جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

کیم جونگ اون: نمی‌خواهم صدام یا قذافی دوم باشم

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 605893
ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی فاش کرد، کیم جونگ اون دلیل تعلیق برنامه‌ هسته‌ای‌ و موشکی‌اش کشورش را تشریح کرده است.
کیم جونگ اون: نمی‌خواهم صدام یا قذافی دوم باشم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ریاست جمهوری کره‌جنوبی اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در تماس تلفنی با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی به او گفته است، به منظور اجتناب از سرنوشت "فاجعه‌باری" که دو رهبر عرب یعنی صدام،‌ دیکتاتور سابق عراق و معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی به آن دچار شدند، دست از برنامه‌ هسته‌ای‌ کشیده است.

وی افزوده است، تصمیم اخیرش در زمینه توقف آزمایش‌ موشک‌های بالستیک و آزمایش‌های هسته‌ای را در اثبات این مساله اتخاذ کرده است.

پیشتر رسانه‌های رسمی اعلام کرده بودند، کره‌شمالی در تلاش برای رشد اقتصادی این کشور و برقراری صلح هرگونه آزمایش هسته‌ای و موشکی خود را از روز گذشته (شنبه) تعلیق می‌کند و سایت انجام آزمایش‌های هسته‌ای خود را خواهد بست.

این تصمیم غیرمنتظره پیونگ‌یانگ پیش از نشست آتی رهبران دو کره و نیز نشست آتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون گرفته شد.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی به نقل از اون گزارش داده بود، کشورش دیگر نیازی به انجام آزمایش‌های هسته‌ای یا پرتاب موشک‌های بالستیک قاره پیما ندارد زیرا که هدف توسعه سلاح‌های هسته‌ای خود را محقق کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زد و بند پشت پرده برای سرگرم کردن کره شمالی و خیز بهرسمت ایران و رجوع دوباره بسمت کره برای پیچیدن نسخه کره !!
آمریکائیها کور خوندن اینجا ایرانه و بیشه شیران
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه مسولین کشور ما هم به این نتیجه برسن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بهتر هست حالا که سال حمایت از تولید داخلی هست .چند تا دوستان اصولگرا و خصوصا پایداری و چند تا مداح معروف و چند تا بزن بهادور ریشو صادر کنیم کره شمالی که نزاریم با امریکا اشتی کنن . راستی شعار مرگ بر امریکا را هم باید به کره شمالی صادر کنیم .
Iran, Islamic Republic of
خدا کند بقیه رهبران کشورهای دیگر هم به این نتیجه برسند
علی
Iran, Islamic Republic of
میبینم که ترامپ این بچه دیکتاتور را داره کم کم سر عقل میاره. این تحریم های سری اخر انگار پیامش را داده به کره شمالی....