انتخاب شهردار تهران موثر بوده و جزو مولفه‌های دارای امتیاز برای انتخاب شهردار خواهد بود.

*خیز برای ریاست جمهوری همواره یکی از آفت‌هایی بوده که در دوران شهرداری آقایان احمدی نژاد و قالیباف، تهران را با مشکل مواجه کرد. بنابراین تاکید ما انتخاب شهرداری است که سودای ریاست جمهوری و سفر به پاستور در سر نداشته باشد.

*شهردار بعدی باید عقبه سیاسی و اجتماعی قدرتمندی داشته باشد و بتواند با نهادهای مختلف حاکمیتی و دولتی تعامل و همکاری داشته باشد و از سوی دیگر در برابر فشارها و هجمه‌های ناصواب بیرونی و درونی مقاومت کند.

*اعضای شورای شهر فردی را انتخاب خواهند کرد که با قوانین حوزه شهری آشنایی کامل داشته و همچنین با امور اجرایی مربوط به وظایف اصلی شهرداری کاملا آشنا باشد.

* قطعا شرایط جسمی را نیز مدنظر قرار خواهیم داد و شهرداری انتخاب خواهیم کرد که درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج و درمان زمان‌بر نباشد.

*ما به دنبال شهرداری هستیم که به پاکدستی شهره باشد. این مولفه بسیار مهمی است. در نهایت برنامه اداره شهرداری از سوی گزینه‌های نهایی دریافت شده و بر اساس آن تصمیم گیری خواهد شد.

*جنسیت عامل موثر در تصمیم گیری نیست و اگر در میان زنان توانمند افرادی داوطلب پذیرش مسئولیت باشند، حتما سوابق و برنامه های آنان نیز بررسی خواهد شد.

*در هیچ یک از جلسات شورا هیچ نامی مطرح نشده است و بنابراین آنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گمانه زنی بوده و اسامی قطعی نیست که در جلسات اعضای شورا پیرامون آن بحثی شده باشد.


کد مطلب: 606042

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/606042/شهردار-تهران-باید-اصلاح-طلب-شناسنامه-دار-باشد-بیماری-صعب-العلاج-هم-نداشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com