شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 605380
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت «گل»هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.
 
اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به پیشنهاد 40 میلیون یورویی آرسنال به کریم بنزما بازیکن تیم رئال مادرید است.این بازیکن فرانسوی در بازی های گذشته خود در تیم کهکشانی ها عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده است و  رئال مادرید سعی می کند تا بازیکن با تاثیری را در نوک حمله قرار دهد.رئیس باشگاه رئال مادرید هم مبلغ فروش این بازیکن را 80 میلیون یورو اعلام کرده است و بر این اساس از احتمال انتقال او به هر تیم دیگری جلوگیری می کند.

مورینیو به دنبال جذب ترشتگن
خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد سعی می کند تا با مبلغ 180 میلیون یورو دروازه بان بارسلونا را جذب کند.شایعات حاکی از آن است که دخیا ،سنگربان شیاطین سرخ به احتمال بسیار زیاد این تیم را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید می رود .به همین دلیل مورینیو می خواهد تا بازیکنی، با همان کیفیت جایگزین دخیا شود.

 وییرا،گزینه اصلی هدایت آرسنال در آینده ای نزدیک
گفته می شود وییرا،بازیکن اسبق تیم آرسنال در لیست سرمربیانی قرار گرفته است که ممکن است در آینده جایگزین آرسن ونگر شوند.وییرا در حال حاضر در لیگ mls ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند.

ویلشیر در رادار رم 
شنیده می شود جک ویلشیر بازیکن آرسنال به دنبال آن است تا با پایان قرارداد خود در این فصل از این تیم جدا شده و به تیمی دیگری بپیونند.همچنین تیم هایی از جمله  اورتون، لیورپول و منچسترسیتی و برخی تیم های ایتالیایی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

گومز به دنبال خروج از کمپ بارسلونا 
مسولان باشگاه بارسلونا در جلسه ای به این نتیجه رسیده اند که آندره گومز ،هافبک  این تیم را در پایان فصل در جدول بازیکنان فروشی خود بگزراند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *