سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۵۸
واکنش سردار غیب پرور به سخنان روحانی در روز رژه

برخی صحبت‌ها از بلندگوهای رسمی نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند/ سپاه پای انقلاب ایستاده

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 605494
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعلام برخی صحبت ها از بلند گوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری پای انقلاب و رهبری ایستاده است.
برخی صحبت‌ها از بلندگوهای رسمی نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند/ سپاه پای انقلاب ایستاده
به گزارش جهان نيوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) با حضور در مسجد امیر المومنین شهرک محلاتی تهران طی سخنانی ضمن تبریک ایام با سعادت ولادت امام حسین(ع) اظهار داشت: معصومین این ویژگی را دارند که انسانها را از امواج پرتلاطم فتنه ها به ساحل نجات و سعادت برسانند.

سردار غیب پرور گفت: حسین بن علی (ع) کشتی عظیم نجات بخشی است که توسل به آن مقام بزرگ رستگاری را در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: پس از قرن های متمادی امام خمینی توانست بروز و ظهور جلوه ی حسینی را بار دیگر محقق کند و انقلاب اسلامی به واسطه رهبری امام و حضور بصیرانه امت پدید امد.

وی نقش مردم را در انقلاب بی نظیر خوانده و تاکید کرد: مردم امام را فهمیده و پای امام عزیزشان ایستادند و در این مسیر از هیچ کوششی در تقویت انقلاب فروگذار نکردند.

سردار غیب پرور با اشاره به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: مردان مرد این سرزمین که شهیدان والا مقام هستند اسطوره به معنی افسانه و خیال نبوده بلکه اسوه هایی ستودنی هستند که در مراحل مختلف زندگی بایستی به سیره و مرام انها توجه کرد.

وی با اشاره به صحبت های اخیر یکی از مسئولان تاکید کرد: پاسداران ناب انقلاب اسلامی از روز اول عهد و پیمان با مولای خویش بسته که پای ولایت و انقلاب بایستد و اعلام برخی صحبت ها از بلند گوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری، پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صدور انقلاب اسلامی در سایر ملل و کشور ها تاکید کرد: مردمان خارج از جمهوری اسلامی قدر انقلاب اسلامی را شاید خیلی بیشتر بدانند که بخش اصلی این اتفاق را مدیون پاسداران عزیز هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج افزود: انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌های رزمندگان است نه مدیون سیاست بازی سیاسیون.

وی با اشاره به قدر و جایگاه و مقام پاسداری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی باید قدر خود را بدانند و باید هرچه می‌توانیم ارتباطمان را با اهل بیت تقویت کرده و بدانیم عاقبت بخیری ما در اتصال به وجود امام خامنه‌ای عزیز است.

سردار غیب پرور در همین خصوص ادامه داد: کلام رهبری نباید روی زمین بماند چرا که خسران واقعی آن است که به کلام ولایت عمل نشود و از فیوضات این کلام نورانی خود را بی بهره بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال، که حمایت از کالای ایرانی هست تصریح کرد: عدم توجه به ظرفیت‌های داخل، ظلم بوده و بسیج در حوزه بهره مندی از متخصصان برای پیشرفت کشور بارها و بارها اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به وجود دویست هزار مهندس بسیجی تا کید کرد: مهندسان بسیجی ما آماده فعالیت در تقویت نظام با طرح‌های آماده و بسیار بزرگی هستند، که اگر عرصه باز شود قطعا این نیروهای مومن مشکلات کشور را حل خواهند نمود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود تاکید کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها دیده ایم افرادی که از رهبری فاصله گرفتند، عاقبت بخیر نشدند و قطعا سعادت از آن کسی است که همواره در کنار ولایت و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با اجرا نکردن قانون باعث حذف تدریجی خود میشود
Turkmenistan
سلام و درود بر دو بال قدرتمند نظامی ایران سپاه پاسداران و ارتش ایران . همیشه سرفراز همیشه پرتوان و همیشه خدوم باشید . ضمنا ارتش زیرک ایران گول طنازی و چرب زبانی برخی سیاستبازان کاسبکار را که وحدت این دو را نشانه رفته و کشور را آماده تهاجم نظامی غرب میکنند هرگز نخواهند خورد .
Iran, Islamic Republic of
آقای غیب پرور
شما هم بی تقصیر نیستید
کمی تحرک لطفا
پایگاهها خصوصا بسیج ادارات تعطیل است تقریبا
Iran, Islamic Republic of
شيرش نكن عمو جون ، اين بنده خدا الان جايگاه خودش تق و لقه ! مگه نديديد همين ديروز سردار جعفرى براش جانشين تعيين كرد ؟! بيخود دمغ نيست آقا شهرام.
Iran, Islamic Republic of
سوال:
آیا می شود برای حفظ نظام کشور را فدا کرد؟
آیا سرنوشت ایران و ایرانی مهمتر است یا حفظ بشار اسد؟
آیا سپاه جایگاهی برای نظر مردم ایران قائل است که از بودجه بیت المال بدون اجازه ملت در سوریه و لبنان و عراق و یمن هزینه می کند یا پول به سران کشورهای آفریقایی هبه می کند؟
Iran, Islamic Republic of
اولا اسلام و خدا از همه چیز بالاتر است. زمین و ایران و همه جا مال خداست و بنده و شما هم مال خداییم و از خود هیچ مالکیتی نداریم و آن پولی هم که توی جیب و حسابت است هم مال خداست و مال تو نیست و همه این ها اوهام است که مال منست! دوم آن که حضور ما برای حفظ شماهای نمک نشناس بوده است که درب خانه ات را اون داعشی نزند بگوید چطوری ایرانی! اگر در ایران خدا، اسلام و حکم صاحب ایران حاکم نباشد و محل همه خوبی ها و فضیلت ها و پاکی ها و عظمت های الهی نباشد یک مشت خاک به چه درد می خورد. این شیشه خوبست که در آن گلاب باشد و اگر داخلش ...باشد باید خالیش کنی و پاکش کنی و داخلش گلاب بریزی. در همه زمین باید همین طور شود. در ضمن شما و مانند شما از مردم و بیت المال حرف نزنید این سپاه و ارتش و بسیجند که باید از مردم حرف بزنند چون جانشان را می دهند و داده اند. شماها مساله اصلیتان خود خدا و رسولش است و این که چرا در این مملکت انقلاب شد و چرا امریکا را بیرون کردند و ...این حرفها بهانه است.
Iran, Islamic Republic of
اولا مردم را با داعش وداعشی نترسانید درجنگ ایران وعراق همین صدامیان صد برابر جنایت داعشیان را بر مردم خرمشهر اجرا کردند واین مردم غیور ایران بودند که بدور از قوم ومذهب گرایی از سراسر ایران به پا خواستند وبدون امکانات وتجهیزات به مقابله با داعشیان صدامی پرداختند وچنان درسی به جهانیان دادند که هیچوقت ایرانیان را تهدید نکنند، بیان بحث ترس از داعشی برای عده ای خاص دارای آب ونان میباشد
Iran, Islamic Republic of
حفظ بشار اسد یعنی پیروزی خط محور مقاومت در منطقه و تضعیف اسرائیل با رفتن بشار اسد رژیم کودک کش صهیونیستی تقویت می شد و ایران و ایرانی مورد تهدید واقع می شد امریکا 7 تریلیارد دلار در منطقه هزینه کرده و هیچ چیز بدست نیاورده در مقابل سپاه مبلغ اندکی هزینه کرد و پیروزی های بزرگی بدست آورد.
ش
Iran, Islamic Republic of
13:8 ای ... تو واونهایی که به تو مثبت دادند با ای سوالهات
Iran, Islamic Republic of
تفاوتی نیست! !!
Iran, Islamic Republic of
سپاه نیز مانند ارتش یک نیروی نظامی است همانطور که ارتش در سیاست دخالت نمیکند سپاه نیز نباید دخالت کند
Iran, Islamic Republic of
برخورد با سياسيون منحرف نامش وارد سياست شدن نيست دفاع از انقلاب است و اين وظيفه ذاتي سپاه است كه در قانون اساسي هم آمده. حالا چون بعضي ها در عالم سياست و به عنوان مسئول رسمي در جمهوري اسلامي عليه اسلام و انقلاب كار مي كنند اگر با آنها مبارزه و برخورد شود اين وارد سياست شدن است؟آنچه امام به ارتش و سپاه فرمودند وارد نشدن در گروه هاي سياسي است نه عدم برخورد با سياسيون فاسد
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود (امام خمینی ره)
Iran, Islamic Republic of
هیچ شخص و نهادی مهمتر از مردم نیست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سپاه برآمده از دل همین مردم است و برای همین هم امریکا و غرب و دشمنان داخلی به شدت با آن مخالفند و آن را می کوبند چون جلوی نفوذشان و ..را گرفته است. لذا طبیعیست که بدان حمله کنند.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا هیچ شخص و نهادی بالتر از مردم نییت و هیچ شخصی حتی رییس جمهور حق ندارد عوامل امنیت پایدار این مردم را که همان سپاه می باشد تضعیف کند
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسدار انقااب اساامی است نه نیروی محض نظامی یعنی حفظ انقلاب از دست شما نوچه هاب آمریکایی و انگلیسی هم یکی دیگر از وظایف سپاهیان عزیز است
Canada
جناب غیب پرور!
فرمودید: "پاسداران ناب انقلاب اسلامی از روز اول عهد و پیمان با مولای خویش بسته که پای ولایت و انقلاب بایستد".
صد البته پاسداران ناب آنهائی هستند که به پیروی از امام راحلشان دخالت در امور اقتصادی و سیاسی نکنند. بین انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دوئیت نبینند. به نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام گذاشته و اعتقاد قلبی داشته باشند خصوصا به رئیس جمهوری که مورد تائید شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری است که شما داعیه پیروی از او را دارید. پاسداران ناب تلاش نمی کنند تا روسای جمهور منتخب مردم انقلابی ایران را ضد ولایت فقیه معرفی کنند.
Turkmenistan
آمریکا و انگلیس و اجانب و سازمانهای مخوف و مشکوک بین المللی حق دارند در سیاست و اقتصاد و انرژی هسته ای ایران دخالت کنند اما بچه های سپاه هرگز !! بعید میدانم بچه وطن باشد کسی که اینگونه فکر میکند .
Canada
پس فرق سپاه با آمریکا و انگلیس و اجانب و سازمانهای مخوف و مشکوک بین المللی چیست؟ پس چرا ارتش نه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا سرتان را از زير برف بيرون بياوريد. بني صدر هم تاييد شوراي نگهبان و راي مردم را داشت ....و آيا همين شماها نبوديد كه سال 88 مملكت را به آتش كشيديد ؟ مگر آن رئيس جمهور مورد تاييد شوراي نگهبان نبود؟ مگر تنفيذ رهبري را نداشت؟ مگر آراي مردم را كسب نكرده بود؟ سپاه وظيفه پاسداري از انقلاب را به عهده دارد و اين صرفا دفاع نظامي نيست. هر جايي كه احساس شود براي حفظ انقلاب بايد در آن عرصه وارد شود، حضور پيدا مي كند . چگونه اين همه خدمات قرارگاه سازندگي ناديده گرفته مي شود؟ اگر سپاه بصورت غير قانوني وارد عرصه هاي سازندگي مي شد آيا فرمانده كل قوا با آنها برخورد نمي كرد؟ چگونه است كه انتقاد به رئيس جمهور ....جرم است اما تضعيف نيروي دفاعي كشور .... امري مباح است؟ سپاه هيچگاه روساي جمهور را ضد ولايت فقيه معرفي نكرده است...
Canada
پس تکلیف جمله معروف امام چه میشود: "میزان رای ملت است"؟
Iran, Islamic Republic of
شما از رانندگی فقط بوق زدنش را بلد شده ای؟! امام مطالب دیگر هم دارند چرا آن ها را هم نمی گویی؟ همه با هم است.
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود. درود بر همه قوای نظامی که زینت کشورند و خار چشم دشمنان.
Canada
سپاه یک نیروی نظامی است و باید مثل ارتش یک نیروی نظامی بماند. این تکلیف مشخص و خط قرمز را امام (ره) در زمان حیاتشان برای سپاه مشخص کردند.
Iran, Islamic Republic of
شما که آن طرف آب نشسته ای یک دفعه هم شده است اساسنامه سپاه را بخوان و بعد اظهار نظر کن.
Iran, Islamic Republic of
پاسداران ناب تلاش نمی کنند تا روسای جمهور منتخب مردم انقلابی ایران را ضد ولایت فقیه معرفی کنند.


احتیاج به معرفی توسط سپاه نیست عملکردورفتاروکلام روسای جمهور نشان می دهد کجا می روند!!...
Canada
لطفا تذکرتان را که بسیار جالب و متین است به سردار غیب پرور بدهید.
Iran, Islamic Republic of
منتخب مردم به نمایندگی از مردم حرف درست وحسابی زده ،خوبست شما بخشی از سیاستهای خود را اصلاح کنید نمی شود به نام حفاظت از انقلاب در هر کاری وحتی انتخابات که نامزدهای آن مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند دخالت و به نفع یکی از کاندید ها وارد عمل شد.
Turkmenistan
همچی میگید منتخب ملت که حضرت علی علیه السلام که منتخب خدای ملت بود اینگونه از حق خود دفاع نکرد . !! وقتی کدخدا جای خدا را بگیرد بایدم قانون بشری جای قانون الهی و قرآن را بگیرد . البته فقط برای برخی کودکان تازه به دنیای سیاست وارد شده .
Canada
و صد البته که این تفکرات شما 40 ساله که در این مرز و بوم محلی برای بروز پیدا نکرده است. در عراق و سوریه هم که در دوره ای به شکل داعش ظهور کرد الحمدلله به سرعت نابود شد.
Iran, Islamic Republic of
يعني چي؟ ميشه واضح تر حرف بزنيد؟ چطوز سپاه به نفع يك كانديدا وارد شده است؟ لطفا با دليل و مدرك بگوئيد و نه بصورت شعاري؟ چون متاسفانه خيلي رسم شده كه بدون هيچ دليل و مدركي به صرف اينكه فلان شبكه ماهواره اي و يا فلان شخص خارج نشين و يا ... حرفي مي زنند عده اي بودن هيچ دليل و سندي آنرا تكرار مي كنند. دليل و سند لطفا
Iran, Islamic Republic of
دلیل ومدرک، طبق قانون اساسی هیچ یک از ارگانهای نظامی و دولتی در زمان انتخابات نباید از امکانات خویش برای تبلیغ کاندیدایی ایتفاده کنند حتی سپاه پاسداران وحتی امام خمینی(ره) سفارش اکیدا کردند که نظامیان حتی سپاه حق دخالت در انتخابات را ندارند ولی در انتخابات سال 96به وضوح همگان دیدند که جمنا متشکل از پاسداران گذشته وحال با بسیج تمامی امکانات سپاه در شهرستانها وحتی در روستا به تبلیغ کاندیدای مورد نظرشان پرداختند اگه نه حتی استفاده از خودروی بیت المال هم گناه کبیره است
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه پاسداران و مدافعان حرم نبودند شما الآن باید پوتین تروریست های داعشی رو واکس میزدی پس زیاده گویی نکن .
Netherlands
مطمئني!شايد بر عكس الان مردم منطقه راحت بودن
Iran, Islamic Republic of
آخه با وجود داعش مگه میشد مردم منطقه راحت باشند ؟!
به عقل خودت شک کن .
Iran, Islamic Republic of
تفرقه افکنی بین سپاه و ارتش حرف حسابی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
سپاه باید حواسش جمع باشد تا خودش کاری نکند که بعد ها موجب تضیف خودش شود ...
Turkmenistan
سپاه حواسش هست البته بیشتر به دشمنان کشور . خداوند آنها را از شر دوستان هم حفظ کناد .
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خودرا متعهد به نام بردن صوت ، حرف ، کلمه وجمله آن میدانم .از جمله قوای نظامیست که قبل از اینکه ما توان آن را در قدرت موشکی ، هوا، زمین ودریاببینیم .اعتقاد، ایمان و تقوا توان برتر او شناخته میشود.چیزی که دشمنان ما از ان بی بهره اند.تجهیزات، ادوات نظامی وپیشرفته روز دنیا درمرحله بعدمهم وبعنوان یک شاخصه قدرت سیاسی برای پیشبرداهداف نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود.شاید باورنکنید واکنش سریعی که گاهی ما از ان یاد میکنیم هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی قادر نخواهد بود فراخوان دهد تا جوانان خود را دربرابر تهاجم دشمنان به صف بکشدانهم نه به اجبار بلکه دواطلبانه هم درجه ای بردوش انان عین زمرد میدرخشد که هرکشوری فاقد انست.
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که می‌تواند سپاه را تضعیف کند فقط خود سپاه است ما تا جان در بدن داریم پشتیبان شما هستیم ولی بنیان نابودی سپاه را کارهای اقتصادی و دخالت در سیاست است که مورد تهدید قرار میدهد نه سخنرانی رییس جمهور ملت ایران
Turkmenistan
کسانی که از سپاه تعریف میکنند و بعد میگویند اما باید اینطور کند آنطور نکند یا اگر اینجور بود بهتر بود انسان را یاد دوران صدر اسلام می اندازد که عده ای میگفتند علی ( علیه السلام) آدم خوبی است اما .... سنش کم است . خنده رو ست و قیافه نمیگیرد . یک کم منعطف تر باشد بهتر است . سخت گیری نکند بهش رای میدیم و ....
Canada
بالاخره نگفتید که آیا سپاه باید به حکم قطعی امام راحل مبنی بر عدم دخالت در امور اقتصادی و سیاسی گردن نهد یا در برابر این حکم نورانی بنیانگذار ج.ا. گردن کشی کند؟
Iran, Islamic Republic of
امام نفرمودن دسیاست نفهمند و اگر کسی اصل انقلاب را تهدید کرد ساکت بنشینند. سپاه پاسدار انقلاب است و باید هر جا دید انقلاب دارد تضعیف می شود وارد شود. یک موقع در مسائل نظامی و یک موقع امنیتی و یک موقع سازندگی و..
Iran, Islamic Republic of
امام راحل مخالف ریاست جمهوری روحانیون بود آیا به فرمایش ایشان توجهی شد ؟!
Turkmenistan
کاش کل مملکت دست سپاه بود . فکر کنم ملت ایران این را میخواهد . مخصوصا حالا که فهمید مدیران تکنوکرات که ادای مدیران حرفه ای را در میآورند فقط در پر کردن جیبهایشان و کلاه سر ملت گذاشتن حرفه ای هستند و بس !! خودرو سازی و هر جا مشکل داریم را بسپارید دست سپاه به سرعت به بالاترین مدارج آن رشته ایران را می رساند .
Canada
در مورد گسترش روزافزون قاچاق کالا چه؟ چرا ریگی را در آسمان پیدا کردند و از بالا به زمین کشیدند ولی قاچاقچیان کالا سالهاست که پیدا نمیشوند؟
Iran, Islamic Republic of
چون کار دست دولت است دختر مظلوم وزیر نیز جزئی از این دولت است
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود پروژه های بزرگی که دولت در آستانه انتخابات افتتاح کرد مثل ستاره خلیج فارس انجام نمی شد قرارگاه خاتم الانبیاء کارهای عمرانی بسیاری انجام داده و این به معنای دخالت در اقتصاد نیست .
Iran, Islamic Republic of
به مقتضای اتفاقاتی که درطول زمان رخ داده و بخش عمده این رخدادها متوجه ایران اسلامی است .باید بعرض سردار برسانم که تمام هدف دشمن درحال حاضر بر مسائل اقتصادی است ولذا برد موشکهای اقتصادی شما باید هوشمند باشه که بتواند هرنقطه ایی که در قاب هدف دشمن قرار میگیرد امکان خنثی سازی ان را دارا باشد .تجاوزدشمن فقط منحصر به زمین ، هوا و آبهای سرزمینی نیست که هر روز برآن تمرکز نمائیم .آنها بخوبی میدانندکه ایران را درچارچوب سیاستها و نسخی که برای کشور های مثل لیبی،افغانستان، عراق وسایر کشورهاپیچیده اندنمیتوان بلعید ، خوب فهمیده اند که گلوگیرشان خواهدشد. .در بحث اقتصاد درون زا یا من خبر ندارم ویا اینکه اتفاقات آتی که بناست درجامعه اقتصادی شکل بگیردپیشاپیش شما نسخه های لازم را برای آن داشته باشید .گرچه میدانم مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خودرا اسیر گرایشهای مختلف که هر کدامشان برای کشور قلبشان می طپد. نمیکند.اما فراموش نکنیم قضیه ارز و دلار ویا بازارهای دیگر که مستقیما"در تعامل با مردم هست.خوب عملکردی نداشتید .راه روزنه ها که دشمنان ملت از ان استفاده میکنند همینها هستند .شناخت کامل از روزنه هاکه ممکن است مردم را گرفتار کنداگرنگوئیم تک بتمام معنی دشمن اقتصادی است به گزافه سخن نگفته ایم .
Iran, Islamic Republic of
بعضی خبر ندارند سپاه دارد خیلی خوب کار می کند اگر بعضی ها اجازه بدهند البته سپاه هم ایراداتی دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
...چون اگر سپاه نبود اینها هر غلطی می کردند و جلوشان باز بود و الان جرات نمی کنند باید هم با طعنه نیش خود را بزنند خدا نسل منافقان و خوارجان را ریشه کن کند
Iran, Islamic Republic of
1- همه دنیا که دنبال این هستند که ارتششان از امور سیاسی کنار باشد آنها یک چیزی می فهمند که می گویند این را؛ ما که می خواهیم که سپاه و ارتش جند الله باشند و دسته بندی نداشته باشند و جهات سیاسی را کنار بگذارند برای اینکه اگر جهات سیاسی و مناقشات سیاسی در سپاه رفت و در ارتش رفت، باید فاتحه این سپاه و ارتش را ما بخوانیم. (صحفه امام، ج 19، ص 11)


2- برای سپاهی ها جایز نیست که وارد بشوند به دسته بندی و آن طرفدار آن یکی، آن یکی طرفدار آن یکی، به شما چه ربط دارد که در مجلس چه می گذرد؟ در امر انتخابات باز هم به من اطلاع دادند که بین سپاهی ها باز صحبت هست، خوب انتخابات در محل خودش دارد می شود، جریانی دارد، به سپاه چه کار دارد که آنها هم اختلاف پیدا بکنند، برای سپاه جایز نیست این، برای ارتش جایز نیست این. سپاهی را از آن تعهدی که دارد، از آن مطلبی که به عهده اوست باز می دارد و همین طور ارتش را. (صحفیه امام، جلد 19، ص 12)

3- باید سعی کنید جهات سیاسی در سپاه وارد نشود،که اگر افکار سیاسی وارد سپاه شود، جهات نظامی آن از بین می رود، همیشه به سپاه سفارش کنید که آنان خودشان را یک جنگنده خدمتگزار مردم بدانند. (صحیفه امام، جلد 18، ص 45)

4- از امور مهمی که باید تمام نیروهای مسلح از آن پیروی کنند و اغماض از آن به هیچ وجه نمی توان کرد و باز هم تذکر داده ام، آن است که هیچ یک از افراد نیروهای مسلح، چه رده های بالا یا پایین در حزب و گروهی با هر اسم و عنوان نباید وارد شوند، هر چند آن حزب و گروه صد در صد و به جمهوری اسلامی وفادار باشند و هر کس در یک حزب و گروه وارد شد باید از ارتش و سپاه و سایر قوای انتظامی و نظامی و قوای مسلح خارج شود. و فرماندهان و مسئولان موظف هستند که هر کس در یکی از احزاب یا گروه های سیاسی یا دینی وارد شد به او تذکر دهند که از حزب و یا گروهها و یا سازمان خارج شود. و اگر تخلف کرد او را از ارتش یا دیگر قوای مسحل اخراج کنند، و همه افراد موظفند چنین اشخاصی را به فرماندهان معرفی نمایند. و باید توجه داشته باشند که ورود قوای مسلح در احزاب وگروهها و سازمانها، پایه قوای مسلح را متزلزل خواهد کرد و غفلت از این امر موجب پیگرد خواهد بود. (صح...


5- نه تنها وصیت اكید من به قوای مسلح آن است كه همان طور كه از مقررات نظام ،عدم دخول نظامی در احزاب و گروهها و جبهه ها ست به آن عمل نمایند؛ وقوای مسلح مطلقاً ، چه نظامی و انتظامی و پاسدار و بسیج و غیر اینها، در هیچ حزب و گروهی وارد نشده و خود را از بازیهای سیاسی دور نگه دارند.
در این صورت می توانند قدرت نظامی خود را حفظ و از اختلافات درون گروهی مصون باشند. و بر فرماندهان لازم است كه افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع نمایند. و چون انقلاب از همه ملت و حفظ آن بر همگان است ،دولت و ملت و شورای دفاع و مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی و میهنی آنان است كه اگر قوای مسلح ، چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد،برخلاف مصالح اسلام و كشور بخواهند عملی انجام دهند یا در احزاب واردشوند كه - بی اشكال به تباهی كشیده می شوند - و یا در بازیهای سیاسی واردشوند، از قدم اول با آن مخالفت كنند. و بر رهبر و شورای رهبری است كه باقاطعیت از این امر جلوگیری نماید تا كشور از آسیب در امان باشد."
Iran, Islamic Republic of
یادآوری بجایی بود چنانچه برگرفته از صحیفه یاشد .
Iran, Islamic Republic of
آقای غیب پرور فاستقم کما امرت خدا قوت ودر ضمن این را هم بدانید که اصلاحاتچیها واعتدالیون هم محکم پای انگلیس و آمریکا ایستاده اند...
Iran, Islamic Republic of
برادرمن اب به اسیاب دشمن نریزید.اتهام زدن بنام دین خوبیت نداره شما بایدسنین پائینی داشته باشید .از ریش سفیدان که سالهای سال خون دل خوردند تا ارزشها حفظ شود انگ چسبانی خوب نیست .سعی کنید سطح معلومات خود را افزایش و اطلاعات بهتری بدست اورید که خدای نکرده اتهامی غافلانه صورت نگیرد.
Iran, Islamic Republic of
همین جملات می باشد که مردم را نسبت به سپاه بد بین میکند.جملاتی که در آن مردم هیچ جایگاهی ندارند.در جملاتی که فرماندهان سپاه بکار میبرند باید مردم را هم در نظر بگیرند.این انقلاب ودستاوردهایش بدون مردم هیچ است.باید بگویند سپاه پای مردم وانقلاب می ایستدنه فقط انقلاب کما که اینگونه باشد رژیم گذشته هم برای پاییدن نظامش ساواک را داشت ایا ساواک توانست بدون مردم از رژیم طاغوتی پاییدن نماید.خواهشند در بیان سخنان وجملات مردم را هم در نظر بگیرید
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا" مورد بغض و کینه دشمنان ازیکطرف و ازطرف دیگر خرده گرفتن از عملکرد سپاه درمجالس و محافل مختلف شده است .گهی ازدم تیغ میگذرانند و گاهی با یک شاخه گل رز ایام انها را گرامی میدارند.انچه مهم است وباید نسل جدید سپاه ان را ملکه ذهن خود قرار بدهند اینست که شما باید هم علم بیاموزید و هم نظام وسلاح را-اگر امروزه می بینیدانتقادها بسوی شما روان است قبل از اینکه از موضوع دفاع برآئید مصمم به تحقیق شوید که منشاء این انتقاد ناشی از چه موضوعی است و آیا در عالم واقع انتقاد آنها وارد است. گاهی میشود که تذکر چند رهگذر از روی خیرخواهی سبب اصلاح گردد و لیکن گاهی هم خلاف بینه است مقصود از انتقاد فاصله انداحتن بین مردم و سپاه و رسیدن به مقاصد انحرافی است .انتظار نداشته باشید کسانیکه در مسیر انقلاب سیلی خورده اند شماها را مورد تقدیر قرارتان بدهند .اما با تمام جفاها و نا آگاهیها سخن دلی است که از عمق وجود ازتذکر براشتباه و یا غفلت شما نشات میگیرد . باب امر بمعروف و نهی از منکر هم خود دری است که از زبان مولا ی وسرورتان که این روزها فرخنده ایام اوست و نام مقدسش بر پیشانی شما میدرخشد برزبان جاری گشته است .توصیه من به همه کسانیست که این لباس مقدس که کمتر از لباس پیمبرنبوده ، واعدوا لهم ...وبرسینه تان میدرخشد .ارزش انها به رفتار وکردار و کنش وواکنشهای شما بستگی دارد والا داعش هم با لا اله الا الله-محمدرسول الله پا به عرصه گذاشت اما دیری نپائید که رنگ از چهره گریخت و در عمل با رفتارهای غیر انسانی خود مرتکب جنایاتی شدند که در هیچ مکتبی بجز دنیای حیوانات نشده ودیدید که شکست انها حتمی گردید (البته درتفکرات هنوز خیر) دین باوران در حوزه عمل به واقعیت افراد توجه میکنندکوچکترین خطائی نزدشما برای آنان بزرگترین خطا محسوب میشود .مراقبت از خود را سر لوحه امور زندگی خود قراردهید و از مکر مکر کنندگان هم نهراسید.