پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

احتمال استیضاح وزیر اقتصاد قوت گرفت

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 605358
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت تعرفه‌های خروج زمینی از کشور را کاهش ندهد، در مرحله اول سؤال از وزیر اقتصاد مطرح و در نهایت وی استیضاح می‌شود.
احتمال استیضاح وزیر اقتصاد قوت گرفت
به گزارش جهان نيوز، سید هادی بهادری امروز  در ارومیه با اشاره به اقدام اخیر دولت مبنی بر افزایش تعرفه‌های خروج از کشور و تبعات این افزایش خروج برای آذربایجان غربی اظهار داشت: دولت مدتی قبل در حالی اقدام به افزایش تعرفه خروج از کشور کرد که در زمان تصویب آن به جزئیات آن اشاره نکرده بود و در این مصوبه، تعرفه‌های خروج از مسیرهای زمینی و هوایی به یک میزان محاسبه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی دارای 5 پایانه زمینی خروج از کشور است، این افزایش یک باره تعرفه‌های خروج زمینی، مشکلات فراوانی را در بخش اشتغال و امرار معاش مردم این شهرها ایجاد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین خصوص چند تن از نمایندگان آذربایجان غربی امروز طی تذکری به وزیر اقتصاد اعتراض خود را نسبت به این افزایش تعرفه‌های خروج زمینی از کشور، اعلام و منتظر اقدام سریع دولت نسبت به کاهش این تعرفه‌ها است.

بهادری تأکید کرد: در صورتی که در طول 10 روز وزیر اقتصاد نسبت به خواسته نمایندگان تذکر دهنده اقدامی صورت ندهد، مراحل بعدی را همچون سؤال از وزیر اقتصاد و در صورت عدم پاسخگویی استیضاح  وی را در پیش خواهیم گرفت.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *