پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

زنگنه و کرباسیان به مجلس می‌آیند

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 605443
وزرای نفت و اقتصاد و دارایی هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات امیرخجسته و جواد کریمی قدوسی به صحن علنی مجلس می‌آیند.
زنگنه و کرباسیان به مجلس می‌آیند
به گزارش جهان نيوز، دستور جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی از یکشنبه 2 تا 5 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.

بر این اساس، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و همچنین مسعود کرباسیان  وزیر اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به سوالات امیر خجسته نماینده مردم همدان و سیدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به صحن علنی پارلمان می‌آیند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درپایشهای اقتصادی ، مالی وارزی چندنکته برای نماینده سوال کنند ه از وزیر باید درنظر گرفته شود : ۱- سیاستهای بسته اقتصادی ونقش مدیران مالی داخلی وخارجی دراین بازارچیست ؟ ۲-سیاست مدارانی که نقش تربیت مالی را برعهده دارندبا تعریفی که غرب از سیاست دارد متفاوت است .بنابراین اثرات منفی آنرا در بازارداخلی بیان کنند؟ ۳-دلالان وواسطه های مالی ، تهیه کنندگان اتشی هستند که براین بازارفروریخته و موجب خسارت فراوانی میشوند زیانهایی که مردم کوچه وبازار و یا صنعت از آن می بیند چیست ؟ ۴-قول رئیس جمهور بر مقابله با تورم بوده چرابعضی افراد صاحب نفوذ درتلاش اند بقول خودشان از این تکانه ها استفاده که مردم هرروز فقیر و فقیر تر شوند . درنهایت انگیزه سوال در بدنه اقتصادی فراوانند که ممکن است پاسخی هم داشته باشد اما در میدان عمل مردم باید آن رااحساس کنند. به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست !!!!!؟؟؟؟؟