سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

لاتاری و به وقت شام در مرز ۱۰ میلیارد تومان

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 605527
آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران در حالی اعلام شد که همچنان سهم «مصادره»، «به وقت شام» و «لاتاری» از سایر فیلم‌ها بیشتر است.
لاتاری و  به وقت شام در مرز ۱۰ میلیارد تومان
به گزارش جهان نيوز، در هفته‌ای که گذشت گیشه سینمای ایران برای چند فیلم همچنان گرم بود، فیلم‌هایی که توانستند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و فروش خوبی را از آن خود کنند. در این بخش سهم فیلم‌های «مصادره»، «به وقت شام» و «لاتاری» از سایرین بیشتر بود. 

تینا پاکروان مسئول فروش دفتر پخش «نیکان فیلم» درباره فروش فیلم سینمایی «مصادره»  گفت: فیلم سینمایی «مصادره» تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروش کرده و در حال حاضر ۱۲۰ سالن سینما در اختیار این فیلم قرار دارد. 

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش «فیلمیران» درباره فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» اظهار کرد: این فیلم در حال حاضر ۹۰ سالن سینما در اختیار دارد و توانسته است تاکنون به فروش ۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومانی دست یابد. 

فیاض هوشیار پارسیان مسئول فروش دفتر پخش «سیمای مهر» درباره فروش فیلم سینمایی «لاتاری» اعلام کرد: فیلم سینمایی «لاتاری» در حال حاضر ۲۸ سالن سینما در تهران و ۱۲۰ سالن سینما در شهرستان‌ها در اختیار دارد و توانسته‌است ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروش کند. 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از فیلم‌های سینمایی در روز‌های تعطیل، اکران مردمی می‌گذارند و این موضوع اخلاقی نیست و به ضرر فیلم‌های دیگر تمام می‌شود. فیلم سینمایی «لاتاری» تنها فیلمی است که فروش شهرستان‌های آن، با فروش تهران آن، برابری می‌کند. 

سعید خانی مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» درباره فروش فیلم سینمایی «لونه زنبور» گفت: این فیلم سینمایی ۲۸ سالن سینما در تهران و ۷۴ سالن در شهرستان‌ها در اختیار داشته و توانسته تا کنون ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بفروشد. 

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» درباره فروش فیلم سینمایی «خرگیوش» اظهار کرد: فیلم سینمایی «خرگیوش» تاکنون حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرده و در حال حاضر ۳۵ سالن سینما در اختیار دارد. 

وی ادامه داد: شرایط اکران فیلم سینمایی «خرگیوش» به هیچ عنوان شرایط نیست. کمتر کاری که می‌توانستند برای ما انجام بدهند این بود که حداقل سالن مورد نیاز را در اختیارمان قرار می‌دادند. در حال حاضر بسیاری از فیلم‌هایی که در حال نمایش هستند حدود ۱۷۰ سالن سینما در اختیار دارند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طلا که پاک است چه منتش به خاک است فیلم خوب احتیاج به این همه تبلیغ و بردن مشتری برای دیدن وفروش با 50 درد تخفیف ندارد مگر طلا نباشد