کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات دستگیری خفاش شب رشت +عکس

2 ارديبهشت 1397 ساعت 9:00

پلیس آگاهی استان گیلان از ماجرای دستگیری خفاش شب رشت پرده برداری کرد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ابتدای سال جاری از آرایشگاه‌های زنانه، بوتیک‌ها و مکان‌هایی که توسط بانوان اداره می‌شد و مقرون به آزار و اذیت جنسی بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های جرم، چهره یک مرد موتورسوار را به عنوان متهم شناسایی کردند. 

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی هفته گذشته موفق به دستگیریسارقی شد که به همین شیوه اقدام به سرقت می‌کرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، شباهت زیادی به عامل مزاحمت بانوان داشت اما با توجه به انکار متهم دستگیرشده، نامبرده در اجرای دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
مرد شیطان صفت
فلاح کریمی با تاکید بر اینکه متهم مذکور با توجه به مستندات جمع آوری شده از پرونده و تصاویر دوربین‌های مداربسته و همچنین شناسایی توسط شاکیان، چاره‌ای به جز اعتراف به جرم انتسابی نداشت، خاطرنشان کرد: نامبرده که در فضای مجازی به خفاش شب مشهور و باعث ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان شده بود، سرانجام به جرایم خود اقرار کرد. 
 
تصاویر منتسب به خفاش شب رشت
این مقام انتظامی با بیان اینکه در برخی از موارد بانوان هنوز اقدام به شکایت از این متهم نکرده اند، اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن شکایت از این متهم می‌توانند به دایره دوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گیلان مراجعه کنند.

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری مستمر شهروندان با نیروی انتظامی، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.
 
منبع: رکنا


کد مطلب: 605919

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/605919/جزئیات-دستگیری-خفاش-شب-رشت-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com