سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
عملکرد استثنایی علیرضاجهانبخش در لیگ هلند

جهانبخش بهترین بازیکن سال هلند می شود؟

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 605528
هافبک ایرانی آلکمار با درخشش خود در هفته اخیر لیگ برتر هلند عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.
جهانبخش بهترین بازیکن سال هلند می شود؟
به گزارش جهان نيوز، روزنامه بین المللی فوتبال هلند پس از اتمام هفته سی و دوم این رقابت‌ها بهترین بازیکن هفته را انتخاب کرد که علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آلکمار با کسب ۹ امتیاز به این عنوان دست پیدا کرد.

جهانبخش در هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر هلند مقابل ویتسه طوفان به پا کرد و موفق شد اولین هت‌تریک دوران فوتبالی‌اش را به ثمر برساند و در گل اول تیمش نیز تاثیر گذار بود. آلکمار این بازی را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد. علیرضا با این هت تریک ۱۸ گله شد و صدر جدول گلزنان را در لیگ هلند از آن خود کرد.

۲ هفته به پایان این مسابقات جهانبخش خودش را در امتیازدهی روزنامه بین المللی فوتبال هلند برای انتخاب بهترین بازیکن سال بالا کشید و اکنون علی رغم اینکه بهترین بازیکن هفته انتخاب شد با کسب ۶.۷۳ امتیاز در صدر بهترین‌های فصل لیگ هلند تا اینجای کار است و خودش را برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ برتر هلند آماده می‌کند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *