سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

آمادگی ما در برجام طرف مقابل را حیرت زده می‌کند

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 605776
رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم، بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست و امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.
آمادگی ما در برجام طرف مقابل را حیرت زده می‌کند
به گزارش جهان نيوز، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز شنبه در حاشیه هم اندیشی مدیران ارشد دولت در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله اخیر در جنوب کشور و وضعیت نیروگاه بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در زلزله اخیر هیچگونه آسیبی ندیده و این نیروگاه برای خیلی بیش از این مقدار زلزله طراحی شده است.

وی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن نیز گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم. بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست. هر وقت نظام تصمیم بگیرد ما آماده‌ایم. امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پروژه ایتر نیز گفت: همکاری با ایتر ادامه دارد، ولی آن هم جزو بداخلاقی‌هایی است که مشاهده می‌کنیم.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روند ساخت بیمارستان هسته‌ای نیز گفت: بیمارستان هسته‌ای به خوبی پیش می‌رود و کارهای طراحی عمدتاً انجام شده و امیدواریم سال 97 کارها روی زمین هم انجام شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"وی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن نیز گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم. بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد"
عجب جمله اي كلي خنديديم و مفرح شديم...