چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۳۴

توضیحات پزشکیان درباره صوت «دختر خوشگلا»!!

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 605996
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره صوت منتشر شده منتسب به یک نماینده توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیحات پزشکیان درباره صوت «دختر خوشگلا»!!
به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (2 اردیبهشت 97) در نشست علنی خانه ملت طی تذکر شفاهی اظهار داشت: هیات رئیسه مجلس باید نسبت به حفظ شان مجلس و نمایندگان اهتمام بیشتری ورزد.

وی افزود: چرا برخی به دنبال این هستند که شان مجلس را زیر پا بگذارند و مسائل علمی و فقهی که در مجلس مطرح می‌شود را به گونه‌‌ای دیگر منعکس می‌کنند لذا در این رابطه هیات رئیسه مجلس باید دقت بیشتر داشته باشد.

براساس این گزارش، مسعود پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر کواکبیان اظهار داشت: بحثی که در فضای مجازی پیچیده بود و صوتی در هنگام تذکر آقای محبی‌نیا منتشر شده بود تنها تکه‌ای از این صوت را در فضای مجازی منتشر کردند. در حقیقت شیطنتی بود که فضاهای مجازی همیشه درست می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه با این شیطنت‌ها با ابروی انسان‌ها بازی می‌کنند. آقای سلیمی نماینده محلات در آن روز اعتراضی درباره معاهده پالرمو و لغتی که شورای نگهبان نسبت به آن ایراد گرفته بود که ما در این رابطه گفتیم اصلا شورای نگهبان نباید در این رابطه دخالت کند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: پس از اظهارات بنده، آقای سلیمی نزد من آمد و برای من شرح می‌داد که من گفتم این موضوع را تمام کند؛ وی در ادامه صحبت من عنوان کرد روندی که وجود دارد گندم‌نمایی کردن و جو فروشی است و این همانند چیزی است که مثلا خواستگاری بروی و یک دختر خوشگل را به ما نشان دهند اما یک دختر زشت را به صیغه تو درآوردند! اما متاسفانه رسانه‌ها تیکه قسمت مربوط به دختر خوشگل را درآوردند و چنین فضای زشتی را در رسانه‌ها بوجود آوردند.

پزشکیان ادامه داد: این موضوع همانند این است که در یک روندی بگوییم  «لَا تَقْرَبُوا الصَّلَاةَ» و همه جا پخش کنند که فلانی گفته است نماز نخوانید. این بی‌اخلاقی‌ها و کارهای زشتی که متاسفانه برخی افراد در این فضاهای مجازی پخش و ارائه می‌کنند، جز از بین بردن آبرو و حیثیت انسان‌ها چیز دیگری ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: بهتر است ما یک مقدار به شخصیت و جامعه خود احترام بگذاریم و اینگونه زشت‌نمایی نکنیم. این موضوعی که بین من و آقای سلیمی مطرح شد یک بحث کاملات علمی و تخصصی بود و در همه موارد این مباحث وجود دارد.

وی افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم که روند کار را مراعات کنند و هم رسانه‌ها و مجموع کسانی که در این رابطه دخیل هستند اول و آخر همه ماجرا را به انتشار بگذارند، نه اینکه قسمتی از صحبت‌های انسان را در رسانه‌ها پخش کنند و بقیه را نگویند و بعد بگویند فلانی با فلان شخص مخالف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند انسان را آفريد و انسان توجيه را.
من نمي دانم اين نماينده مردم را چه فرض كرده است من خودم صوت را شنيدم اصلا اين چيزي كه آقايان نشسته و بافته اند نمي باشد.
حيا هم چيز خوبي است.مقداري خجالت بكشيد و از مردم معذرت خواهي نماييد.
Iran, Islamic Republic of
نکته جالب در این گفته پزشکیان این است که وی علنی نام گوینده عبارت را معرفی و عنوان می کند این جمله را کسی نگفته، جز علیرضا سلیمی. در واقع از ابتدا نیز بسیاری از نمایندگان و خبرنگاران به این نکته واقف بودند، ولی چرا تا به امروز و تا زمان مشخص شدن آن سکوت کردند، جای سؤال دارد!

نکته دیگر آنکه این نماینده در ابتدا قسم یاد کرد که این جمله را نگفته است. از سوی دیگر در مصاحبه با یکی از رونامه ها شروع به فرافکنی و عنوان کرده که احتمال صداگذاری در این فایل وجود دارد و باید با کسی که این کار را کرده برخورد شود، به طوری که در این گفته خود پای روابط عمومی مجلس را نیز به میان می کشد که با تکذیب از سوی آن روبه رو می شود.

اما مهم ترین نکته در این میان این بود که حدود هشتاد نماینده در نامه ای به لاریجانی درخواست برخورد با این نماینده مجلس را داشته اند و جالب تر اینکه علیرضا سلیمی، عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز از کسانی بوده که خواستار رسیدگی به این موضوع است.

با توجه به قرائن موجود، داستانی که آقای پزشکیان امروز در مجلس تعریف کرده است، هرچقدر هم که واقعیت داشته باشد، افکار عمومی و بخصوص رسانه ها، که متهم این قضیه شده اند را اقناع نخواهد کرد و بنابراین، باید راهکار دیگری برای آن پیدا کرد.
Iran, Islamic Republic of
حکایت کوزه هست از کوزه همان برون ........
Iran, Islamic Republic of
معاهده پالرمو ننمگین با ترجمه جعلی را ول کردید
چسبیدید به شوخی هرچند بیجا؟
Iran, Islamic Republic of
کار آقای سلیمی نماینده محلات در هر حال اشتباه بوده و باید برای گفتن این جمله معذرت خواهی میکرد مخصوصا که ایشان روحانی هم هستند
Iran, Islamic Republic of
من تا بحال ندیدم کسی با لباس روحانیت از مردم بابت رفتارش وگفته اش معذرت خواهی کند
آرتان
Iran, Islamic Republic of
پس چشماتو وا کن تا ببینی. همین چند ماه پیش آقای قرائتی از آقای دوربینی عذرخواهی کرد.
Iran, Islamic Republic of
بله درست است آقای آرتان ولی اگر فشار افکار عمومی نبود و شبکه های اجتماعی ان طوفان را بپا نکرده بودند شاید این اتفاق نمی افتاد ولی شما درست میگوید در موارد دی انگشت شمار این اتفاق افتاده است
Iran, Islamic Republic of
اگر صحبتهای مقام معظم رهبری را گوش کرده باشید ایشان چندین بار بخاطر رفتار غلط بعضی مسئولین ونمایندگان از مردم معضرت خواهی کردهاند
Netherlands
نه کار امریکا و اسراییل و دشمن بوده . این کار با برنامه ریزی قبلی و با هماهنگی کشورهای امریکا ،انگلیس و اسراییل انجام شده و می خواهند مسواین را در مقابل مردم قرار بدند. هوشیار باشید
مجید
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت هممونو ختم بخیر فرمایند.
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
خطا اصلی همه گرفتاری های مردم و کشور مجلس است ...
جناب آقای اصولی
Iran, Islamic Republic of
پزشکیان یه نماینده ی اصلاح طلب است و حرفاهایش اعتباری ندارد. سلیمی باید عذر خواهی کند
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم
United Arab Emirates
این حرف زشت را سلیمی اصولگرا زده باز شما میگی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بله یه اصولگرا گفته و یه اصلاح طلب داره ماستمالیش می کنه . مردمم که قاق
Iran, Islamic Republic of
دروغ نهادینه در بطن این جامعه هست و کاریش نمیشه کرد
Iran, Islamic Republic of
به جامعه توهین نکن.
الحمدلله انسانهای با صداقت و درستکار بسیارند.
Iran, Islamic Republic of
چطوری میشه صدای اون نماینده ای که داره این مثال رو میزنه ببرن ولی صدای نماینده ای که داره تذکر میده (محبی نیا) سر جاش هست؟
محمد
Romania
شما اقاي پزشكيان ...با ابروي نظام بازي كردين حيف كه اجازه نيست وگرنه بايد تك تك شما محاكمه بشيد
مجید
Iran, Islamic Republic of
عجب حکایتی دارد این مجلس.....بنظرم اقای مقدم در سریال پایتخت 6 از این نمایندگان استفاده کند
رحیم
Iran, Islamic Republic of
نستجیربالله .... از سوء ظن و گمان زود....
Iran, Islamic Republic of
جلوی اون نماینده ...رو هم بگیرید که بلافاصله گفت کار اعضای جبهه پایداری بوده است . آقای پزشکیان اگر این حرف درسته پس اون نماینده ...را که اتهام زده به جبهه پایداری ، باید سرجاش نشوند
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این موضوع صحت دارد یا نه
اما میدونم که روی حرفهای خانم پروانه سلحشوری نمیشه مطمئن بود...
Canada
اقا اينها رو ولش كن! برنامه بزاريد براى موضع لووُور، لووبر، لوبِر، لوُوُر!
Iran, Islamic Republic of
معاهده پالمرو خلاف مصالح کشور است
بهروز
Iran, Islamic Republic of
ماله کشی به روش آقای پزشکیان
علی
Iran, Islamic Republic of
زیاد همش نزنید که بویش بیشتر در میاد
United States
...
Iran, Islamic Republic of
اى زاكان نيوز دو دوزه باز ! باز هم سانسور كردى ؟!
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
من ایشان را سالهاست می شناسم و ایشان انسان بسیار مومن و باشخصیتی هستن یکم از خدا بترسید آقای پزشکیان اصل ماجرا را توضیح دادند بعضی ظاهرا علم غیب دارند و دوست دارند با آبروی مردم بازی کنن حرمت مومن مثل حرمت کعبه است
United States
صدای این اصلاح طلب موقع گفتن آن حرف زشت شنیده شده و نظام و مردم اجازه نخواهند داد اصلاح طلبان ارزشهای انقلاب را به شوخی بگیرند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشان یکی از اصول گرایان می باشد
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
پزشکیان اینقدر کاسه داغتر از آش نباشید این بنده خدا یک مثال زد شما به عنوان نائب رییس مجلس در باره فحشا ء دختران جوان در ورزشگاه چرا صدایت در نیامد