کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گابریل اعلام کرد:

تراژدی فاجعه‌بار اسرائیل برای فلسطینیان

30 فروردين 1397 ساعت 15:51

وزیر امور خارجه سابق آلمان این انتقاد را به رژیم صهیونیستی وارد کرده که این رژیم اشغالگر شرایط انسانی فاجعه باری را برای فلسطینیان خلق می‌کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، "زیگمار گابریل"، وزیر امور خارجه سابق  آلمان این انتقاد را به رژیم صهیونیستی وارد کرد که تراژدی های فاجعه باری را برای فلسطینیان خلق می کند.

وی که در مصاحبه با روزنامه "دی ولت" آلمان سخن می گفت، انتقاد شدیدی به اشغالگری های رژیم صهیونیستی وارد کرده و گفت: این رژیم اشغالگر شرایط انسانی فاجعه باری را برای فلسطینیان خلق می کند.

گابریل همچنین از دیدار خود با سازمان های منتقد دولت در اسرائیل در اولین سفر خود به عنوان وزیر امور خارجه آلمان به سرزمین های اشغالی در آوریل سال 2017 دفاع کرد. نتانیاهو در واکنش به این اقدام گابریل در آن زمان دیدار ازقبل برنامه ریزی شده خود با وی را لغو کرد.

گابریل در این باره گفت، کسی که یک تصویر جامعی از یک کشور را می خواهد به دست آورد نباید فقط با نمایندگان دولتی دیدار داشته باشد.

وی این مسئله که انتقاد به دولت اسرائیل نباید وجود داشته باشد را رد کرده و گفت: این دیدگاه غلطی است و ما باید این ادعا را نقض کنیم و طبیعتا اجازه داریم از سیاست اسرائیل انتقاد کنیم.


کد مطلب: 605424

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/605424/تراژدی-فاجعه-بار-اسرائیل-فلسطینیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com