پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

"فیلترینگ" بستن معبر نیست، بستن مقتل است

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 605341
انتشار موجی از اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی و کانالهای اطلاع‌رسانی پیام‌رسانهای ارتباطی مبنی بر فیلترینگ تلگرام، منجر به انتقاد برخی کاربران فضای مجازی نسبت به احتمال این اقدام شده اما در این بین زاویه دید برخی کاربران هم منحصر به فرد است.​
"فیلترینگ" بستن معبر نیست، بستن مقتل است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هم‌زمان با خروج مسئولان دولتی و برخی سازمانها و نهادهای کشور از پیام‌رسان تلگرام و پیوستن به پیام‌رسانهای داخلی و همچنین انتشار اخباری درباره فیلترینگ این شبکه پرتهدید، به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی هر آن احتمال فیلترینگ تلگرام وجود دارد.

با وجود اینکه تاکنون اخبار ضدونقیضی درباره انسداد این پیام‌رسان به گوش رسیده که بعضا هم تکذیب شده اما ابوالفضل ابوترابی؛ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی دو روز گذشته با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون اظهار کرد: تلگرام اوایل اردیبهشت بسته می‌شود.

در چنین فضایی بسیاری از کاربران فضای مجازی با دید انتقادی نسبت به أتخاذ رویکردهای سلبی در برخورد با بسترهای فناوری، معتقدند که انسداد راه به جایی نخواهد برد و به واسطه محدودیتی که به وجود می‌آورد، اثر عکس خواهد داشت.

اما در همین حین حسین یکتا؛ مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) تعبیر جالبی را در ارتباط با فیلترینگ به کار برده که مورد توجه کاربران توییتر قرار گرفته است.

وی با هشتگ "فیلترینگ" نوشته است:
«فیلترینگ بستن معبر نیست، بستن مقتل است
در جنگ نرم هم، باید محاصره رو شکست، خرمشهرها در پیش است...»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین یکتا.‌. خدا رو شکر که پیشگامان جهاد و دغاع مقدس در فهم عمیق و درک بزنگاه‌های جنگ نرم دشمن هم پیشرو و خط‌شکن‌اند
Iran, Islamic Republic of
مخاطب فتوای رهبر حکیم انقلاب
نه فقط نهادهای مسئول بلکه اتاق جنگ روانی آشنایان هم هست که بیشترین استفاده را برای شناسایی افراد و مناطق مخالف روحانی در انتخابات از تلگرام نمود و الان مثل دستمال کثیفی آنرا به بدور می اندازد .
زنهار
Iran, Islamic Republic of
مقتل یعنی کمین خوردیم !
Iran, Islamic Republic of
کاش فارسی تر میگفتن!من متوجه نشدم
Iran, Islamic Republic of
باید احتمالا در دوران مدرسه نمره املا (همان دیکته) شما خیلی کم بوده است و در نمره درس زبان انگلیسی خیلی خوب!
Iran, Islamic Republic of
مخم سوت میکشه وقتی این دیدگاه های ساده لوحانه را میشنوم واقعا ما این همه تشکیلات و مدیر و هزینه های سرسام اور از بیتدالمال میکنیم که فقط جلوی پیشرفت کشور را بگیریم. من بودم همه اینها را بازنشسته کرده و برای کار مفید به کارخونه ها میفرستادم
Iran, Islamic Republic of
......راه حل بده اگه مخ داری !!!
Iran, Islamic Republic of
فیلترینگ شکم مردم را سیر نمی کند جلوگیری از تجمع هم نمی کند
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
تمام این تلگرام و بد بودن تلگرام و.. جلوگیری از تجمع کردن مردم هست باید به جای بستن راه اعتراض مردم به مشکل مردم رسیدگی کنیم ولی افسوس
محسن
Iran, Islamic Republic of
پس کی قراره به زندگی مردم برسید!!!!!!!!!!!!!!
یک جنگ هشت ساله و یک باز پس گیری خرمشهر برای هفت جد و آباء ما بسه.
خرمشهرها در پیش است؟ زندگی مردم چی؟
رفاه مردم چی؟ آسایش مردم چی؟ شغل و کسب و کار مردم چی؟
اگر به حرف تو باشه که باید فاتحه زندگی مردم رو خوند!
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین یکتا الحق که خوب عقبه دشمن را توصیف کردید