سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۸
۱۵۴
حسین شریعتمداری:

فرمانده ناجا از مامور وظیفه‌شناس تقدیر کند

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 606025
فرمانده نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت به همگان اعلام کند.
فرمانده ناجا از مامور وظیفه‌شناس تقدیر کند
'گروه سیاسی جهان نيوز: «حسین شریعتمداری» طی یادداشتی در روزنامه «کیهان» نوشت:

در حکایات قدیمی آمده است، شخصی برای خرید به بازار رفته و هنگام ورود به حجره یکی از تجار، افسار الاغ خود را به درختی بسته بود. هنگام بازگشت متوجه شد که الاغش را دزدیده‌اند، صدا به اعتراض برداشت و از این و آن سراغ حیوان زبان‌بسته را می‌گرفت.

جماعت که داستان را شنیدند، انگشت حیرت به دندان گزیدند و زبان به ملامت گشودند که مرد حسابی! چرا مراقب نبودی؟ آن دیگری سرزنش کرد که در این شلوغی بازار باید احتمال می‌دادی که حیوان را بدزدند، دیگری گفت، باید هر از چندگاه از درون حجره به بیرون سرک می‌کشیدی و... شخصی که الاغش را دزدیده بودند، گفت؛ با این حساب همه تقصیرها بر گردن من بوده است! و جناب مستطاب دزد هیچ گناهی نداشته است که اگر گناهی مرتکب شده بود، کلامی هم در ملامت او بر زبان می‌آوردید! مرا عفو کنید که نمی‌دانستم حیوان زبان‌بستهِ مرا، دزد شریف و بزرگواری به سرقت برده است!

کشف حجاب یک زن در یک پارک و در انظار عمومی که از مصادیق عمل مجرمانه است با تذکر یک پلیس زن وظیفه‌شناس روبرو می‌شود و زن کشف حجاب کرده به جای پوزش و تن دادن به قانون، زبان به فحاشی می‌گشاید و با مامور وظیفه‌شناس پلیس درگیر می‌شود. از این درگیری با دوربین یک تلفن همراه که شواهد نشان می‌دهد از قبل طراحی شده بود، فیلم کوتاهی تهیه می‌شود و در فضای مجازی به نمایش در می‌آید. فیلم به وضوح نشان می‌دهد که اقدام پلیس زن در حد یک تذکر قانونی و خیرخواهانه و حرکت زن کشف حجاب کرده، فریاد و فحاشی بوده است.

در پی انتشار فیلم این رخداد، رسانه‌های بیگانه چند بخش خبری خود را به این ماجرا اختصاص دادند که بیایید و ببینید در ایران اجازه کشف حجاب نمی‌دهند! که البته طبیعی بود و از آنها انتظاری غیر از این نمی‌رفت و نمی‌رود ولی در داخل کشور، روزنامه‌های زنجیره‌ای و شماری از مدعیان اصلاحات و مسئولان دولتی صفحه سیاه کردند، حنجره پاره کردند و قشقرق به راه ‌انداختند که چه نشسته‌اید!  به یک زن کشف حجاب کرده اهانت شده است! چرا؟ چون به او تذکر قانونی داده‌اند و در مقابل از او فحش و ناسزا شنیده‌اند!
سؤال این است که مگر کشف حجاب جرم نیست؟ اگر هست- که هست-  معرکه‌گیری شما برای چیست؟! و چرا کمترین ‌اشاره‌ای نمی‌کنید که آن زن کشف حجاب کرده در مقابل تذکر محترمانه پلیس، به جای تن دادن به قانون، زبان به فحاشی گشوده است؟! مگر این فحاشی و پرده‌دری در همان فیلم کذایی به وضوح قابل دیدن و شنیدن نیست؟ پس چرا لام تا کام از آن سخن نمی‌گویید؟! شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکل شما جای دیگری است و نان شما در این است که پلیس را از برخورد قانونی با قانون‌شکنان باز داشته و منفعل کنید! تلاش شرم‌آورتان برای ‌اشاعه بی‌بند و باری که حرکت اخیرتان حاکی از آن است، حدیث مفصل دیگری است که بماند!

و کوتاه سخن در این وجیزه آنکه فرمانده متعهد و دلسوخته نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت مثال‌زدنی خود به همگان اعلام کند. مگر نه اینکه حفظ حجاب یکی از قوانین مسلم اسلام و خواست توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم است؟ بنابراین بدیهی است که تقدیر آشکار و رسما اعلام شده از این پلیس وظیفه‌شناس ضمن آنکه احترام به قانون است، حرمت نهادن به خواست توده‌های عظیم مردم نیز هست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید از نیروی انتظامی تقدیر بشه.والا از فردا شاهد خواهیم بود که دزدان وقاچاقچی ها و مروجان فحشا گستاخانه ،زندگی مردم رو به بازی میگیرند.
Iran, Islamic Republic of
اون زنها که اعتراض می کنن را باید اعدام کرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر این استعدلال مورد قبول شما هست پس هیچ خطا کاری هم از فردا نباید خود را معرفی کند چون فرقی نمیکند حتما کشته میشود
Iran, Islamic Republic of
بای به چند وجه تقسیم بشه اونجا که فحاشی کرد نباید مامور زن دست به کتک کاری میکرد و همه ماا که خدمت کردیم میدونیم چطوری باید برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر مامور نیروی انتظامی را اینقدر ذلیل بخواین دودش تو چشم همه میره. نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشه نباید کسی جرات کنه توهین کنه.
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما اقتدار به زدنه، اونهم يك نيروي نظامي مسلح به يك زن بي دفاع ؟؟؟؟
يني آخر منطقيد شماها :))
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک نفر به دیگری حمله میکنه، کجای دفاع کردن، خلاف منطقه؟! نکنه باید یه شمشیر هم میداد به اون خانم مجرم و با هم به صورت برابر میجنگیدن؟! باید طرف رو دستگیر میکرد. بشه بدون زور. نشه با زور.
این شما عناصر پست ضد دین ضدانقلاب های کامنت به مزدید که منطق ندارید و سعی میکنید با دفاع از یک زن مجرم و با گذاشتن علامت سؤال، به لشگر کفرتون اضافه کنید.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر ضدولایت فقبه
Iran, Islamic Republic of
اون زن.... می کنه به جای تذکر قانونی مأمور , فحاشی کنه
Iran, Islamic Republic of
آخی ،عزیزم اونی که مسلحه نیروی انتظامی ایالات متحده است نه ایران،احتمالا فیلمو اشتباه دیدی ؟؟؟!!!!!!!!!!.من نمیدونم واقعا تو چه فازی هستین؟؟؟؟؟آخر منطق شمایید که با هوچیگری مدام دنبال تکریم هنجارشکنی هستین.بی دفاع اونیه که فحش داده وبه صورت مامور چنگ زده!!!!ولی ماموری که تذکر به قانون شکن میده ظالم !!!!!!!ااگه اون دختر به تذکر گوش میداد اینجوری میشد؟؟؟؟؟یه خارجی وقتی پاشو تومملکت ما میذاره به احترام قانون کشور روسری میذاره ولی برخی هاکی میخوان به شعور اجتماعی برسن خدا میدونه
Iran, Islamic Republic of
لااکراه فی الدین .حرف خداوند و تمام . مگر اینکه داعش و یا طالبان باشی و بخواهی صحبت خداوند را تغییر بدی . البته من متوجه نمیشم چرا ما را از داعش می ترسونن ؟...
Iran, Islamic Republic of
سطحی ترین و قشری ترین و بی محتواترین اعتقاد به مبانی اسلام در این کلام نهفته است.
اگر این تفسیر حسی شما درست باشد پس چرا دین نازل شده است در هر تکلیف دینی می شود گفت لا اکراه فی الدین.
Iran, Islamic Republic of
بنا را می کذارم که قصد و غرضی ندارید و روی جهلتان این آیه را ذکر کرده اید لذا توضیحی می دهم. وقتی خدا می گوید در دین اجبار نیست نمی گوید در اجرای قانون اجبار نیست. شما هر دینی می خواهی داشته باش از مسیحی و یهودی و زرتشتی تا دینهای من درآوردی دیگر یا حتی به خدا اعتقاد نداشته باش ولی اگر از چراغ قرمز رد شدی پلیس جلوی شما را گرفته و جریمه ات می کند در آن جا نمی توانی به دینی که داری یا نداری استناد کنی و بگویی آقا من به اسلام اعتقاد ندارم و برای چی مرا جریمه می کنی! الان حجاب قانون است. شما اگر مسلمان یا مسیحی یا یهودی واقعی باشی حتما خودت حجاب و مسائل دیگر را رعایت می کنی و احتیاجی به تذکر و.. نیست اما اگر شل دین باشی یا اصلا بی دین باشی برای حفظ انتظام جامعه و جلوگیری از هرج و مرج بنا به قانون اجازه نمی دهند شما هر کاری دلتان خواست بکنی. فهمیدن این مطلب بدیهی این قدر سخت است؟! شما در هر کشوری وارد شوی باید قوانین آن کشور را رعایت کنی و اگر بگویی من اهل اینجا نیستم تاثیری ندارد و باید تاوانش را بدهی. نمی توانی به آن ها بگویی شما داعشی هستی! شما اگر به قانون کشورت احترام نگذاری نباید وقتی به قانون برای دفاع از خودت و حقت و ...نیاز داری انتظار داشته باشی همان قانونی که قبولش نداری و نیروی انتظامی که قبولش نداری به کمکت بیایند (البته آن ها می آیند چون منطق تو را معتقد نیستد). یک به نعل و یکی به میخ که نمی شود!
Iran, Islamic Republic of
لطفا کم دم از قانون بزنید اینگار فقط شما قانون شناسید ، قانونی که قانون گذاران ما نتوانند تغییرش دهند که قانون نیست
Iran, Islamic Republic of
در محله شما، قانون چیزیست که هر ابلهی بتواند تغییرش دهد و لاغیر.
اینجا محله شما نیست. اینجا، قوانین، قوانین الهی هستند. قوانین الهی، به کوری چشم تو و هر نفس آلوده دیگری، تا قیامت ثابت است. رحمتی برای مؤمنان، و عذابی برای دشمنان.
Iran, Islamic Republic of
شما مثل این که در فضای واقعی نیستین وندیدین این زامبی ها هر جا رفتن چه خرابکاری کردن در مورد لا اکراه فی دین هم که می فرمایید ما اصلا به باور آدم ها کاری نداشته باشیم یک چیزی بنام قانون اساسی داریم همه موظف به رعایت قانونن نمیشه بگیم هرکس مطابق علاقه وباور خودش رفتار کنه این میشه آنارشی
United States
بسمه تعالی
لا اکراه فی الدین جایش اینجا نیست عزیز در کشور اسلامی وبا قوانین اسلامی حق تخلف از قانون نیست وربطی به داعش و امثالهم ندارد اشکال از فهم اکثریت مردم است که درست متوجه نمی شوند که اگر من اسلام را پذیرفتم یا در کشوری زندگی کردم که با قانون کتاب خدا یعنی قرآن کریم اداره می شود حتی اگر غیر مسلمان باشد موظف است قانون کشور اسلامی را رعایت واجرا کند . شما اگر تابعیت یک کشوری را پذیرفتید می توانید خلاف قوانین آن کشور رفتار کنید ؟ اگر هم رفتار کنید باید طبق قوانین آن کشور با شما برخورد شود . این قسمت از آیه معنایش این است که شما نباید و نمیتوانید فرد یا افرادی را اجبار کنید که دست از دینش بردارد ویا احکام دینش را انجام ندهد .مثلا در جمهوری اسلامی حکومت و مسلمانان نمی توانند یک مسیحی یا یهودی را بزور وادار کنند که از دینش و احکام دینش دست بردارد .اما آن مسیحی ویا یهودیی که در کشور ایران زندگی میکنند هم نمی توانند برخلاف احکام اسلام وقوانین کشور رفتاری داشته باشند واگر هر شخصی اعم از مسلمان وغیر مسلمان از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت نکند باید با او برخورد شود واین ربطی به وحشیگری داعش وغیرهم ندارد .لطفا دیگر از این آیه دیگر سوء استفاده نشود.
Iran, Islamic Republic of
لطفا تفاوت خودتان و داعش را بیشتر برایمان شرح دهید
Iran, Islamic Republic of
احتیاج به شرح دادن نیست شما بروید جایی که داعشی ها آن جا قدرت دارند خودتان فرق را عملا متوجه می شوید.
Iran, Islamic Republic of
تفاوت ما با داعش، اینست که داعش حرف از اسلام میزند، اما به نسخه آمریکا عمل کرده و مسلمین و مجاهدین واقعی را میکشد. اما ما، صرفا به احکام مشخص الهی عمل میکنیم.
اما شباهت جریان ضدانقلاب و افسادطلب با داعش. هردو، ادعای اسلام دارند. اما هردو، سند فرهنگی شان را از آمریکا میگیرند. هردو، به رژیم صهیونیستی کاری ندارند. و هر دو، ادعای اسلام دارند، اما منافقانه، وقتی پای عمل به احکام اسلامی میرسد، کافر میشوند.
شما مخالفان حجاب و جمهوری اسلامی، از داعش بد نگویید که در تمام فتنه ها، از داعش بدتر عمل کرده اید. داعش، برادر ضدانقلاب ایرانه. این فیلم ها رو بازی نکنید که بیشتر به درد خندوندن شترهای بیابون میخوره.
Romania
.....امثالهم ندارد اشکال از فهم اکثریت مردم است که درست متوجه نمی شوند که اگر........
دوست عزیز قسمتی از جملات شما می باشد اکثر نمی فهمند فقط شما می فهمید چه راحت به دیگران انگ میزنید وای به روز مردم که فهمیده شان با این لحن صحبت کند و برخورد کند
Iran, Islamic Republic of
لحن مؤمنین مشکلی نیست. فهم منافقین مشکل داره. وای به روزی که منافقین مزدور، کلاس اخلاق بگذارند.
معلومه که موافقان حجاب، الگو هستند و مخالفین حجاب، مردود. شک داشتی؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف خدا، و تمام.
خدای متعال، فرموده است دین را اجبار نکنید. جلوی فساد و دشمنی با احکام الهی را هم، بگیرید. نهی از منکر هم کنید. با دشمنان خدا هم، مبارزه کنید.
ما هم با گشت ارشاد، دین را اجبار نکردیم. جلوی فساد علنی را میگیریم. نهی از منکر میکنیم. اجازه بی ادبی به دین و خدا را، در ملأ عام نمیدهیم. به دین فرد چه کار داریم؟! اصلا دین، امری قلبیست. احکام و قانون، امری اجراییست.
پای حرفت بایست و بگو جلوی آسیب به مردم را گرفتن، جلوی ظلم را گرفتن، حرف خدا است و تمام.
Iran, Islamic Republic of
حجاب چه ربطی به فساد دارد، ماکه رابطه اش را نفهمیدیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر شما قائل به ربط نیستی لطفا راحت باش.
Iran, Islamic Republic of
لااكراه في الدين يعني اگه نخواستي روزه نمي گيري اما درجامعه نبايد روزه خواري كني وهمان شرع براي روزه خوار حدگذاشته .يعني شراب حرام است ونبايد خورد اما توميخواهي و در خانه ات ميخوري و كسي باتوكاري ندارد ،اما اجازه نداري در ملا عام شرب خمر كرده والا80ضربه شلاق در انتظار توست. يعني حجاب واجب دين است و اگر خانمي درخانه نخواست، جلوي نامحرم بدون پوشش شرعي حضور ميابد.اما همين خانم اگر اعتقادي هم ندارد در جامعه بايستي با حجاب حاضر شود.دين ما تفسيرش اينگونه است نه به گونه اي شما از پرشالتان در آورده ايد.
درثاني اگر لا اكراه في الدين رابتوان تعميم داد،شما بفرماييد فرضا بنده نميخواهم هيچ حجابي داشته باشم،بااستدلال شما همه ميتوانند عريان كامل درجامعه حاضرشوند؟!!!
درجامعه اسلامي ما،اگر حدود شرع را ملاك قرارندهيم ديگر هيچ ملاك ديگري رانيز نميتوان متصورشد.
United Arab Emirates
ادامه لا اکراه فی الدین را هم بخوان دقیقا همان ادامه ایه و ایه بعدی حال امروز تو را بیان میکند.
حالا که روشن شد شما هم از مصادیق یومن ببعض و یکفر ببعض هستی از قران دلیل نیار.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گی بروبقیه آیه را هم بخوان چی میگه !
Iran, Islamic Republic of
ناجا چيز غير ممكني از مامورانش مي خواهد: هم با "دست خالي" متخلف و مجرم را به داخل ون هدايت كنند و هم با آنها درگير نشوند.

ضمنا سخنگوي ناجا بيش از حد نرم صحبت مي كند و اين باعث تجري قانون شكنان مي شود.
حمید
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده هم نباید نیروی انتظامی خیلی نرم صحبت بکنه و کوتاه بیاد.اقتدار و در مواقع لزوم برخورد سخت لازم است.
Romania
مگه دزد و قاچاقچی و قاتل است؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بی حجابی و دزدی ایمان مردم، بدتر از دزدی اموال مردم است. لعنت بر مدافعان دون مایه بی حجابی و فساد.
Iran, Islamic Republic of
از تعداد منفی ها میشه نسبت تقریبی قاچاقچیها به جمعیت سالم کشور رو استخراج کرد. با کیا شدیم هشتاد میلیون!
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر شما و دلسوختگان این نظام.
این برکت و آرامش و رفاه توام با عزت و امنیت در جامعه مرهون شما انقلابیون می باشد. از شما ممنونم
بنده کوچک سید علی
Iran, Islamic Republic of
جای شاکی و مدعی عوض شده!
لعنت خدا به شیاطین...
Netherlands
تندرویی که با پول بیت المال زندگی می کنه
Iran, Islamic Republic of
حالا که حرف مفته منم میگم با پول بیت المال داری خارج زندگی میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین سردار قلم دوستت دارم
رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده آقا رضاى ثانى !
مختاری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ناجا با حمایت اصولی از مامور پلیس بایستی از تضعیف پلیس در مقابل مکر و سیاست خناسان جلوگیری کند
دو هفته پیش
Iran, Islamic Republic of
دو هفته پیش بود که داشتم از سمت ضلع شرقی مصلی بزرگ تهران که فضای سبز و چند وسیله بازی مثل تاپ هم اونجاست، گذر می کردم. دو نفر دخترک دبیرستانی بی حیا دیدم که کشف حجاب کردند، و بروری تاپ ، تاپ بازی می کردند.وقتی تذکر دادم، با بی اعتنایی، با همان وضعیت به کارشان ادامه دادند، گوشیمو درآوردم که پلیس امنیت اجتماعی یا همون گشت ارشاد را زنگ بزنم که از ترس از روی تاپها پریدند و الفرار !
منتها حماقتشون اونقد بود که همون بی حجابی را تا مسیری ادامه دادند و بعد روسری به سر کشیدند و رفتند به جهنم!
البته ما مردها معذوریت داریم اما خواهران مامور یا زنان محجبه ارزشی بصورت گروهی در کنار هم اجازه امنیت به چنین حرمت شکنی هایی را ندهند.
...
دو هفته پیش
Iran, Islamic Republic of
اینایی که منفی دادن به گزارش یک کشف حجاب رای منفی دادند!؟
یا به این که چرا تذکر داده شد!؟
یا به اینکه ضابطین قانونی برای اعمال قانون فرا خواند شدند!؟
یا به اینکه چرا نرفیتم تفقدشان کنیم!!!؟
یا به اینکه حواله شدن به جهنم؟!
در پایان آیاتی از قران و یک روایت برای منفی نگران و جهت ارتقاء سطح آگاهی دینی و مذهبیشون عرضه میشه باشد که مفید اثر قرار گیرد:
"«تلک حدود اللّه فلاتقربوها؛(1) این دستورها، مرزهای الهی است، پس (برای شکستن آن) به آن نزدیک نشوید.»و «تلک حدود اللّه فلا تعتدوها و من یتعد حدود اللّه فاولئک هم الظّالمون؛(2) این ها حدود و مرزهای الهی است، از آن تجاوز نکنید(آنها را نشکنید) و هر کس از آن تجاوز کند ستمگر است.»
امام معصوم(ع) فرمود: «سه شخص حرمت و احترامی ندارد: 1ـ هوی پرست بدعت گذار 2ـ حاکم ستمگر 3ـ فاسقی که آشکارا گناه می کند.»(3)
1- سوره بقره، آیه 187.
2- سوره بقره، آیه 229.
3- المکاسب، ص 44 و 46.
مهدی
Australia
باسلام
درهرکجای دنیا به پلیس احترام میگذارند چرا ؟
برای اینکه هر لحظه میرود که جان شیرینش را ازدست بدهد بخاطر چی ؟
بخاطر حفظ آرامش برای ملتش . وبرای همین است که مجازات سنگینی
برای هرکسی که میخواهد باشد گوش نکردن بفرمان پلیس توهین بپلیس
ازهمه بدتر حمله به پلیس جرم خیلی خیلی سنگینی دارد چون اگر جلوی
اینکار زشت وحیوانی را نگیرند پس فرداد یک امر عادی میشود وسنگ
روی سنگ نمی ماند .
درضمن دورد برآقای حاج حسین شریعتمداری دوستت داریم حاج آقا.
Iran, Islamic Republic of
در همه دنیا از هر دو طرف حساب کتاب داره و سیاسی به سمتی غش نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
در همه جای دنیا چون پلیس کاری میکند که موافق خواست عمومی است
اما در ایران چند درصد موافق گشت ارشاد هستند
Iran, Islamic Republic of
اجرای قانون ملاک است و قانون مال همه است چون نمایندگان مردم تصویب کرده اند
Iran, Islamic Republic of
واقعا فکر می کنی حالا نمایندگان می توانند قانون حجاب را لغو کنند، احتمالا پاسختان نه است، پس یک اسم دیگر برایش پیدا کن چون این را نمی شود گفت قانون.
Iran, Islamic Republic of
رعایت حجاب، حکم الهی است. هر کسی این را قبول ندارد و میخواهد مقابله کند، شرش را از مملکت اسلامی بکند. چون همه مسلمین، به خون دشمنان تشنه اند.
مسافر
Iran, Islamic Republic of
...هرکاری انجام میشه و هر قانونی تصویب و اجرا میشه بنا به خواست خداونده. مسلمان باید این نکته رو خوب یاد بگیره و ملکه ذهنش کنه : « هر کاری که انجام میده قربت الی الله » یعنی برای رضای خدا نه برای رضای مردم. کاری که پلیس انجام میده برای رضا و خوشنودی خداست ...
Iran, Islamic Republic of
از کجا می دانید خدا را خوشنود می کند ، خدا کجا گفته بی حجاب را کتک بزنید؟ اگر گفته به صراحت عنوان فرمایید چون تفسیر قضایی باید مضییق باشد
Iran, Islamic Republic of
خدا، فرموده از نعمت جان، دفاع کنید. فرقی ندارد کسی که به جان یک انسان مؤمن حمله میکند، یک بی حجاب مزدور باشد، یا یک کامنت نویس مزد بگیر. هر کسی حمله کند، تودهنی سختی خواهد خورد.
قانون را متوجه شدی یا باز هم میخواهی قیافه مظلوم های از همه بی خبر رو به خودت بگیری؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Amir
Australia
سلام
ما چند خط را بنظر مهدی اضافه میکنیم که جا دارد از پلیس وظیفه
شناس تقدیر بعمل بطوریکه به تلویزیون ملی دعوت بشود واز ایشان
قدردانی بشه تا پلیس جمهوری اسلامی دلشان گرم وبا شوق
بیشتر به وظیفه شان عمل کنند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت! و درود بر آن مامور وظیفه شناس
Iran, Islamic Republic of
از صمیم قلب از پلیس خانوم سپاسگزارم. نباید اجازه داد علف های هرز ارزش های جامعه را از بین ببرند
Iran, Islamic Republic of
نباید از انجام کار درست خجالت کشید. خانم پلیس کار درست را انجام داد
Iran, Islamic Republic of
دقیقاباحرفاتون موافقیم جناب شریعتمداری باغیرت. متاسفیم برای بعضی ازمسوولانی که بی غیرت تشریف دارن و میخوان بی بندوباری قانونی بشه. مخصوصا اون زنه که هرجای کشور اتفاقی بیافته یه تزی میده.
حميد
Romania
گشت ارشاد بازداشتي هايش را بفرستد كيهان تا عمو حسين ازشون تواب بسازه !
Iran, Islamic Republic of
یاوه نگو حمید
فلاح
Iran, Islamic Republic of
لااکراه فی الدین
این آیه را همه فراموش کرده و علیه آن سخنرانی میکنند و تفسیر به رای میکنند اما کافیست توجه کنیم که وقتی در پذیرش دین اجباری نیست, قوانین ساخته ذهن بشر که با استانداردهای کل جهان و بالاخص جهان اسلام یعنی همین سوریه و لبنان و فلسطین و امارات و مصر و تونس و بتازگی هم عربستان مغایرت دارد را باید اصلاح کرد.
یک زمان هم برده داری خودش هم قانون داشت و هم قانونی بود اما فهمیدند که این قانون به ضرر بشر است.
حالا هم حجاب هم باید در حد همین خانوادت بشر و دختران جنوب لبنان و فلسطینی ها باشد و انتخاب را حق زنان و دختران کشور بدانیم.
البته اگر برای ما هم مثل حسین آقا از در و دیوار نعمت بفرستند حتما میگوییم باید آن بی حجاب را سرمی بریدند. اگر هم چیزی عایدمان نشود میشویم ... والله بخدا
Iran, Islamic Republic of
در همه جای دنیا با بی قانونی در
کشورشان توسط هرکسی باشد مقابله می کنند. حجاب قانون کشورمان است
مهدی
Australia
باسلام
چرا تمام آیه را نمینویسی مگه بادسته گوران رویروهستی .
مردحسابی که حسابی نیستی .. حالا تمام آیه
لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انْفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ. 256
ترجمه آقای فولاوند
در دين هيچ اجبارى نيست و راه از بيراهه بخوبى آشكار شده است پس هر كس به طاغوت كفر ورزد و به خدا ايمان آورد به يقين به دستاويزى استوار كه آن را گسستن نيست چنگ زده است و خداوند شنواى داناست (۲۵۶)
حالا چی ؟
Iran, Islamic Republic of
خب آقا مهدی چه نتیجه ای از تمام آیه گرفتی?یعنی بقیه ی آیه میگه در دین اجبار هست?نکنه انتظار داشتی خدا از بی دینی تو بقیه ی آیه دفاع کنه!
Iran, Islamic Republic of
خودت میگی قوانین ساخته بشر . حجاب قوانین ساخته بشر نیست . قانون الهی است بر همه زنان مسلمان. سر قوانین الهی به این واضحی بحث و جدل معنی ندارد!!!! همان است که باید باشد و همان است که باید اجرا شود.
اگر کل دنیا هم جمع شوند نمیتوانند قوانین الهی را عوض کنند. چه خوششان بیاد چه نیاد.
اومدی برده داری را با حجاب مقایسه میکنی ؟ این چه مقایسه بی ارتباطی است؟
از قرآن فقط " لا اکراه فی الدین " را بلد هستید ؟ میخوای آیات خدا درباره حجاب را برات لیست کنم ؟
بنظرم قرآن را سر نیزه میزنید.
Iran, Islamic Republic of
آیات خدا درباره ی حجاب رو برامون لیست کنید تا ببینیم در کجا اجبار شده و برای بی حجابی مجازات درنظر گرفته شده?
Iran, Islamic Republic of
فقط يك موردش راذكر مي كنم اگردل بيداري داشته باشي متنبه خواهي شد وگرنه طوماري از آيات وروايات بردلهاي سياه تاثيري ندارد.
سوره نورآيه31
....وليضربن بخمرهن علي جيوبهن....وتوبواالي الله جميعاايه المومنون لعلكم تفلحون
Iran, Islamic Republic of
" و به زنان با ایمان بگو: «دیدگان خود را فرو بندند و پاكدامنی ورزند و زیورهای خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعاً از آن پیداست. و باید روسری خود را بر گردن خویش اندازند، و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان... آشكار نكنند؛ و پاهای خود را نكوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد. ای مؤمنان، همگی به درگاه خدا توبه كنید، امید كه رستگار شوید."

خوب حد عدم رعايت حجاب چيه؟
چرا فكر ميكنيد كسانيكه مخاطب شما هستند بي سوادند؟!
الان جايي ميبينيد نوشته باشه كه كسي كه حجاب رو رعايت نكرده بايد حدش زد؟! مثل شراب خوار؟! اصلا شما بفرما كدام مرجع تقليد حكم به مجازات بي حجاب داده و به كدام آيه و حديث استناد كرده؟!

شايد بفرماييد قانونه،
ولي قانوني كه توسط اقليت بر ضد اكثريت تصويب شده الان اعتبار نداره در ضمن در همين قانون شما نمي بينيد كه بر عليه كسي كه حجاب رو رعايت نكرده بشه هتك حرمت كرد و اون رو ضرب و شتم كرد

آقا جان قرن 21 همه هم تحصيلكرده و اهل تحقيق و جستجو
دنياي بيرون با دور و بري هاي خودتون فرق داره :)
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم. منفی
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

خیر. ننوشته کسی را که حجاب رعایت نکرده، حدش بزنید. نیازی هم نبوده بنویسند. قرآن، کار خطا را معرفی میکند. مؤمنی که حرف قرآن را قبول دارد، انتظار مجازات این کار خطا را میکشد. لذا مجازات ها را با توجه به احادیث یا عمل حضرات معصومین علیه السلام، متوجه میشود و میفهمد که مجازاتی که انتظارش را میکشید بداند، گفته شد و بیان وظایفمان، فروگذار نشده است. اما منافق، بعضی از دین را قبول و بعضی دیگر را رد میکند.
وانگهی، در این قرن بیست و یکم، به شما یاد نداده اند که جلوگیری از تردد زنان بی حجاب یا شمر خمر، مجازات بی دینی نیست، بلکه حفظه حقوق دیگران ست؟! شما خیلی ادعاهای بزرگی راجع به سواد در قرن بیست و یکم میکنید! توقع اینست که با بخش کوچکی از آن همه فهم و سواد، این را میفهمید که جلوگیری از بی احترامی علنی به احکام خدا، یا آزار ذهنی مردان و زنان خدا، یا جلوگیری از ترویج بی بند و باری و زن بارگی در بین مردم بی دفاع، از مصادیق ممانعت از فساد و نهی از منکر است که در این موارد، آیات زیادی داریم، نه از مصادیق دعوت به دین که لا اکراه، رعایت نشده باشد!
در منظومه فکری شما، زمین مال همه است. اما در منظومه قرآن، که حرف خدا است، آسمان ها و زمین، برای خدا، است:
له ما فی السماوات و ما فی الارض
له ملک السماوات و الارض
لذا، چون قبول ندارید که عالم برای خدا است، میگویید حاکمیت اقلیت بر اکثریت. نمیگویید حاکمیت خدا، بر اقلیت و اکثریت. زورتان می آید قبول کنید حرف درست باید اجرا شود، ولو از یک نفر باشد.
به دوستانتان در قرن بیست و یکم بگویید که بزرگترین جهالت، نشناختن خود است که به خدا نشناسی، منتهی خواهد شد. توصیه اکید میکنم اگر دین ندارید، حداقل در مسایل دینی، با احتیاط نظر دهید و با استفاده اشتباه از قرآن، خودتان را یاغی علیه دین معرفی نکنید. همان دبن نداشتن، به اندازه کافی برای مردم ضرر دارد. گناه یاغی بودن را اضافه نکنند.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
کی گفته شما نماینده خدا روی زمین هستید ، و اینجور تفسیر موسع میکنید، خدا اگه میخواست خودش براش مجازات میگذاشت نه میدادش دست شما که اینجور ازش سوءاستفاده کنید
Iran, Islamic Republic of
اولا حضرات معصومین، نماینده خدا، هستند و این قرآن و احکام را به ارث گذاشتند. ما، پیرو این ها هستیم و پیرو این ها، نماینده خدا است. تو که انکارکننده ای، لازم نکرده راجع به چیزی که قبول نداری، تعیین نماینده کنی.
ثانیا استدلال مضحک تو، شبیه استدلال کفاری بود که میگفتند اگر خدا، میخواست، بندگان را هدایت میکرد! خدای متعال، مجازات را فرموده است. هر آنچه عمل حضرات معصومین علیه السلام است که در کتب فقهی و تاریخی آمده و مراجع تقلید و حاکم شرع، به آن ها استناد میکنند، حکم خدا است. قرار نیست چارتاکافر بی همه چیز، به مسلمین و مؤمنین، درس قرآن دهند! امثال شما، اینقدر حقیرید که حتی نمیتوانید ظاهر کفرآمیز عقایدتان را پنهان کنید. بعد میخواهید به مردم، درس تفسیر دهید؟! هر حقیقت عقلی را به اسم تفسیر، نفی میکنید. این از بلاهت شماست. وگرنه تفسیر، مشکلی ندارد!
خودتان را به در و دیوار نزنید. مؤمنان، از خدا، دستور میگیرند، نه از چار تا عمله ضعیف شیطان.
Iran, Islamic Republic of
اگر حجاب اسلامی اجباری بود در همه کشورهای مسلمان دنیا اجباری بود . بجز داعش و طالبان و ایران هیچ کجا اجباری در حجاب نیست
ر-ن
Iran, Islamic Republic of
با این استدلالی که داری دست شیطان رو از پشت بستی . شیطان به داشتن نو چه هایی این چنینی چه سرمست می خرامد و می فریبد.
Iran, Islamic Republic of
بله در آن كشورها كه شما مثال آورديد مسلمانان زندگي مي كنند اما حكومتشان براساس اسلام پايه ريزي نشده وقوانينشان منبعث از اسلام نيست.
اما قوانين كشور ما براساس دستورات دينمان بنا شده هرچند كامل هم نيست.
عزيزدستور دين اسلام براين است حال اگر جايي هم اجرانشود خلاف دستور دين است.
در آن كشورها باميني ژوپ بيرون مي آيند و مساجد هم برپاست اما دستور دين رعايت حدود الهي درجامعه است. اسلام زدايي ازچهره بلاداسلامي مدتهاست در دستور كار مستكبرين است. شما جبهه خودت رامشخص كن.
کتاب حجاب
Iran, Islamic Republic of
به همه کاربران موافق یا مخالف موضوع حجاب، توصیه اکید دارم کتاب شهید مطهری با عنوان " مسئله حجاب" و " پاسخ به کتاب مسئله حجاب" را دقیق مطالعه کنند.
بنده مطالعه کرده ام ، کتاب مستدل، غنی و جوابگوی امروز جامعه است.
شبهات امروزی را علامه شهید مطهری بیش از 40 سال پیش پاسخ داده است.و جالبتر اینکه حضرت امام خمینی ره تاکید بسیاری بر مطالعه آثار این شهید بزرگوار داشتند چرا که از نظر استدلال و سنخیت با مبانی اسلام ناب محمدی ص ، ارزشمند اند.
البته این شبهات عمدتا با رویکردهای سیاسی- جناحی و یار گیری از بین جوانانی که مطالعات دینی ضعیف داشته و در گپ نسلی هستند بیشتر مطرح می شود.
صدا و سیما و حوزه های ما نیز متاسفانه نشان داده اند که وقتی بطور جدی فعال می شوند که اصولا یا اساس دین زده شود یا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ره اورد زحمات امام خمینی ره و رشادت صدها هزار شهید و جانباز است، در تهدید براندازی باشد،
حال آنکه امور فرهنگی و ترویج مبانی فرهنگ اسلام ناب و فرهنگ انقلاب اسلامی، فرایندی زمانبر و تدریجی است نه دفعی و یهویی!
پس باید مستمر این فعالیت ها با غنای بالا در تعامل با فرهنگ جامعه، نقش افرینی کند نه بگذاریم جامعه جوان ما در دام افراط یا تفریط اعتقادی بیفتد یا به مرحله انکار ضروریات دین برسد!
Iran, Islamic Republic of
وقتی می گوییم حکم شرع مبارزه با بی حجابی کجاست می گویید قانون است ، وقتی میگوییم این چه قانونییه که نماینده مردم نمی توانند تغییرش بدهند ، می گویید قانون خداست ،اخه بنده خدا اونیکه تو می گویی قانون خدا اسمش حکم شرعه و باید منشاء آن مشخص باشد.
Iran, Islamic Republic of
منشأ حکم. حجاب، مشخص است. دفاع از حقوق مردم ضعیف، جلوگیری از ظلم، و جلوگیری از حاکمیت کفار و منافقین. برو قرآن را بخوان، میفهمی حکم ممانعت از منکر را.
منتهی نه افرادیکه جزء کران و کوران و گنگانند.
Iran, Islamic Republic of
اخه این چه ربطی به حجاب داشت؟
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزیز ..اشتباه نکنید موضوع ارتباطی به اجبار در دین ندارد..آدرس اشتباهی مانند سیاسی ها ندهید.
نکته اینجاست که این موضوع تنها به حجاب محدود و خلاصه نمی شه..اینها مقدمه ای برای کشاندن جامعه به فحشا براساس مصداق و مفاهیم جدید غرب است که هم جنس گرایی ، ازدواج با حیوانات ، تبادل .....و ... نهادینه و عادی سازی می شه. از همه بدتر چه کسی تضمین می ده ادامه این روند به تعدی به ناموس و شرف ما به بهانه آزادی های فردی و جنسی ختم نشه؟
الان در غرب تجاوز به عنف براساس قانون روشنفکری تنها یک مجازات حبس چندهفته ای داره و توجیه میشه که غرایز انسانی باید حتما ارضا بشه حتی به قیمت تجاوز به عنف
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان لااکراه فی الدین هیچ ارتباطی با رعایت قوانین جامعه نداره
الان مسیحیان و یهودیان هم حجاب بر سر دارن
Iran, Islamic Republic of
در کدوم کشور مسیحی و یهودی حجاب اجباری وجود دارد?
Iran, Islamic Republic of
اولا در آن كشورها هم حدودي مشخص شده.فرضا اگر كسي براي آزادي فردي بخواهد كاملا عريان در جامعه حاضرشود بااو مقابله مي كنند.
درثاني بي حجابي ابزار ويژه آنهادر تقابل باسلام است، چرا بايستي با آن برخوردكنند؟
حكومتهاي ليبرال غربي دشمن تابلو دار اسلام و دين هستند وحتي بامسيحيت ويهوديت به انحراف كشيده شده هم كاري ندارند كه بخواهند دستورات حجاب رااجرايي كنند،برعكس برخورد آنها باحجاب درسالهاي اخير وبه خاطر گرايش مردم در غرب به اسلام هر روز بيشتر ميشود.
Iran, Islamic Republic of
شما اول خودت به این حرف خودت عمل کن

لا اکراه فی دین یعنی این که
شما محدودیت در انتخاب دین (که همان مذهب است) مثلا مسیحیت یا اسلام ندارید

اما وقتی دین را پذیرفتی باید به طور قطع به دستوراتش عمل کنی چون در صورتی فردی دینی محسوب می‌شود که به دستورات همان دین عمل کند
Iran, Islamic Republic of
ما محدودیت در انتخاب دین داربم
Iran, Islamic Republic of
خودت فهميدي چي گفتي
سرور
Iran, Islamic Republic of
استادجان.
فرموده اند "لا اکراه فی الدین" و نفرموده اند "لا اجبار فی الدین" که البته همانطور که می دانید.آیه کریمه ادامه نیز دارد.
وقتی در زمینه قرآن کریم نگرش درست و حسابی ندارید بهتر است یا سکوت بفرمایید و یا برای توجیهات بدون سند خود از مثلا کتاب ودا یا اقدس رفرنس بیاورید.
اسلام برده برداری را نهی کرد و حجاب را واجب کرد بنابراین رعایت حجاب بعنوان قانون اجباری است. قانون حجاب مربوط به خود اسلام است و ساخته ذهن بشر نیست.
البته همه اینها روشن است و همه می دانیم مگر اینکه بخواهیم قوانین و شرعیات را با عینک سیاسی ببینیم و چشم خود را بر هر چه اعم از منطق و معقولات ببنیدم.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به آقا ی فلاح عرض می کنم لا اکراه فی الدین به آن معنی که شما فهمیده ای نیست
از نظر شما لا اکراه فی الدین یعنی در یک کشور اسلامی
حالا چه ایران و چه به قول شما لبنان و سوریه و دیگر کشور های مسلمان ، به این معنی است که هر مسلمانی هرکدام از دستورات دینی را دوست داشت عمل کند وهر کدام را دوست نداشت عمل نکند
در حالی که بعضی از دستورات دینی جنبه اجتماعی دارد و بعضی شخصی است
مثلا کسی نمی تواند دیگری را مجبور به خواندن نماز کند
ولی آیا در ماه رمضان که روزه گرفتن واجب شرعی است اگر کسی در خیابان روزه خواری کند و بگوید لا اکراه فی الدین، از او پذیرفته می شود
خیر چون با این کار باعث بی احترامی به دستور الهی شده و دیگران را نیز به هوسِ خوردن می اندازد
اگر هم کسی عذر شرعی دارد که نباید روزه بگیرد باز حق ندارد در ملاء عام چیزی بخورد بلکه باید در منزل یا هتل یا جائی بخورد که موجب هتک حرمت ماه رمضان نشود
حالا اصلا دستورات دینی به کنار ، الان در اکثر کشور ها سیگار کشیدن در محیط بسته مثل اتوبوس ، مترو ،و امثال آن ممنوع است چون باعث تجاوز به حقوق دیگران می شود
بی حجابی نیز در کشور اسلامی از همین جهت در محیطهای اجتماعی ممنوع است
از همه اینها که بگذریم حجاب قانون مصوب مجلس است و مثل سایر قوانین مثل قوانین رانندگی و .... برای همه لازم الاجرا است
Iran, Islamic Republic of
روزه جزو فروع دینه برادر من
حجاب چه ربطی به نماز و روزه و جهاد داره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حجاب یکی از واجبات دینی است
علاوه براین قانون کشور هم هست
اگر آدم با فرهنگ و قانونمندی هم باشی از جنبه رعایت قوانین ، لازمه که هر شهروندی التزام به قوانین داشته باشه
ولو از جنبه دینی قانع نشده باشد
Iran, Islamic Republic of
منکر حجاب کافر است چون حجاب جزو ضروریات دین است و کسی که اعتقاد نداشته باشد کافر است. البته می تواند کافر شود ولی باید به قوانین کشور عمل کند.
Iran, Islamic Republic of
این هم آیات الهی از قرآن برای آنها که دردشان ندیدن قرآن است :

«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ؛[نور/۳۱] و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همكیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود كه رغبت به آن ندارند، یا كودكانى كه از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه كنید، باشد كه رستگار گردید.»

«یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛[احزاب/۵۹] اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافكنند، این كار براى اینكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا كنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده توبه كنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»
Iran, Islamic Republic of
لااكراه في الدين براي زندگي خصوصي توست يعني در داخل خانه ات اگر نخواستي در مقابل نامحرم حجاب نداشته باش(البته اگرتوبه نكني جزاي گناهت را درآخرت خواهي ديد) اما درجامعه بايد دستور دين اجراشود،حتي اگرتويهودي يا بي دين باشي.
ببينم اگر كسي خواست درمقابل خانه شما عريان شود با اين استدلال كه "لا اكراه في الدين" است شما اعتراضي نداري؟!!!...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
در واقع پلیس و گشت ارشاد ذات و ماهیتش برخورد است . حتی فیزیکی. اگر پلیس یک دزد را با مقداری ضرب و زور بگیرد خطا کرده ؟ اگر اینکار را نکند که دزد میگه "شما برید من خودم میام!"
گشت ارشاد تا حالا جواب نداده بخاطر اینکه ظاهرا انتهاش با یک کاغذ و امضا و عکس بسته میشود.
اگر کشف حجاب و بدحجابی برخورد نشود همینطور ادامه خواهد داشت.
م ج
Iran, Islamic Republic of
قا نون وقتی اجرا نمی شود می شود این که می بینید؟؟؟؟؟؟؟؟ گل وبل بل؟
Iran, Islamic Republic of
یک نیست از ایشان بپرسد ادم عاقل بعد از چهل سال از این روش چه نتیجه ای گرفتید جز بد حجابی بیشتر ودین زدگی که در خیابان هر روزه شاهد ان هستیم خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی
Iran, Islamic Republic of
کاش ان مامور خان نیروی انتظامی یک مامور آمریکائی بود تا نشان دهد که با کشی که به حرف قانون اطاعت نکند چه می کنند؟؟ اول شلیک بعد اخطار و بعد تمام>>>>
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای شریعتمداری
همه حرزفهای شما درست قبول و قانع کننده،‌اما آیا دولت و نطام اسلامی در تأمین احتیاجات اقتصادی، فرهنگی و شرایط احتماعی کشور موفق بوده است؟
آگر یک شرایط نسبی مطلوب در کشور فراهم باشد و همه نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های کشور به وظایف خود عمل کنند، شفل ایجاد شود، شرایط ازدواج اسانتر شود،‌ درآمد خانواده‌ها مناسب باشد،‌آنگاه یک جکومت حق دارد با قانون شکنی‌ها، هنجار شکنی‌ها و اقداماتی از نوع بدخحابی برخورد کند. اصلا در چنین شرایطی همه سعی می‌گنند تا قانون را رعایت کنند حتی حجابرا. یک طرفه نباید به قاضی رفت
مجید
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم باید به کوری چشم مشاوران سکولار و دین ستیز که این توطئه شوم را راه انداختند از این مامور پلیس زن انقلابی و ولایتمدار به نحو شایسته ای تجلیل و ترفیع درجه شود .درود و هزاران درود بر مامورین فداکار و قانونمدار نیروی انتظامی.
Iran, Islamic Republic of
پحث اینه هر چه کدخدا بگه خوبه پس خوبه و الا کدخدا نمی گفت خوبه هورا بکشید کداخدا گفته حجاب مخالف حقوق بشر است پس بد است دیگر دعوا نداره تعطیل کنید احکام دین را چون اصلاح طالبان وطنی که همان داعشی های مدرن هستند میگند حجاب اجباری درست نیست حجاب کلا چیز خوبی نیست اگر زن یک مدیر ارشد عریان امد بیرن خورده نگیرید مخالفت با او ضد حقوق بشری است
Iran, Islamic Republic of
آبروی اسلام رو بیشتر از این نبرین. ثمره این تند روی ها فقط دوری بیشتر جوون ها از اسلامه. نظام که دیگه پیشکش
Iran, Islamic Republic of
...تند روی ها باعث دوری جوانها....!!!!!
کافر همه را به کیش خود پندارد
Iran, Islamic Republic of
اون اسلامی که شما برای جوون ها معرفی میکنید که در اون، هیچ دستوری وجود نداره، هیچ خوب و بدی وجود نداره، هیچ حساب کشی وجود نداره، هیچ محدودیتی حتی وجود نداره، کسی که به اون دین میل پیدا کنه، مشکل خودشه که از عقلش، درست استفاده نکرده.
دین همین است که می بینید. زن نباید جلوی نامحرم، خودنمایی کرده، جامعه را همراه خود کند. اگر هم کرد، برای جلوگیری از رواج خطا، با مجرم برخورد میشود. این عین منطق است.
هر کسی قبول کرد، به نفع خود عمل کرده، هر کسی هم قبول نکرد، به ضرر خود. خدا، از دین ما و جوون های مورد نظر شما که دنبال بهانه ای برای تنبلی و فرارند، بی نیاز است. و البته احکام الهی، برای جذب افراد بهانه تراش، تغییر نمیکند:

"و لن تجد لسنته الله تبدیلا
برای سنت الهی، تبدیلی نخواهی یافت."
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته از جسین شریعتمداری انتظاری بیشتر از این نمی رود .
Iran, Islamic Republic of
همین طرز تفکره که مردم رو زده کرده دیگه
Iran, Islamic Republic of
مردم را زده نکرده بلکه مردم را به اجرای قانون امیدوار می کنه
Iran, Islamic Republic of
شما طرفداران بی حجابی و بی حیایی، کی اهل اطاعت خالصانه مخلصانه بودید که حالا زده بشید؟! اون وقت با حرکت یه مأمور، از دین خدا، زده میشید؟! بگو همیشه زده بودم. ولی میخوام یه تیر دیگه ای هم علیه اسلام، بندازم.
Iran, Islamic Republic of
خير اين طرز تفكر مردم را زده نكرده.اين بخور بخور واشرافي زندگي كردن مسئولين كه برخي از مردم را زده كرده والبته برخورد نكردن بافساد.
هم مفاسد اقتصادي وهم مفاسد اخلاقي
Iran, Islamic Republic of
دورد برآقای حاج حسین شریعتمداری
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امثال حاج حسین که عزت را بر ذلت ترجیح داده و همیشه از حق دفاع می کند
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب. پس چرا مثلا وقتی دادگاهی در امریکا افسر پلیس اون کشور را به خاطر واکنش و حتی تیراندازی در برابر خلافکاری یا کسی که ظن خطرناک بودن بهش داشته را تبرئه میکنه، شما ها با حالتی از تعجب و با اب و تاب فراوان طوری بیان میکنید که بله حقوق بشری در امریکا وجود نداره. حالا فرق شما با اونها چیه. پس میبینید که در مواقع مشابه رفتار کاملا مشابهی داریم. البته یک فرق بزرگ وجود داره. در هیچ کشوری پلییسی به اسم گشت ارشاد وجود نداره که واقعا مایه مضحکه است. پلیس اونها به خاطر واکنش در برابر جانی های خطرناک که احتمال مسلح بودنشون هم خیلی بالاست دادگاهی میشند ولی جرم دختر هموطن ما اینه که روسریش عقب بوده و موهاش پیدا بوده. اونجوری که مامور زن دلش میخواسته و مدنظرش بوده لباس نپوشیده. چه جرم بزرگیییییییی. چه دختر خلافکار و جانی خطرناکی. مرحبا به این پلیس که زورش به کیا میرسه. شما یک درصد فکر کن در مملکتی دیگه همچین اتفاقی بیفته. اصلا فکرش هم خنده داره.
در اخر میخوام از دوستان در اینترنت یک جستجویی بکنند در باره ماجرای شخصی سیاهپوست به نام رادنی کینگ در امریکا. مربوط به سال 1991 میلادی. یک مجرم سابقه دار که به دستور پلیس لس انجلس گوش نمیده و فرار میکنه و بعد یک تعقیب و گریز پلیس میگیردش و تحت ضرب و شتم قرارش میده. ولی وقتی فیلم ضرب و شتمش در تلویزیون پخش میشه مردم لس انجلس میریزند بیرون و قیامت میشه. این فرق مردم امریکا و کلا غربی ها با ایرانیها است. یک چیزی به نام وجدان ملی. اینکه اونهانگفتند لابد اون مجرم بوده. حقش بوده. گفتند از مجرم بوده پلیس حق نداشته اینجور مورد ضرب و شتمش قرار بده. حالا من مقایسه میکنم با کامنتهای که در اینجا میبینم. واقعا جرم اون دختر چی بوده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
در هیچ کشوری گشت ارشاد وجود نداره. چون هیچ کشوری، احکام اسلام رو مبنای زندگی اجتماعی قرار نداده. اون ها در این مورد، عقب ترند. ما باید از عقب مونده ها پیروی کنیم؟!
هیچ کشوری، مردم با تمام وجود، جلوی آمریکا و اطرافیانش نایستادند. این به برکت همین رعایت دینه. شما کشوری مثل ایران قدرتمند که پای دین و ایمانش وایساده باشه رو مثال بزن تا بگم حجاب در اونجا اجباریه یا نه.
Iran, Islamic Republic of
البته جز دولت اسلامی عراق وشام(داعش)
Iran, Islamic Republic of
کشور های منطقه با استفاده از همین محدودیت ها در حال پول پارو کردن هستند همین نوروز چقدر ایرانی ها به کشور های همسایه می روند تا از حداقل آزادی برخوردار شوند حتی برای چند روز! تکلیف شریعتمداری و هم صنف هایش هم مشخصه پول و پست شان سر جاشه فقط اکثریت جامعه که گروگان افکار شماهاست باید با نداری و بیکاری و تو سری گروه های فشار بسازه
آدمیزاد
Colombia
حجاب و شرع اسلامی باید اختیاری باشد نه اجباری.
Iran, Islamic Republic of
دوباره آدمیزاد، دچار خطای محاسباتی شد که ممکنه منجر به خروجش از بهشت، بشه.
دین را اجبار نکردیم. عدم اهانت به دین و عدم آسیب به دیگران را اجباری کردیم. چون حق الله، و حق الناس هست.
هر وقت به زنان گفتیم در دل ایمان بیاورید، یعنی در دین اجبار کردیم. اجبار در رعایت حقوق، به معنای دعوت به دین نیست.
Iran, Islamic Republic of
البته، حضرت آدم نبی علیه السلام و ارواحنا و روحی له الفداه، مقامی آنچنان بالا دارند که ما، نمیتوانیم تصور کنیم. ایشان هم، از آن بهشت اصلی خارج نشدند چون شیطان در آن بهشت، راه ندارد. بلکه از باغی، به زمین منتقل شدند برای ترویج زندگی در زمین.
Iran, Islamic Republic of
نمیگیم حجاب جز مسائل اجتماعی نیست.اگر بخوایم ب عنوان قانون نگاه کنیم باید حدودش مورد توافق اکثریت جامعه و روانشناسان و جامعه شناسان و جرم شناسان و...باشه.پس اینک تکرار میشه قانونه پاسخ قانع کننده ای نیست چون قوانین با تغییر شرایط عوض میشن.اما از نگاه دینی بخوایم بررسی کنیم باز هم در مورد این حد بی حجابی در هیچ کجای قرآن و تا جایی ک من مطالعه کردم سنت پیامبر و امامان مجازاتی در نظر گرفته نشده.متاسفانه برخی تا از بعد دینی کم میارن ب قانون متوسل میشن و برعکس
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
روانشناسان و جامعه شناسان ودیگر صاحبنظران ...مشکلی نیست که در مورد حجاب و مسائل دیگر بحث و گفتگو کنند
ولی برادر من ، قانون در مجلس تصویب می شود و با میز گرد گذاشتن و گفتگو نمی توان قوانین لازم را وضع کرد البته گفتگوها و سمینار ها در وضع قوانین می تواند موثر باشد و به پخته شدن بحث قبل از طرح در مجلس کمک کند ولی قانون مصوب مجلس تا وقتی تغییر نکرده برای کلیه افراد لازم الاجراست
علی
Iran, Islamic Republic of
‌اگر داعش درایران حکومت میکرد چی میشد???

حکومت اسلامی تشکیل میداد..
حجاب رو اجباری میکرد..
شادی راممنوع میکرد..
ماهواره داشتن را ممنوع میکرد.
به شرقی وغربی فحش میداد..
ایران رو درجهان منزوی میکرد..
موسیقی وکنسرت روحرام میکرد..
گشت ارشاد درست میکرد..
ثروت ملی روچپاول میکرد..
.....
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم تو ایران به کشوری 100 درصد اسلامی از همه لحاظ چه اقتصادی چه فرهنگی و... تبدیل خواهد شد به پشتوانه مردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگه داعش در ایران خدای ناکرده حاکم می شد
زنانتان را به بردگی می گرفت و به جهاد نکاح وادار می کرد
مردان را در قفس آهنی می کرد و می سوزاند
و یا با کارد سر می برید
مجبور تان می کرد حد اقل ۱۵ سانتیمتر ریش بگذارید
مرگ بر اسرائیل و آمریکا گفتن را ممنوع می کرد که البته این مورد عشق شماست
غ-ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر داعش این کارها را می کرد، و البته نوکر آمریکا و صهیونیست نبود و مردم رو بدون توجه به حدود اسلامی نمیکشت، عمل کننده به اسلام بود.
مشکل داعش، اینها که نوشتید نیست. این ها کارهای درستیست. مشکل داعش، اون دو کاری است که ننوشتید. نوکری آمریکا و صهیونیست، و کشتن مردم بدون توجه به حدود اسلامی.
از دیار شهید رجایی
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کند آقای شریعتمداری که اسیر جو نمی‌شوی و همواره در مسیر شریعت و عقلانیت قلم می‌زنی. تا به حال حتی از متدینین، آنهایی که خواستند مثلا عادلانه نظر دهند هم این گونه منصفانه نظر ندیدیم. آنها می‌گویند هر دو خطاکارند و باید هر دو مجازات شوند ولی کسی نمی‌گوید آن که باید مجازات شود، کاشف حجاب و هتاک است نه مجری قانون. در کدام کشور مجری قانون را برای خوش آیند قانون شکنان مجازات می‌کنند؟
آفرین، آفرین
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه فشارهای نابجا و ناشیانه به پلیس و بستن دست آنها برای اقدام، ابهت و توان عمل را از پلیس می‌گیرد و باعث جری شدن متخلفین می‌شود. و از این ناحیه همه آسیب می‌بینند؛ امنیت از مردم سلب می‌شود.
چند وقت پیش در یکی از خیابان‌های شلوغ قم، در ساعات پر ترافیک عصر آخر اسفند جوانی ماشینش را دوبله پارک کرده بود و باعث زحمت مردم شده بود، پلیس آمد در حال جریمه نوشتن بود که جوان از راه رسید، اول التماس کرد جریمه نکند وقتی پلیس توجه نکرد شروع کرد به دادو بیدا که ای مردم این آقا فحش ناموسی به من داد. مردم جمع شدند و در نهایت، پلیس هم صرف نظر کرد و جوانک قانون شکن، گازی به مشاینش داد و رفت. آیا اگر چنین وضعیتی در آمریکا اتفاق می‌افتاد، به نظرتان پلیس چه رفتاری با خاطی می‌کرد. البته رفتار آنها ملاک نیست. اما غرب پرستان که این قدر مدافع قانون شکنان هستند، حاضرند از قانون هم دفاع کنند؟
دانا
Iran, Islamic Republic of
من هم به نوبه خودم از تمام آمران به معروف و ناهیان منکر تشکر می کنم کامنت ها رو خوندم متاسفانه بی اطلاعی از دین اسلام باعث می شه آدم دلیل بعضی به به و چه چه به رفتارهای غیر قانونی و غیر شرعی رو درک کنه
جمله لااکراه فی الدین در پذیرفتن دینه نه در اجرای دین برای همین در ادامه اش انتخاب حق و باطل آمده شما در پذیرفتن دین مخیرید ولی وقتی انتخابش کردین در صورت عدم اجراش مجازات می شید که برخی دنیوی و برخی اخرویه مثلا شراب خوردن که شلاق داره و قتل عمد اعدام اینکه شرعیش که در ادیان مختلف هم همینطوریه قانونیش هم که در کشورهای مختلف قانون و اجرای قانون رو هر روز نظاره گرید ولی در مورد حقوق بشر بهتره یه کم بیشتر تحقیق کنید بخصوص حق زن، چون چرایی میزان تجاوزات جنسی و فرزندان بی نام و نشان بخصوص بعد از آزادی های کاذب در کشورهای غربی زیاد شده و جالبه زنان این کشورها برای دوری از چنین وضعیت فلاکت باری مسلمان می شوند چرا کسانی که در اوج هنر و تبلیغاتن ناگهان مسلمان می شون؟ چرا در سال های اخیر میزان مسلمان شدن زنان در کشورهای غربی بالا رفته ؟و چرا آن ها از وضعیت نامناسب جنسی در کشورشان مرتب شکایت می کنند که جدیدترینش هشتک من هم ، می باشد ؟اگر آزادی های بی معنا در این کشورها زیباست پس چرا با بودن روز بدون شلوار برخی از زنانشان با مجوز شلوار می پوشن؟ چرا در هالیود برخی از اخلاقیات می نالن و سرانجام چرا حجاب الان در کشورها مامن زنان شده ؟خودمان را گول نزنیم دنیا در حال تغییر است و آنچه شما در حال تجربه هستید ملت های اروپایی بعد از رنسانس تجربه اش کردن و اکنون پشیمانن اگر حرفم رو قبول ندارید فقط کافیه نه به فارسی به انگلیسی سرچ کنید ببینید چرا کشورهای مختلف در حال ممنوع کردن حجابن؟ و چرا زنان در این کشورها در حال مسلمان شدنن و چند نفر به کشورهای دیگر برای حفظ حجاب مهاجرت کردن ؟ دین اسلام دین اگاهی بخشیدنست
Iran, Islamic Republic of
عزیز بزرگوار اینها بحثشان حجاب نیست. اول آن که با اصل اسلام و نظام مشکل دارند. اگر اسلام را بخواهند فقط اسمش را می خواهند ولی رسمش را نمی خواهند یا یک چیز من درآوردی از اسلام را دوست دارند. دوم آن که شیفته غربند و دنبال اینند که غرب و فرهنگ مبتذل آن به کشور برگردد. سوم آن که شهوتشان برهنگی زنان را طلب می کند.
Iran, Islamic Republic of
همیشه با همه چیز مخالفه . کار زشت زشته
United Arab Emirates
اینقدر که بحث کنسرت و بی حجابی و ولنگاری و... برای اصلاح طلبان دغدغه هست هیچ کدوم از مشکلات اقتصادی مردم ربطی بهشون نداره
البته تقصیری هم ندارن ها منتخب کنسرت و ولنگاری نمی تونه به غیز از اینها بیندیشد و عمل کنه.

باید رای دهندهاشون نسبت به مشکلات اقتصادی مردم پاسخگو باشن هم در این دنیا و هم در اون دنیا
kazem
Iran, Islamic Republic of
برای همایت روانی از پرسنل زحمت کش ناجا باید از خانم مامور بصورت کاملا رسمی واشکارا تقدیر بشه تا هر بی شعوری بخودش اجازه نده خلاف قانون ومقررات رفتار کنه
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری تنها راه خشونت را هموار میکند و گمان می کند هر کس خلاف کرد باید از محل جرم تا زندان او را بزنند زمانی از یک خانم پرسیدم چرا حجابت را کامل نمیکنی و مویت را نمی پوشانی گفت خودم هم نمی دانم چرا بی تفاوت شدم و تا پارسال من چادری بودم و مادرم و خواهرم همه خانواده چادری بودند اما از زمانی که برای خود و مادر و خواهرم در بانک حساب قرضالحسنه باز کردم کم کم دچار بی تفاوتی نسبت به چادر شدیم و پدر که اصلا پوشش را تنها چادر می دانست نه برای اسلام بلکه می گفت چادر یک پوشش باستانی ایرانی است بالاخره فهمیدم این بی تفاوتی از کجاست درست از زمانی که سود قرض الحسنه را گرفتیم و نتیجه گرفتم چون بانکهای کشور ربوی هستند ما هم به ربا خور شدیم و می دانید در اسلام ربا باعث چه بلاهایی می شود تا جایی که حتی امام حسین را به خاطر همین مال حرام کشتن پس گناهکار الی نظام بانکداری ایران است شم بروید جلوی ربا را بگیرئد حجاب خودش درست می شود دیدم سخنش درست است و مسئولین خود باعث می شوند که شکمها از مال حرام پر شوند وبه گفته خیام که فرموده گر میی نخوری تنه مزن مستان را بنیاد نکن تو نیرنگ و دستان را تو غره مشو که می میی نخوری صد لقمه خوری که میی غلامست آنرا حال تمام قوانین و مسئولین کشور اسلامی هستند و رفتار می کنند و همه جا عدالت اسلامی برقرار است تنها مانده حجاب خانم ها شما کجا بودید که در دوره شاه زنها حجابشن را نگه داشتنو گشت ارشادی هم نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت
صامین
Iran, Islamic Republic of
خداوندا اون مامور وظیفه شناس و حاج حسین سردار قلم را حفظ و بر توفیقاتشون بیافزا
طاهر
Iran, Islamic Republic of
ببینید ان مامر چطور دخترای مردم را کتک زده که انگشت خودش هم شکسته
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام
Iran, Islamic Republic of
سلام . اظهار نظر جنابعالی خیلی مناسب بود .
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا این مامورای نیرو انتظامی خیلی بهشون سخت میگذره به وظیفشون عمل نکنن مورد مواخذه الهی هستن به وظیفشون عمل کنن فیلمشونو پخش میکنند مورد مواخذه مسئولین میشن واقعا خدا کمکشون کنه از این دنیا به خیر عبور کنن و خواهشن انقدر اذیتشون نکنیم واقعا کارشون سخته همیشه تو خوشی و ناخوشی آماده باشن. الانم که تو تلویزیون جناب سردار منتظر المهدی گفت با مامور خاطی برخورد شده!!! ای بابا نکنید تو رو خدا برخورد واسه چی؟ داشت وظیفشو انجام میداد دیگه حالا شانسش طرفش چموش بوده این بنده خدا نباید توبیخ بشه
ایثار
Iran, Islamic Republic of
اگر مامور تنبیه شود دیگر انتظاررعایت حجاب را از یک عده بی بند وبار نداشته باشید. این اتفاق به نظر سازمان یافته میاد که بی حجابی را رواج بدن
United Kingdom
...
United Arab Emirates
حاج حسین باید بپذیره حمایت ازبرخوردهای تند و خشن دهه 60، 70 ،80 تو کارنامشه..دیگه دیر شده تشویق مرحوم حاجی بخشی بخاطر برخوردهای تندش فراموش نشده...باید بپذیریم که خروجی اون رفتار اینه....و واضحتر اینکه مقابله با حجاب سیاسی شده یعنی نوعی اعتراض به خیلی چیزای دیگه....منظورشون اینه که اول اونا را درست کنین بعد این!
Iran, Islamic Republic of
برخوردهای تند و خشن با عناصر منافقین و ضدانقلاب، مایه افتخار هر ایرانی است و اگر حاج حسین، از مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی دفاع کرده، افتخار دفاع از اسلامی نصیبش شده.
دهه 60 هم، دهه افتخار آمیز انقلاب است. ما، علنا اعلام میکنیم با دشمنانی که شمشیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشند، برخورد میکنیم. این حرف تو پستو نیست. حرف علنی ماست که با افتخار میگوییم.
این را هم بدانید که جوانان امروز ایران، الگویشان، جوانان مقتدر و پر از معنویت دهه شصت است.
Iran, Islamic Republic of
ما میخوایم اول اینا رو درست کنیم، بعد اونا رو. مشکلیه؟! خلاف اوامر الهی عمل کردن، جسارتیست که قابل تحمل نیست. این گناهان درست بشه، مادران درست بشن، مسؤولین هم درست میشن. حالا اجازه میفرمایید این مشکلات رو حل کنیم؟!
خ
Iran, Islamic Republic of
آره مشکلیه
Iran, Islamic Republic of
برای ما مشکلی نیست. اگه برای تو مشکلیه، برو حلش کن و مزاحم نشو تا تو دهنی سخت نخوردی.
Iran, Islamic Republic of
این منافقین و اغتشاشگران دهه های 60 و 70 و 80 هستن که غلط اضافه کردن. بازم غلط کنن، بازم تو دهانشون میخوره.
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام.به نظر بنده هم باید همواره اقتدار پلیس حفظ بشه، وگرنه روز بروز هنجار شکنان و قانون شکنان جسور تر میشوند.واقعا نمیدانم چرا برخی اعتقاد دارن در هر شرایطی باید پلیس مهربان باشه و کوتاه بیاد!!!!!!!!!!، اقتدار و در مواقع لازم خشونت پلیس در مقابل قانون شکن یک نیاز ضروریست.
Norway
نخبگان جامعه بنشینند و هم اندیشی کنند تا مساله حجاب برای همیشه حل شود این حجابی که در جامعه دیده میشود اصلا رنگ و بوی اسلامی ندارد و بیشتر برای فرار از اصل مساله میباشد
Iran, Islamic Republic of
مسأله حجاب، برای همیشه حل شده است.
هر کاری، یک برنامه ای از سوی خدا، دارد. همان را انجام دهیم، کافیست. نیازی به هم. اندیشی راجع به حکم دین نیست. والسلام
مهدی
Iran, Islamic Republic of
برات ارزوی شهادت دارم جناب شریعتمداری ، اونم از نوع بابرکتش ،به دست دواعش. مثل خلبان اردنی!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر ناجا. قدرتان را می دانیم.
مجید
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر شما رپرتاژ رسانه ها و گروه های مختلف را نگاه کنید نه انگار که این اتفاق در جمهوری اسلامی که رعایت حجاب قانون و عدم رعایت از مصادیق مجرمانه است. نه انگار که امر به معروف و نهی از منکر فرمان الهی و مشخصه مخصوص مسلمانان است .
من هم اول اینکه از ان مامور خداشناس امر به معروف مجری قانون تشکر میکنم و ثانیا از ریاست محترم جمهوری اسلامیو وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی و بسیج و بنیادشهید تقاضای حمایت کامل و تقدیرمناسب از این مجاهده را دارم
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
البته واقعیت اینه چیزی به نام حجاب درکشورماخصوصا شهرهای بزرگ عملا وجود نداره ولی بعضی وقتها خانمها طوری میرن بیرون که حتی درترکیه وکشورهای غربی هم اونطورنیست وعلت اصلی اون هم کمبود شخصیتی خود طرفه