پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
خادم:

بودجه ساخت اماکن ورزشی را در استانها نداریم

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 605503
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استان‌ها و شهرهایی هستند که نیازمند ساخت اماکن ورزشی هستند، اما بودجه ساخت آن وجود ندارد.
بودجه ساخت اماکن ورزشی را در استانها نداریم
به گزارش جهان نيوز، امیررضا خادم در حاشیه افتتاح سومین دوره المپیاد ورزشی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: المپیاد ورزشی باعث کشف استعدادها و توسعه ورزش در دورترین نقاط در استان‌ها می‌شود که این المپیاد به ویژه در استان‌های شمالی که شاهد وجود استعدادهای غنی در روستاها هستیم باعث کشف استعداد و معرفی قهرمانان ملی می‌شود.

وی در خصوص محروم بودن استان گلستان از تیم فوتبال با وجود داشتن زیرساخت‌ها و مجموعه‌های ورزشی بزرگ و مناسب برای برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال، عنوان کرد: صحبتی را در این خصوص بااستاندار گلستان انجام دادم و با توجه به زیرساخت مناسبی که در استان وجود دارد و با توجه به تجربه موجود در حوزه فوتبال، استان گلستان باید از لیگ سه آغاز به کار کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این کار سخت نیست و هزینه بالایی هم ندارد و این زمینه‌ای می‌شود برای جذب حامیان مالی و ایجاد انگیزه برای جوانان تا استان گلستان در آینده در لیگ‌های بالاتر حضور پیدا کند.

خادم بیان کرد: ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی بلااستفاده در استان‌های مختلف کشور وجود دارد و دلیل آن ساخت این ورزشگاه‌ها در زمانی که استان‌ها به آنها احتیاج نداشتند، بود، امروز استان‌ها و شهرهایی هستند که نیازمند ساخت اماکن ورزشی هستند، اما بودجه ساخت آن وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *