جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

​اعلام اسامی کاندیداهای شهرداری تهران

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 605994
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: اسامی کاندیداهای اعضای شورا برای حضور در شهرداری امروز مشخص شد و روز سه‌شنبه در خصوص آن رأی‌گیری می‌شود.
​اعلام اسامی کاندیداهای شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، مجید فراهانی با اشاره به جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبحگاهی شورا تصمیم گرفته شد محسن هاشمی برای حفظ همگرایی شورا، همچنان در شورا بماند.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی مانند آقای عارف، صادق خرازی‌ها، مهرعلیزاده و کولایی نیز خودشان از کاندیداتوری انصراف داده بودند.

فراهانی اضافه کرد: گزینه‌هایی مطرح شده که از بین آنها رأی‌گیری می‌شود؛ افشانی، حجت هاشمی، بیطرف، ترک‌نژاد، تقی‌زاده، حجتی، مناف هاشمی، مکارم حسینی، حجت میرزایی، مرعشی، واعظ مهدوی، مقیمی، حناچی، حقانی، سلیمی و پنجه‌فولادگران مطرح هستند. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا کاندیدای خانم در لیست وجود نداشت؟ گفت: پس از انصراف خانم کولایی، هیچ گزینه خانمی از سوی اعضا مطرح نشد و پس‌فردا برای انتخاب هفت گزینه نهایی، بین این افراد رأی‌گیری می‌شود.
منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *