جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اثرگذاری نوسانات ارز بر بازار مسکن

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 605280
معاون دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه وشهرسازی، گفت: افزایش قیمت و رشد معاملاتی مسکن از سال گذشته ادامه داشته و این روند مثبت بوده است.
اثرگذاری نوسانات ارز بر بازار مسکن
به گزارش جهان نيوز، پروانه اصلانی معاون دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه‌وشهرسازی‌  با بیان اینکه زمانی که اقتصاد کشور از لحاظ ارزی دچار نوسان می‌شود، بازار مسکن نیز تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد، اظهار کرد: تمام برنامه‌ریزی و سیاستگذاری دولت خارج کردن رکود از‌ بازار مسکن است که خوشبختانه تا حدی موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: رشد معاملات مسکن از سال گذشته تا به امروز قابل ملاحظه بوده و در قیاس با سایر بازار‌ها روند مثبت و رو به رشدی داشته است.

اصلانی، اظهار کرد: در صورتی که شرایط سایر بازار‌ها متلاطم شود، بازار مسکن نیز تحت تأثیر این بازار قرار می‌گیرد و دچار افزایش قیمت می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون مسکن یک روند مثبتی را طی می‌کند، گفت: سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و نیز میزان معاملات افزایش یافته و این روند در واحد‌های کوچک متراژ بیشتر شده است.

 معاون دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه‌وشهرسازی‌، در پایان تأکید کرد: افزایش قیمت مسکن خارج از پیش‌بینی‌ها نبود و در مقایسه با سایر بازار‌ها این رشد قیمتی پایین‌تر بوده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *