کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فشار اصلاح‌طلبان بر روحاني به خاطر جهانگيري

1 ارديبهشت 1397 ساعت 8:09

اسحاق جهانگيري، كانديداي پوششي انتخابات سال 96 بود و بسياري از سران اصلاح‌طلب متوقع بودند، پس از رئيس جمهور شدن مجدد حسن روحاني، نقش اسحاق جهانگيري در دولت جديد بسيار پررنگ‌تر باشد، اما...


به گزارش جهان نیوز، اسحاق جهانگيري، كانديداي پوششي انتخابات سال 96 بود و بسياري از سران اصلاح‌طلب متوقع بودند، پس از رئيس جمهور شدن مجدد حسن روحاني، نقش اسحاق جهانگيري در دولت جديد بسيار پررنگ‌تر باشد، اما در عمل اتفاق ديگري افتاد. حالا عبدالله نوري، وزير كشور دولت اصلاحات مي‌گويد كه رئيس دولت اصلاحات در جلسه‌اي در منزل روحاني از او خواسته كه از ظرفيت‌هاي اسحاق جهانگيري بيشتر استفاده شود. 

گفته شد كه جلسه‌اي چهار نفره در منزل روحاني با حضور ناطق نوري، محمد خاتمي و اسحاق جهانگيري برگزار شده است.

عبدالله نوري، وزير كشور دولت اصلاحات در مورد جزئيات اين جلسه مي‌گويد: «اصلاح‌طلبان در جلسه با رئيس‌جمهور انتقاداتي نسبت به برنامه‌ريزي و اقدامات اقتصادي دولت مطرح كردند و خواستار شفافيت و استفاده بيشتر از ظرفيت‌هاي آقاي جهانگيري شده بودند. اينكه خروجي چه باشد، به آقاي روحاني بستگي دارد اما مشخصاً حاضران و به‌ويژه رئيس دولت اصلاحات تأكيد زيادي بر عملي شدن وعده‌هاي انتخاباتي داشتند. بنابراين به قول معروف الان توپ در زمين آقاي روحاني است كه انتظارات جامعه مدني را پاسخ مثبت بدهند. »

منبع: جوان 


کد مطلب: 605541

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/605541/فشار-اصلاح-طلبان-روحاني-خاطر-جهانگيري

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com