سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۱۰۶

پشت‌ پرده کتک‌ کاری گشت ارشاد و دختر جوان

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 605526
ساعت ۱۱ صبح دیروز فیلمی جنجالی منتشر شد. در این فیلم مامور پلیس زن، از دختر جوان درخواست می‌کند که همراه آن‌ها سوار خودرو ون شود که این فرد ...
به گزارش جهان نيوز، دو اتفاق و دو روایت. ساعت ۱۱ صبح دیروز فیلمی از برخورد یکی از ماموران زن گشت‌های امنیت اخلاقی (ارشاد) در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد. در این فیلم مامور پلیس زن، از دختر جوان درخواست می‌کند که همراه آن‌ها سوار خودرو ون شود که این فرد ابتدا اتناع کرده و همین موضوع باعث درگیری او و مامور پلیس زن می‌شود. 

در این میان یکباره دوربینی که مشخص است از افراد همراه این دختر است روشن شده و پس از اینکه دختر جوان کلماتی را علیه مامور پلیس بکار می‌برد، نیروی زن پلیس اختیار از دست داده و به درگیری با دختر جوان پرداخته و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

کمی آنطرف‌تر روی نقشه، در شهرستان شاهین‌دژ آذربایجان غربی قاتلی که ۴ عضو خانواده خود را به قتل رسانده بود پس از درگیری درگیری مسلحانه، سبب شهادت افسر پلیس نیز شد.
قاتل فردی با هویت مشخص روز گذشته در دیواندره با یک قبضه اسلحه اقدام به تیراندازی به سوی خانواده خود و همسرش می‌کند که در این حادثه چهار نفر از جمله همسر، پدر و مادر همسر و یک نفر از اقوام خانواده را به قتل و متواری می‌شود.

قاتل بامداد دیروز از سوی عوامل تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان شاهین دژ واقع در استانآذربایجان غربی رویت و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم حوالی ساعت ۲ بامداد با نیرو‌های پلیس درگیر می‌شود.بر اثر این درگیری قاتل کشته شده و سروان خیرالله امان زاده بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خطای پلیس و داعش مجازی در کمین!
پس از انتشار این فیلم روایت اول در صفحه مسیح علی‌نژاد خبرنگار فراری اصلاح‌طلب در امریکا، برخی از کاربران فضای مجازی که عمدتا از اتاق فکر مشترک بهره می‌برند با حمله به نیروی انتظامی سعی در خشن نشان دادن چهره پلیس ایران بودند.

این درحالی است که در روایت دوم هم یکی از همکاران پلیس در پی دستگیری قاتل و اجرای عدالت به شهادت رسید و غالب رسانه‌های حامی دولت با بزرگنمایی حادثه اول، سعی در نادیده گرفتن روایت دوم کردند.

پس از این مساله کاربران فضای مجازی در پی رونمایی از حقیقت مساله درگیری و چهره حقیقی پلیس بودند. یکی از کاربران در مورد ارتباط مسیح علینژاد و این حوادث در ایران نوشت: وقتی مسیح علینژاد از آمریکا فرمان دوربین من اسلحه من میده، معلومه یه عده برای فرمانبرداری حاضرن هر لش‌بازی رو دربیارن تا کار با #گشت_ارشاد به تنش و نزاع کشیده بشه البته اون مأمور هم باید پخته‌تر عمل میکرد و درگیر نمیشد!
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
سیدامیر سیاح از فعالین سابق دانشجویی و تهیه‌کننده برنامه پایش هم درمورد صحت این فیلم گفت: برخورد ماموران #ناجا بامتهمان گاهی زننده و غیرقانونیه امااین فیلم #گشت_ارشاد آنقدر مشکوکه که حاضرم شرط ببندم درصحت‌اش: دراینکه دختره بیگناهه وبیماری قلبی هم داره! اگر خدای نکرده، فیلم صحت داشت ودخترمضروب بیگناه بود، ماپرچمدار دفاع ازاین هموطن ومطالبه تنبیه ماموران خاطی خواهیم بود!
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
آرما از دانش‌آموختگان دانشگاه الزهرا (س) هم درمورد اهانت برخی نسبت به پلیس نوشت: تو‌ای که همین چند وقت پیش روی خون اون طلبه‌ای که به جرم طلبه بودن کشته شد جشن و پایکوبی راه انداخته بودی، الان دیگه هشتک #پلیس_داعشی نزن که مرز‌های بیشرفی رو بیشتر از این جابجا نکنی!
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
محمدرضا شهبازی هم از فعالین سابق دانشجویی درمورد لزوم برخورد با هردو مقصر نوشت: حالا که همه رو جو گرفته و دارن مامور زن خاطی در ماجرای #گشت_ارشاد رو محکوم میکنن عرض کنم که همزمان با تنبیه اون مامور، اون یکی خانم هم باید به جرم هتاکی و فحاشی به پلیس مجازات بشه.
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود

ماهیگیری سیاسیون از آب گل‌آلود
دفتر سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد یکی از زنان پلیس با یک دختر در یکی از پارک‌ها در شبکه‌های اجتماعی که واکنش‌های بسیاری را هم به‌همراه داشت ضمن ابراز تأسف از اتفاق صورت‌گرفته اعلام کرد: پلیس به هیچ وجه چنین رفتار‌هایی را تأیید نمی‌کند.

در توضیحات ارائه‌شده از سوی دفتر سخنگو آمده: بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی ازپارک‌های تهران دارد که فیلم پخش‌شده بخشی از کل اتفاق است. بر اساس اعلام دفتر سخنگو درحال حاضر بازرسی پلیس تهران درحال بررسی موضوع است که نتیجه آن متعاقباً اعلام می‌شود.

اما برخی از سیاسیون دولتی و حامی دولت که در روز‌های اخیر بر سر مساله رکوردشکنی دلار و... سکوت اختیار کردند به یکباره مدعی حمایت از حقوق شهروندی شدند! معصومه ابتکار ریس سابق سازمان محیط زیست در توییتی در این مورد نوشت: فیلمی در فضای مجاز‌ی از برخورد در موضوع حجاب منتشر شده که به گشت ارشاد منتسب می‌شود. این رفتار چه توجیهی دارد؟ دایره عمل یک مامور حتی در صورت اهانت به وی، تا کجاست؟ به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری می‌کنم. این رفتار‌های خشن و غیردینی در شان هیچ انسانی نیست.
 
پشت‌پرده کتک‌کاری گشت ارشاد و دختر جوان در پارک چه بود؟
علی قلهکی از فعالین سابق دانشجویی و امروز رسانه در پاسخ به این توییت ابتکار نوشت: +خانم ابتکار سیدامامی که حلوا حلواش کردی، ازترس لورفتن خیانتش، خودکشی کرد _. #گشت_ارشاد دختر مردمو کشت +خانم ابتکار، مرادطاهباز که سوگلی شمابود، به اتهام جاسوسی بازداشته! _. #گشت_ارشاد دخترمردمو کشت +خانم ابتکار"کاوه مدنی"دوتابعیتی دراومد و متهم به جاسوسیه! _. #گشت_ارشاد دخترمردمو کشت!
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
ترانه علیدوستی و مهناز افشار هم که همیشه توپخانه خود را تنها در وقتی فعال می‌کنند که به سود جناح سیاسی یا فکری آنهاست و در روز‌های شرایط بد اقتصادی و رکوردشکنی دلار و شهادت ماموران پلیس توسط دراویش داعشی سکوت اختیار کردند در دو توییت جداگانه با الفاظی زننده به پلیس ایران تاختند.
پشت‌پرده کتک‌کاری گشت ارشاد و دختر جوان در پارک چه بود؟
یکی از خبرگزاری‌های کشور هم درخصوص پشت صحنه این ویدئو مدعی شد که دختران جوان ۴ نفر بوده‌اند که یکی از آن‌ها که لباس سفید به تن داشته و در فیلم مشخص شده است، اقدام به کشف حجاب کرده و با یک نفر دیگر از دوستان خود پس از کش مکشی کوتاه از صحنه خارج می‌شوند.
بر اساس اطلاعات موجود دختر جوان سومی که اقدام به فحاشی می‌کند با چنگ زدن به صورت مأمور زن گشت ارشاد صورت وی را زخمی کرده و حتی در این برخورد انگشت دست مأمور زن شکسته می‌شود.

پیگیری‌ها مشخص کرد که این اتفاق در تاریخ ۲۰ فروردین ماه یعنی ۹ روز قبل از پخش ویدئوی مورد نظر در پارک طالقانی تهران رخ داده و همین امر یعنی پخش تصاویر آن ۱۰ روز پس از وقوع حادثه حکایت از آن دارد که اقدام این دختران جوان با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده رخ داده است.
نصب دوربین مخفی بر روی لباس یکی از دختران حاضر در صحنه و جیغ و داد‌های تصنعی نشان می‌دهد که این حادثه با آمادگی قبلی صورت گرفته بود که این موضوع هم در بررسی‌های بعدی مشخص و به تأیید رسیده است.

یکی از دانشجویان علوم استراتژیک در این زمینه نوشت: مطالب رو باهم قاطی نکنید! کشف حجاب در انظار عمومی = جرم توهین و امتناع از دستور پلیس = جرم برخورد فیزیکی پلیس بخاطر توهین =جرم هر کس جیغ زد و گریه کرد بیگناه نیست هر برخورد خلاف قانون پلیس هم صحیح نیست.
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود

از سربازان سابق نیروی انتظامی که خدمت خود را در این ارگان گذرانده بود از بازرسی دقیق پلیس از تخلفات نیرو‌های خود خبر داد و گفت: من سرباز ناجا بودم، مردم فکر می‌کنن پلیس هر غلطی دلش خواست می‌کنه و به هیچکس پاسخگو نیست، در حالیکه همون سال ۸۲-۸۳ کلی پرونده شکایت تو بازرسی بود که بیشترش به نفع شکایت‌کننده‌ها یعنی مردم ختم شد. اگر رفتار بدی میبینید شکایت کنید به ۱۹۷ زنگ بزنید قطعن رسیدگی میشه. حتی #گشت_ارشاد
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
حامد پهلوانی از فعالین سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل هم خطاب به سیاسیونی که با سیاسی‌کاری در پی ماهیگیری هستند گفت: بنظرتون اوناییکه درمورد برخورد بیشعورانه #آخوندى با خبرنگار خانم سکوت کردن ولى حالا در مورد #گشت_ارشاد چپ و راست تحلیل میدن دچار چه مرضى هستن؟
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود
سیدسجاد طباطبایی هم از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با تحلیلی از مشکوک بودن فیلم نوشت و گفت: پاییز ۹۳ چند هفته قبل از طرح"لایحه حمایت از امربه معروف"در مجلس، ناگهان #انصارحزب_الله بیانیه گشت موتوری میدهد و سپس اسیدپاشی سریالی در اصفهان! بهار ۹۷ کلیپی از #گشت_ارشاد منتشر میشود، بلافاصله در مجلس خبر لایحه فمینیستی با عنوان"منع خشونت علیه زنان"منتشر میشود! باور کنیم اتفاقیست؟
وقتی جای جلاد با شهید عوض می شود

منبع: دانشجو
https://jahannews.com/vdcb5sb00rhbgsp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5sb00rhbgsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد نتیجه عکس داشته همش ضرر بوده
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد واقعا لازمه .
به نیروهای گشت ارشاد و کلیه نیروهای انتظامی خسته نباشید می گوئیم
ولی باید مراقب توطئه های دشمن و سناریو های از پیش طراحی شده باشند
در کشور های غربی با کسی که در موقع دستگیری توسط پلیس کمی مقاومت می کند چگونه برخورد خشونت آمیز می کنند
نمو نه هایش را هر شب در تلویزیون می بینیم
در سرکوبی راهپیما ئی ها در اروپا
در برخورد پلیس آمریکا با سیاهپوستان و ...
Iran, Islamic Republic of
چی شد الان اروپا و امریکا خوب شدن ؟ اگر قرار مثل اروپا امریکا باشیم باید همه چیزمون مثل اونها باشه . اقا مگر مملکت ارث پدرتون هست . مردم مخالف هستند نمی خواهند . مگر زور هست ؟؟؟؟؟؟؟ اقا مردم نمی خواهند . مگر لبنان حجاب اجباری هست ؟ مگر سوریه که پول مملکت من را خرج می کنید حجاب اجباری هست ؟ اقا نمی خواهیم . حتما باید بریزیم تو خیابون ؟ مگر نمی گید اعتراض کنید و بگید اقا داریم میگیم ما حجاب اجباری نمی خواهیم . اگر شما میگید همه مردم می خواهند 1 رفراندوم برگزار کنید . این که نمیشه چون 2 میلیون نفر یک چیزی می خواهند 80 میلیون نفر سرکوب بشن ؟؟؟؟؟ گفتن این جملات حق مردم هست . تو خیابون بیان میشن اغتشاشگر برن تو تلویزیونهای خارجی بگن میشن جاسوس و مزدور . اینجا هم بگن که کسی ترتیب اثر نمیده . خوب چیکار کنن میشه بگید ؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم 11:08، اولا به نظر میرسد که حضرتعالی از نظر روحی در ایران تشریف ندارید. ثانیا، وظیفه یک نیرو، انجام وظیفه است. ثالثا، انجام وظیفه همیشه با رضایت فرد خاطی همراه نیست. در اکثر موارد برعکس است. رابعا، حجاب یا هر قانون دیگری لازم الاجراست و به دلیل شخصی و غیره قابل طرد نیست. این استدلال شما بسیار ضعیف است که بگویید چون تعدادی افراد چیزی را نمی خواهند، باید برداشته شود. خوب هر قانونی را عده ای نمیپسندند! اجرای قانون اتفاقا زوری است. هیچ محکومی برای اجرای حکم به دادگاه مراجعه نمی کند، مگر اینکه حضرتعالی بشناسید. اینکه در کشوری امری جرم باشد یا نباشد، دلیل نیست که در جای دیگری هم جرم نباشد. مثلا در کشور آمریکا فروش ماری جوانا جرم نیست، دلیل نیست که در کشور انگلیس هم جرم نباشد! برای یک امر مسلم دینی، رفراندوم برگزار نمی کنند، لطفا سفسطه نکنید. این آمار شما را باید به آمارهای دوستانتان الصاق کرد. کل جمعیت کشور 81 میلیون نفر است، با احتساب نوزادان و خردسالان. الآن ما با 82 میلیون به آمار شما روبرو هستیم، چه کنیم؟؟ حق اعتراض به یک قانون، انجام تخلف نیست. تا به حال یک استدلال منطقی در مورد رد حجاب و عدم لزوم رعایت آن اگر ارائه شده، بفرمایید. جسارتا عرض میکنم، هر جا که پای استدلال بلنگد، پای اینکه برویم توی تلویزیون خارجی، انجام اغتشاش و غیره حرکت می کند. بنابراین، به دور از مطالب احساسی، یک منطق برای عدم لزوم حجاب بیاورید، بنده هم می شوم طرفدارتان. فقط بگویم، تا به حال با مطالعه حداقل 100 جلد کتاب و مقاله در موردی بی حجابی، یک استدلال در این مورد از یک فرد طرفدار بی حجابی ندیده ام.
Iran, Islamic Republic of
استدلال بالاتر از اینکه خداوند در پذیرش دین هم اجباری نذاشته ؟ 1 حکم حکومت از حضرت علی بگید در رابطه با اجباری بودن حجاب ؟ 1 کشور مسلمان جهان بجز 2 گروه افراطی داعش و طالبان و 1 کشور به نام ایران بیارید که حجاب اجباری داره خون اسلامی ما از 1 میلیارد دیگر که رنگی تر نیست ؟ شما لازم نیست طرفدار چیزی بشید . شما طرفدار حجاب خودتون باشید و به زنان و دخترانتون دستور بدید انجام بدن ولی دیگران را به بهشت زوری خودتون نبرید
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال دارن از شما
با استدلال شما اگه کسی بیاد بگه آقا ما مواد مخدر می خوایم ما میخوایم هرگونه که دوست داریم لباس بپوشیم اصلا لباس اجباری نمی خوایم میخوایم برهنه باشیم اصلا امنیت اجباری نمی خوایم میخوایم آدم بکشیم دزدی کنیم تجاوز کنیم و بهمون تجاوز کنن و...
آیا اونو کم عقل نمی دونی
احساساتی نشو همه چیز باید مطابق قانون باشه
United States
مواد مخدر چه ربطی به حجاب داره ؟ اول یک مثال درست بیار بعد بیا جواب بده . حجاب در هیچ کشور اسلامی اجباری نیست . این بالاترین جواب به شماست .
Iran, Islamic Republic of
آخه مواد مخدر همه جاي دنيا جرمه اينجا و اونجا نداره. ولي حجاب اجباري فقط تو ايرانه...حجاب از هيچ زماني تو ايران اجباري نبوده فقط يك مساله اختياري بوده كه مردم خودشون بواسطه برخي باورها اون رو اجرا ميكردند. ولي بعد از انقلاب تءوري برخي نظريه پردازان بود كه حجاب رو زوري كنند. اخه از 200كشور تو كل دنيا فقط ما بايد اين قوانين زوري رو اجرا كنيم. زنان خوب نميخواهند. بايد به خواست مردم احترام گذاشت و گرنه هر روز يك معظل بزرگ براي كشور درست ميشه....شما ببينيد همانطور كه ما به اندازه كردن ريش مردان توسط طالبان ميخنديدم ،‌ديگراني هم به اين كار گشت ارشاد ما ميخندند و ان را توحش فرض ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
شما حتی تو سایت خودتونم اقلیتین که به زور همه رو می خواین به بهشت ببرین
اگه بهشت جای امثال تو هست خدایا جهنم رو نصیب ما بفرما
Iran, Islamic Republic of
از حرفهای شما پیداست دعا نکر ده پیرو شیطان و همنشین شیطان در جهنمی چه رسد در خواست جهنم هم از خدا بکنی. نگران نباش جهنمت تضمینی است به لطف خدا.
عباس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عموم زنان ما با عفت هستند و طالب حجابند، این مردان هرزه و بی‌غیرت هستند که چشمشان به دنبال ناموس مردم است و در این مسیر حجاب را مانع می‌بینند.
بنده
Iran, Islamic Republic of
آفرییییین
بنده
Iran, Islamic Republic of
اصلا اشتباه راماکردیم که اغماض کردیم ونهی ازمنکر نکردیم که حالااینجوری شیر شدن چندجمله کلیدی هم بشون یاددادن
مگه ارث باباته
نمیخوای ببینی چشماتو ببند

اتفاقا باعزم بیشتر تذکربدین به فرموده رهبرعزیزمون سلام بدین تدکرتان راهم بدین
Iran, Islamic Republic of
اون یک مثال بود برای استدلال های پوچ و آبکی
اگه شما یه مقدار منطق داشتی حرفو میگرفتی و می پذیرفتی
واقعا آدم از حرفای بعضی ها شوکه میشه که با چه اعتماد به نفسی چرند میگن
هیچ کجای دنیا.! هیچ زمان! همه دنیا! ولشون کنی برای خدا هم نسخه میپیچن
درضمن اگه در تمام دنیا ناموسشون رو حراج کنن شما هم همین کارو میکنی!
امان از بی غیرتی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اندازه کردن ریش طالبان، خندیدن ما نیست کع مشکل گشت ارشاد هم، خندیدن دیگران باشد. بگذار بخندند. احمقند و احمق، بی دلیل میخندد.
مشکل طالبان، کارهای من در آوردی است. اما گشت ارشاد، برای جلوگیری از تردد زنان با ظاهر غیراسلامی و زننده است. این دو یکی نیستند. یکی حق است و دیگری باطل.
Iran, Islamic Republic of
خدای متعال، در پذیرش دین اجبار نگذاشته است. البته اگر به اختیار خود، به دین عمل نکنیم، مجازات خواهیم شد. بنابراین، نتیجه کار خود را می بینیم.
اما حکم حجاب، چه ربطی به اجبار به دین دارد؟ دین یعنی پذیرش قلبی. ما کسی را به زور، مجبور به پذیرش قلبی حجاب نکردیم و اصولا نمیتوان به زور، قلب کسی را به کاری علاقه مند کرد. در حکم حجاب، میخواهیم جلوی بی ادبی نسبت به حکم خدا، و جلوی فساد زوری را بگیریم، نه اینکه اون خانم را دین مدار کنیم. کاری به عقاید او نداریم. یعنی کاری به دینش نداریم. اما اجازه نمیدهیم به دین خدا، توهین و دهن کجی کند و به زور، بقیه را مجبور به تماشای دهن کجی خود کند یا جوانان را به گمراهی بکشد.
پس در حجاب اجباری، اصلا دین تحمیل نمیشود. بلکه از فساد و تضییع حقوق دیگران جلوگیری میشود.
لذا، برای شما بهتر است به دین و قرآن مجید، که کلام خدا، است، دروغ نبندید، تفسیرهای صهیونیستی نکنید، و فرمان عقلتون رو دست قلب فاسدتون ندهید.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
...
شما خودتو با بقیه ملت مقایسه نکن شما شاید نیاز داشته باشید زور بالای سرت باشه ولی همه ملت مثل شما نیستند
United Kingdom
تو چیکاره هستی که نیاز به زور داری ؟ کی به تو دستور میده به مردم با زور صحبت کنیم؟ این قدرت را کی به شما میده ؟ مگر جز اینکه پدران و مادران ما شما را به سر کار اوردن ؟ بله من و ما همه ملت نیستیم . رفراندوم بزارید ببینید مردم چی می خواهند .
Iran, Islamic Republic of
تنها کشور دنیا که حجاب اجباری هست . مردمش را می گیره و میزنه می خواهد حجاب را بزور سرشون کنه . بعد هم داستان سازی می کنه و می خواهد خودش را پاک نشون بده . متاسفانه رفتار شما باعث دین گریزی بسیاری از مردم شده . این مملکت فقط‌برای شما نیست و اگر حجاب لزوم‌یک حکومت اسلامی بود تمامی جوامع مسلمان حجاب را زوری و اجباری می کردند . متاسفم از جامعه ایی که دین وسیله ایی برای زدن مردمش میشه . خدایا لطفا در اخرت ما را جایی ببر که این دوستان نباشند .
Iran, Islamic Republic of
چه دلایل آبکی
مطمین باش خدا بهتر میدونه کیو کجا ببره!
United States
والله داعش و طالبان هم ادعا می کنن می خواهند مردمشون را به بهشت ببرند .
مح24
دین گریزی! اونایی که تو ایران حجاب ندارن دین هم ندارن. شیعه و البته اسلام؛ یعنی حجاب مگه تو قرآن نمی خوانی که خداوند می فرمایید بدن خود را از نامحرم بپوشانید . خوب پس دین یعنی این. نه اسلام آمریکایی و عربی.
ایرانی
اون اسلامی که همراه باشه با برهنگی می شه مسیحیت حجب یعنی امنیت حجب یعنی چیره شدن برخوی حیوانی چرا از اول انقلاب تاحال هرچه جلو می ریم بی ثباتی خانواده ها داره بیشتر می شه چرا این همه طلاق زیاد شده متاسفانه چند مسئول بلند می شن مقابل حجاب می ایستند وانگار که مشکل ما برداشتن حجابه می خوان براجلب رای مردم وماست مالی کردن بی کفایتشون وناکارمدیشون روگردن حجب دین بزارن آیا توفرانسه که حجب اجباری نیست مردم رازی هستن ؟آیا ندیدین اونجا پلیس چه رفتاری با مردم داره آیا ترامپ از کالا وکارگر آمریکائی حمایت نمی کنه آیا ما باید کود انسانی وارد کنیم ؟آیا ما باید شن و ماسه از خارج وارد کنیم؟ آیا باید نمک از خارج وارد کنیم؟ آیا باید چوب بستنی از خارج وارد کنیم ؟حالا آیامشکل ما حجابه؟ می بینین که بعضیا بی کفایتی شون به حجاب به اسلام ربط می دن
Iran, Islamic Republic of
اینها که عقلشون ناقصه، بهتره یه دوره بی حجابی رو طی کنن تا مثل زنان غربی به غلط کردم بیفتن. بدبختها چند سال با یه مرد زندگی بکنن کلی هم بار مالی رو به دوش بکشن تا حالا بالاخره آقا لطف کنن بیان خواستگاری😄
Iran, Islamic Republic of
اصلا الان گشت ارشاد هست؟؟؟؟ کمی عاقلانه بیاندیشیم الان همه هرگونه لباسی می پوشند کسی هم کاری ندارد راستی چرا گشت ارشاد بازی در یک زمانهای خاصی اتفاق می افتد و فیلمی هم تهیه می شود!!!! فکر نمی کنید همه با هم دارن فیلم را بازی می کنند یعنی همه اونایی که درگیر می شوند و هم خانم گشت ارشاد؟؟؟ موضوع خانم آقا سلطان را به یاد بیاورید دوستان
Canada
من با شما مخالفم
اتفاقا نتیجه کاملا درستی هم داشته. قرار بود که مردم از دین زده بشوند. که خب همه دارند از دین گریزان می شن.
طراح این طرح به نتیجه دلخواهش داره می رسه
امیر
United Arab Emirates
دقیقا در راستای نفرت ازدین کاملا به وظیفش عمل کرده
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره با اون فیلترشکنت دنبال دین واقعیت اون ور آب باشی
راستی دین بدون فیلتر چطوره ایرانی؟!
United States
چه ربطی داره ؟
Canada
تمام مسئولین مملکت دارن با فیلترشکن توییت می کنند. اونوقت من بی دین شدم بخاطر داشتن فیلترشکن/؟
دمت گرم زدی به هدف
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد نتیجه عکس داده به خاطر اینکه فقط برای مردم عادی وعوام وموارد پیش پا افتاده ایجاد کرده اند
گشت ارشاد اگر بر کارکردهای دینی ومالی وفساد مسئولین حکومتی ورود پیدا می کرد حتما" نتیجه خوبی بدست می آمد .
Iran, Islamic Republic of
اولا گشت ارشاد یک امر لازم و ضروریه و لازم به ذکر است حتی در کشورهای غربی هم با عناوین دیگر در حال فعالیت هستند. دوما اینکه این قضیه به جد یک توطئه از پیش طراحی شده بود که خوراک تبلیغاتی امثال علینژاد ها و یلبیریتیهای وطن فروش فراهم شود و سوما باید به این نیروها خداقوت گفت و تاحدی هم حق داد که با این افراد حتاک و هنجارشکن اینگونه برخورد شود. در تظاهراتهایی که در فرانسه و اروپا راه افتاده ببینید چگونه با معترضان برخورد میشود
Iran, Islamic Republic of
جدی؟! برخورد با دزد ، قاتل و ... چ؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
داداش هر چی هم بزنی بدتر میشه آخرش می خوای نتیجه بگیری دخترا ریختن سر مامور و اون مامورا بودن که کتک میخوردن....یه عذر خواهی چقدر هزینه برداره که به جاش آسمون رو به ریسمون می بافی و نتیجه میگیری اینا مامور موصاد بودن و طرح از پیش آماده شده بوده
Iran, Islamic Republic of
این خبیث ها می خواهند کاری کنند که دیگر نه مردم و نه هیچ ماموری جرات نکند به وظیفه شرعی و قانونیش عمل کند. دولت ...هم حمایتشان می کند. تمام کارهایشان حلقه های یک طرح است که یکی یکی اجرا می شود از قبلش تا برسد به کشف حجاب به اسم دختران فلان و تا این فیلم اخیرشان که برنامه ریزی شده توهین می کند و جلوی مامور قانون مقاومت می کند و بعد هم اراذل و اوباش هم جنس و هم خونش ازش دفاع می کنند. کشف حجاب برای خواباندن مچ دست نظام در این زمینه است. بحث یک تکه پارچه و چهار تا مو نیست. دارند با نظام زورآزمایی می کنند و متاسفانه .... هم دارند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
موج سواری یعنی همین
چند روز قبل چند نفرمرزبان شهید شدند
خبری نشد حتما حقشون بوده چون از مملکت دفاع کردند...
متهم دزدی مسلحانه رو همه خبر دار شدند، چون گفتند توبه کرده ...
ماموری برای امنیت جامعه امروز شهید شد خبری نشد...
ماموری درحین خدمت تخلفی کرده که هنوز اثبات نشده همه محکومش کردند...
تناقض آشکار فضای رسانه.....
واقعا اتفاقیه!!!!!!!!!!
با زور نمیشه چیزی را آموزش داد کار از جای دیگه خراب است. راستی جهان جان به نظرت این هم کار دشمنان ایران نیست!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران استخدامی
امید
فکر نمی کنید این سر وصداها بخاطر پوشاندن گندی است که یکی از اصولگراهای گرامی در مجلس زد با گفتن اون جمله معروف « اون دختر خوشگلا رو به ما نشون بدید ....»
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران استخدامی
سیدحسن طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
آقایان مسئولین البته باید مامورین سعی کنند عصبانی نشوند ولی این که هر روز دارید نیروی خدمت گذار انتظامی را ویا نیروهای دیگر این کشور را محاکمه ومجازات می کنید منتظر خطرات امنیتی بعدی باشید این افراد را بزرگشان نکنید
Iran, Islamic Republic of
وقتی مامور پلیس با اعتماد به نفس میگه اگر شکایت کنی هیچ کاری نمیتونی بکنی یعنی یک جای ماجرا اشکال دارد ... صرف نظر از این فیلم و اساسا گشت ارشاد، پلیس با قلدری سعی دارد اقتدارش را نشان دهد در حالی که اقتدار با قلدری حاصل نمیشود
Iran, Islamic Republic of
قلدری نیست اقتداره !! اگه دوست دارید مادروخواهرودختروزنت را سربرهنه ومانتو ولنگار وروسری نیم بند ببربیرون...! اینو می خواهی !!
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران استخدامی
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خندیدیم به پلیس دینی عربستان!
گشت ارشاد خودمونم که همونه
حضرات از بازتاب این ویدیو در دنیا مطلع هستند؟
الان مسول سیاه نمایی ایران کیست؟
از اینها بگذریم
به نظرتون اون خانومها الان ارشاد شدن؟متنبه شدن؟به اشتباهشون پی بردن؟ یا برعکس جری تر میشن؟
Iran, Islamic Republic of
اکنون کار به جایی رسیده که ارادل و اشرار گردن کلفت براحتی به پلیس و بسیج و سپاه حمله می کنند و مأموران را به قصد کشت کتک می زنند ، دختران بی حجابی که لنگه همان اراذل هستند به زنان محجب و چادری حمله می کنند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و نیز به طلبه ها و روحانیت که با لباس روحانی رفت و آمد می کنند با چاقو حمله می کنند ، این وسط چه کسانی موضوع گشت ارشاد و درگیری آنها را مطرح می کنند ؟
نرگس بانو
معلومه كه همه اون فيلم كاملا تصنعي هست. اميدوارم مردم اينقدر ساده لوح نباشند و بفهمند كه پشت پرده اين رفتارها چه برنامه اي چيده شده.
واقعا الان مشكل مردم ما و "زنان" ما گشت ارشاده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با اين كارها و فيلمهاي ساختگي ميخوان افكار عمومي را از مطالباتشان دور كنند....
حالا خدا ميدونه در آينده چه ها كه نخواهند كرد؟ چه بسا اينبار مامور واقعي هم باشه و بكشنش تا به اهداف پليد خودشون نزديكتر بشوند.
لطفا ساده لوح نباشيد.....
ALI
Iran, Islamic Republic of
با اين توجيه مگه ساده لوح تر از تو هم وجود دره؟
Iran, Islamic Republic of
بله مشکل فرهنگی ما همینه.زمان دولت قبلی ک مشکل مردم نان بود میگفتین اشکنه بخورین،الان مشکل مردم نان شد?!
United Kingdom
اگر به اینها باشه میگن مردم بمیرند از گشنگی و تو تحجر زندگی کنن تا ما باشیم .
Japan
در جامعه هر آن اگر بخواهند خود سرانه غایله ایجاد کنند آیا پولیس حق ندارد که جلوی اینها بیگیرند؟
آنانیکه حق را پنهان و باطل را یاری می کنند نه اینست که در خدمت سران کفر می باشند.؟ قضاوت با شما
پلیس نه پولیس
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه ظالم رو و کسانی که از برای موجه جلوه دادن ظلم داستان سرایی می کنند
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - ساعت 8 تا 9 - کامنت اول
Iran, Islamic Republic of
الان سال هاست که فیلم های مختلف این چنینی از گشت ارشاد می بینیم اما چون با تاخیر به دست مردم میرسید هیچکس پاسخگو نبود اما امروز وضعیت تغییر کرده و اگر همه اینها که شما گفتی درست بود هیچوقت به این سرعت فرمانده نیروی انتظامی عذرخواهی نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - همان فرد - کامنت دوم
Iran, Islamic Republic of
وقتی امثال مرتضوی آزادانه توی شهر می چرخند باید هم این رفتار وحشیانه با مردم بشه تا سعید مرتضوی فراموش بشه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز مطمئن باش دفاع از ظلم هیچوقت بخشیده نمیشه و تویی که اینجوری داستان می بافی تا از ظلم دفاع کنی اگر یک درصد هم اشتباه کرده باشی پات گیره
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - همان فرد - کامنت چهارم
Iran, Islamic Republic of
تو که خوب بلدی قصه ببافی چرا نگفتی همه این کارا به خاطر اینه که مرتضوی از یاد مردم بره؟
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - همان فرد - کامنت پنجم
Iran, Islamic Republic of
اینهمه گشت ارشاد دخترا و زن های مردم رو تا پای ون روی زمین کشید نتیجه چی شد؟ واقعا هدفتون با این کارها چیه؟ چرا مردم رو جری تر می کنید؟ ...
Iran, Islamic Republic of
مردم نه کرم های فاسد جامعه که دوست دارند روی خاک تو هم بلولند!!وحال کنند!!عرق بخورندوشیشه بکشندوقلیون کسی هم کاریشون نداشته باشه !!زمان شاه تو کاباره ها وپارک ملت (شاهنشاهی سابق ) وپارک ارم فراوان بود از این دست کارها !!!قرار نیست برگردیم به دوران کثافت عیان >
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - همان فرد - کامنت ششم
Iran, Islamic Republic of
با این کارها نمیذاریم مرتضوی فراری بشه
مرتضوی کجاست؟ ...
Iran, Islamic Republic of
نمونه ای از کامنت گذاران استخدامی باند ... - همان فرد - کامنت هفتم... و داستان ادامه دارد
اگرمامدعی مهرومحبت شیعی هستیم این رفتارهای کریه وحیوانی ازکجانشات میگیره//؟؟؟؟؟
لقمان
Iran, Islamic Republic of
واکنش ها نشون می ده، چقدر ماهی گیر تو ایران است.
Iran, Islamic Republic of
اینجا ایران است خانم افشار!!! تو کشور مورد علاقتون پلیس با تیر خلاص بی گناه را میکشه وسط خیابون صداتونم در نمیاد. اونجا مهد تمدنه اینجا ایران؟!!! تازه مدالم بهش ندادن. همه هم از همه طرف دارن توبیخش میکنن. یکیم به اون خانم نمیگه قانون کشورتو دوست داری یا نداری باید رعایت کنی. اگه نمیکنی حق فحاشی نداری. از طریق نماینده های عزیزتون تو مجلس پیگیری کن که لغوش کنن. البته خودشونم میدونن اینجوری خیلی راحت تر جواب میده.
Iran, Islamic Republic of
خوبه خانم افشار هم مثل خانم حاتمی بره تو خارج این حرفها را بزنه ؟ بابا داره تو کشور خودش و سرزمین مادریش انتقاد می کنه . این یک حق هست . شما که نمی تونی حق را بگیری
Iran, Islamic Republic of
چیزی‌به نام گشت ارشاد تصلا معنی نداره . داعش هم گشت ارشاد داشت . یادش بخیر ‌مملکت ارث پدری کسی نیست که بخواهد با مردمش اینجوری رفتار کنه
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را به این و ان ربط ندهید . علی نژاد دیگه کیه ؟ باید قبول کنید که کار گشت ارشاد درست نبوده . در ضمن از نظر شما همه درست هستند غیر از ملت ایران . فرض حرف و استدال شما درست ببینید که چه اتفاقی افتاده که مردم حرف بیگانگان را بیشر از مسولین قبول دارند .
و ای کاش حرف نماینده محترم که در مورد دخترهای زیبا رو صحبت می کردن را هم انعکاس می دادید .
مجید
Iran, Islamic Republic of
به هیچ وجه نباید پلیس تحقیر و کوچک شود. تضعیف پلیس به ضرر کل کشور است.
به خاطر منافع سیاسی، به کشور خود خیانت نکنید.
Iran, Islamic Republic of
ما كه هيچي از كتك زدن دراين فيلم نديديم.فقط يه دختري رو علي الظاهر گشت ارشاد ميخواد ببره كه دختره ترسيده وكولي بازي در مياره ومقاومت ميكنه كه نبرنش، حالا اين وسط شايد دستي كشيده شود ياتندي هم شكل بگيرد، ازاين اتفاقات تو يك خانواده هم پيش مياد،چه برسه به پليس كه وظيفه برخورد باتخلف را دارد.
يه عده دنبال بهونه براي هوچي گيري هستند،
بايد بهشون گفت كه شما براي هوچي گري نياز به بهونه هم نداريد از اين مسئولين مثل خانم ابتكار زيادند هر وقت دلتون خواست به حزب الله وپليس و سپاه وبسيج و... حمله كنيد ، اونها ازتون پشتيباني خواهند كرد. فقط وقتي همين پليسها وبسيجيها دردفاع ازامنيت وناموس وارزشهاي مملكت با قمه وچاقو و اتوبوس و... قصابي و كشته مي شوند، اونجا وظيفه شما حمايت از قاتل مظلوم است؟!!!
خدا همه شيادان رسوا گرداند.
Iran, Islamic Republic of
کوری داداش
اینقدر ظلم کردی چشاتو سیاهی گرفته
Iran, Islamic Republic of
با زور و ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر بگیر و ببند هیچگاه نمیتوان کاری را پیش برد
mahdi
سلام
به نظر من امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایی که دچار دروغ و تهمت شده رنگی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اینها را ول کن....رو نشون بده!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آبروی اسلام را برده اند .با این کارهایشان بعد میگویند چرا مردم نماز نمیخوانند نماز جمعه نمیروند
Iran, Islamic Republic of
آبروی اسلام بالاتر از این حرف های بازاریست !! اون دخترای جلف نماد چی هستنداونوقت !!
Iran, Islamic Republic of
دختر جلف به زور نجیب نمیشه!
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
من در میدان انقلاب شبیه این فیلم را بسیار دیده‌ام منتها به صورت کامل. به این سلیطه‌ها آموزش داده‌اند که ابتدا کشف حجاب کنید؛ بعد هنگام برخورد پلیس، در اوج لکّاتگی جیغ بکشید و فحاشی کنید، بدون لحظه‌ای مکث پشت سر هم جیغ بکشید و فحاشی کنید، مظلوم‌نمایی کامل انجام دهید ا مردم عادی از خلاف شما آگاه نشوند و با شما همدردی کنند. ناجا هم که طبق معمول منفعل و جوزده فورا عذرخواهی میکند، در حالیکه در هر اداره درپیتی از ثبت‌احوال تا بیمارستانها، در و دیوار را کاغذدیواری کرده‌اند که اگر در برابر هر رذالتی به کارمندان بگویی بالای چشمت ابروست به حبس، تا شش ماه زندان، محکوم میشوید و ناجا همتِ پخش فیلم هرزگیها و سلیطگیهایشان را ندارد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضاییه این افراد مجرم را محاکمه و مجازات نمی کند و گیر دادید به پلیسی که وظیفه اش را انجام داده است. در فیلم ها برخورد پلیس امریکا و اروپا را با افراد قانونشکن همه دیدیم که چه بلایی بر سر یاغی و وحشی می اورند.
مرگ بر آمریکا..
ali
Iran, Islamic Republic of
خوبه امریکا را در کتک زدن معترضین قبول دارین !!!ولی بقیه کارهاشون اخه اسلام شما گفته امربه معروف با وحشی گری همسانه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهید تمام مشکلات را اینگونه توجیح کنید خود را گول زده اید چون اینگونه فکر کردن درک نکردن واقعیتهای جامعه است که وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
امریکا غلط میکند اینقدر که شما به دین مردم ضربه زدید ضربه بزند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشيد.بعضي از اين ادم هاي به ظاهر موجه فقط براي خود شيريني و.....ميايند در موارد بي ارزش انچنان واكنشي از خودشون نشان ميدهند كه انسان مات و مبهوت ميمونه با خودش ميگه اين خانم يا اقا نسبت به اين موضوع به اين سادگي اينقر ناراحت شده اند پس نسبت به افزايش دلار و قاچاق دختر وزير و اختلاس برادر معاون اول و ووووپس احتمالا براي خودشان بهشت زهرا پيش خريد كرده اند...... علي بركت الله
ارسلان
United Arab Emirates
كار كاره انگليس هاست !
م ج
Iran, Islamic Republic of
سرتان را مثل کبک در بر ف فرو کنید و به هیچبی کاری نداشته باشید خدایی در این شهر چیزی برای دفاع بعضی ها مانده خجالت نمی کشید زن وبچه های شما رفت آمد در این شهر نمی کنند این بی بند باری تا کی کتک کاری اشتباه ؟ دوختر وپسر من وشما همین راه که میروندمسبر خوبی است؟پدر ومادر که نمی توانند جلوگیری کنند دولت که فاتحه ؟ جا معه که خدا بیامرزد ؟گفتنیها راهم که بی کم کاست شنیده از بی بندو باری چه فا یده که همه اگاه شوند؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر کشور و خانم ابتکار در ماجرای درگیری و اهانت وزیر مسکن به خانم خبرنگار هیچ بیانیه و دستوری صادر نکردند؟
می دونیم که از یک وزیر خیلی بیشتر از مأمور ساده نیروی انتظامی انتظار است!
می دونیم فرق زیادی بین خانم مجرم کشف حجاب کرده که داره به مأمور دولت اهانت می کنه و بلکه حمله می کنه با خانم محترم خبرنگاری وجود داره که صرفا داره سوال می پرسه.
Iran, Islamic Republic of
برنج شیرودی درجه یک 7800
Iran, Islamic Republic of
من مخالف حجاب اجباری هستم اما هر خبری که معصومه علینژاد(مسی) پخش کنه میفهم باز یه سناریو نوشتن برای پرت کردن حواس ها از یه مساله مهم یا باج خواهی های حزبی! ...
س پ ه ر
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
بی بند وباری و خروج از مسیر عفت زیبنده جامعه متعالی نیست اما برای عفیف تر کردن جامعه باید سبک زندگی مردم به این سمت سوق داده شود آن هم با کار فرهنگی . تا زمانیکه بنیان خانواده تقویت نشود تا زمانیکه نیاز جوان به ازدواج بر طرف نشود تا زمانیکه معضل بیکاری سایه افکنده باشد تا وقتیکه جوان به راحتی نتواند تشکیل خانواده بدهد و نیاز عاطفی و غریزی( نیاز به شدت قوی و نیرومند)خود را برآورده کند . هرگز نمی توان به نتیجه رسید . اما تمام آیتم های جامعه به صورت حلقه های زنجیر به هم مرتبط هستند اقتصاد و فرهنگ پایه های اساسی مملکت داری هستند . مسئولان محترم لطفا اولویت های اساسی کشور را مد نظر قراردهند قبل از صدور انقلاب به فکر جلوگیری از فرو پاشی بنیان خانواده باشند . بجای تفرقه افکنی و بگیر و ببند رئیسان جمهورو نخست وزیران قبلی شطرنجی کردن تصویر افراد محبوب ، اولویت های اصلی را پیگیر باشند . (اشتغال ازدواج مسکن بحران آب محیط زیست )
Iran, Islamic Republic of
این گشت ارشاد هم تقصیر احمدی نژاده!!!!!!!!!خخخخخخ
پویا
Romania
خانم ابتکار شما ابتدا جوابگوی عملکردتان و ارتباط آن با شبکه جاسوسی سازمان محیط زیست باشید ، نیازی به پیگیری شما نیست ، اصلاً شما چکاره هستی که مثل نخود هر آشی همه جا پیداتون میشه ؟
Denmark
گند سو ژ ه سا زی را در آ ور دید

ا یرا نی جما عت همینه

در اروپا دو تا مهند س ایرا نی دست همدیگر
را طو ری گا ز گر فتند آ مبو لا نس آ مد

در ا دار ه پلیس کا نا دا اکثر د عوا ها
ما ل آ ریا یی نژ اد های همو طن است
ایرا ن هم استثنا ع نیست

د نبا ل ا دب و ا حترا م با شید
هر کشوری قانو نی دا رد که با ید ا حترا م
گذا شت
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
پناه میبرم به خدا از دست این سلبریتی ها...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب زمانه ای شده ، این دوره !!!!!
1- زمان برای ترویج بی حجابی و بی بندباری بسیار مهیا شده !!!!.
2- زمان برای تولید سریال هایی مانند "پایتخت " که با سیاستهای پلید انگلیسی که صرفا با هدف تخریب اقوام ایرانی ساخته میشه و تخریب اقوام ایرانی را بهانه ای برای خندان مردم هدف قرارمیده ، بسیار مناسب شده!!!!!.
3- زمان برای جولان و توسعه تفکر و زندگی اشرافی گری ، بسیار مهیا شده !!!!!!!!!!!!!
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
در این دنیای پر از تزویر ودروغ باید به خدا پناه برد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب زمانه ای شده ، این دوره !!!!!!!
1- امروز انقلابی نماهای خسته و دنیا طلب به دفاع از بی حجابی و بی بندباری برخاسته اند !!!!!
2- امروز فریاد کسانی در دفاع از بی بندباری و بی حجابی زنان بلند است ، که دیروز ( چهل سال پیش ) ، در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی برای بی بندباری ها و برهنگی های زنان در زمان طاغوت ، فریاد ضد برهنگی سر میدادند و خود را مدعی اسلام ناب میدانستند!!!!!!.
3- به همین مدعیان دروغین اسلام ناب بفرمائید ، اگر قرار است ، زنان ایرانی بعد از چهل سال ظهور انقلاب اسلامی به بی بندباری و برهنگی زمان شاه برگردند !!! پس چرا اصلاٌ انقلاب اسلامی برپا شد؟؟؟ و چرا اینهمه خون جوانان رشید میهن اسلامی در این راه مقدس ریخته شد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ایرانی
خدارا شکر من بجای آن خانم پلیس نبودم وگر نه درسی به این دخترک بی حیا می دادم که همه اربابانش حساب کار دستشون بیاد ، خودشون فرار کردن و این ضعیفه بی عقل را جلو انداختند...
Iran, Islamic Republic of
سلام هرکس قانون شکنی وحرمت شکنی کند باید بلادرنگ بااو برخورد قانونی وقوی شود . اگر اینطور باشد که هرخلافکاری فیلمی برعلیه ماموران خدوم نیروی انتظامی درست کند اصلاح طلبان هم اوراحملیت وسیع کنند. ونیروی انتظامی هم تحت تاثیر جوقراربگیرد وبامامور وظیفه شناس برخورد کند دیگر چه کسی جرات برخورد باقانون شکنان راخواهدداشت ؟آنوقت مملکت میشود بهشت خلافکاران وناامن برای مردم عادی وبی پناه .