جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۵۶ روز تا جام جهانی/ بازیکنانی با دو فینال

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 605255
تاکنون ۵۶ بازیکن در دو فینال جام جهانی حضور داشتند که تنها ۴ بازیکن موفق به گلزنی در هر دو جام شدند.
۵۶ روز تا جام جهانی/ بازیکنانی با دو فینال
به گزارش جهان نيوز،  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۵۶ روز دیگر آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

سایت فیفا تا آغاز برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به روز شمار این رقابت‌ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روز باقی مانده یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

واوا و پله دو بازیکن تیم ملی برزیل که در فینال جام جهانی ۱۹۸۵ برابر سوئد گلزنی کردند و اولین بازیکنانی بودند که با گلزنی در جام جهانی ۱۹۶۲ توانستند در دو فینال جام جهانی گلزنی کنند.

پل برایتنر آلمانی دیگر بازیکنی بود که در فینال جام جهانی ۱۹۷۴ برای تیمش گلزنی کرد و هشت سال بعد در سال ۱۹۸۲ نیز در شکست ۳ بر یک برابر ایتالیا تک گل تیمش را به ثمر رساند.

چهارمین بازیکنی که در دو فینال جام جهانی موفق به گلزنی شد نیز زین الدین زیدان فرانسوی بوده است که در سال ۱۹۹۸ موفق شد برابر برزیل گلزنی کند و در سال ۲۰۰۶ نیز برابر ایتالیا گلزنی کرد تا به جمع سه بازیکن قبلی بپیوندد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *