جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۴

المیادین: بشار اسد نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داد

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 605485
منبعی در ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور در واکنش به مشارکت فرانسه در حمله هوایی علیه سوریه نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داده است.
المیادین: بشار اسد نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داد
به گزارش جهان نيوز، منبعی در ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داده است.

به گزارش شبکه المیادین، این منبع شامگاه پنج‌شنبه اعلام کرد که بشار اسد در واکنش به مشارکت فرانسه در حمله هوایی علیه کشورش، این نشان را پس داده است.

منبع مذکور گفته است: «دور از شأن رئیس جمهور بشار اسد است که نشان رژیمی را استفاده کند که برده ایالات متحده آمریکا است»

وزارت خارجه سوریه نیز این خبر را تأیید و اعلام کرده است رئیس جمهوری سوریه این نشان را که «ژاک شیراک»، رئیس جمهوری اسبق فرانسه به او هدیه داده بود، پس داده است.

کاخ الیزه دوشنبه این هفته اعلام کرده بود که فرانسه قصد دارد روند لازم برای پس گرفتن نشان لژیون دونور از بشار اسد را توسط امانوئل مکرون، ریئس جمهوری فرانسه آغاز کند.

این خبر به فاصله چند روز از حمله مشترک سه کشور فرانسه، آمریکا و انگلیس به سوریه اتفاق افتاد که طی این حمله، کشورهای متجاوز به بهانه استفاده سلاح شیمیایی از سوی دمشق، مراکز تحقیقاتی سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkmenistan
هر چه بیشتر می گذرد رمز و راز اسم و لقب با مسمای این مرد بیشتر آشکار میشود . بشار .. بشارت برای مومنین و جبهه مقاومت و اسد ... شیر میدان مقاومت . خداوند حفظش کناد و درود بر پدر و مادرش .
Iran, Islamic Republic of
از آن خودتان باد
عطایش را به لقایش بخشیدیم
چشم انعام ندارید ز انعامی چند
Turkmenistan
اون که از آن خودمان هست الحمدلله کاش میشد تو را میدادیم دست اسرائیل یا آمریکا یا تکفیری ها بری حال کنی !!
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
دور از شأن رییس جمهوریاست که مردم خود را بخاطر ابراز عقیده و نظر بر خلاف نظر و عقیده خود به خاک و خون بکشد
Iran, Islamic Republic of
منظورت داعشه؟
وکیل مدافع ابوبکر البغدادی دمت گرم.
Iran, Islamic Republic of
ته دوست عزیز اگر صدای اعتراض مردمش را شنیده بود هیج مادر به حروم داعشی به خود اجازه تجاوز به کشورش را نمیداد مردم سوریه مردم غیوری هستند و از تمامیت ارضی خود بهر قیمتی شده دفاع میکنندو اجازه نمیدهند داعشیهای بی پدر و مادر بر انها مسلط شوند
Turkmenistan
اینقدر بی بی سی و من و تو و رادیو فردا و فاکس نیوز و .. نگاه نکن خودشون میگن هر کس یک ماه برنامه های ما را تعقیب کند احمق میشود . باور کن توی اینترنت سرچ کن میفهمی .
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شما دوست عزیز با استفاده از فیلتر شکن بیشتر این کانالهای بیگانه را نگاه میکنید از رنگ پرچمتان معلوم است
آدمیزاد
Colombia
آفرین به غیرت بشار اسد .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام. و با تشکر از سایت بسیار با بصیرت جهانیوز و دست اندرکاران آن. چرا با وجود آشکار شدن مشکلات و خیانتهای تلگرام، هنوز این سامانه در جهان نیوز فعال است؟!!
Netherlands
پس چون خواستن ازش بگيرن پيش دستي كرد
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشون پس نداد. اتفاقا چند روز پیش در خبرها بود که فرانسه قصد پس گرفتن این نشان را دارد. ایشون هم به نوعی خواسته دست پیش را بگیره.
Iran, Islamic Republic of
نشانی که به درد صاحبانش هم نمیخورد هزار تا از این نشان ها ارزشش همان بینی بز هست.