کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگاه‌های امنیتی به مسئله برج سلمان ورود کنند

29 فروردين 1397 ساعت 19:29

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به مسئله برج سلمان مشهد ورود کنند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: شهر مشهد با توجه به هویت‌اش که یک هویت معنوی است و به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام شناخته شده و به همین دلیل است که بیش از هزار سال است که مردم به این شهر پناه می‌آورند و هویت روشنی دارد که همیشه پایدار است و از آن مراقبت می‌شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی امروز جریاناتی با توجه به شکست‌هایی که در جنگ سخت داشته‌اند تلاش دارند که معنویت و هویت معنوی کشور را که پایتخش مشهد است، از مشهد بگیرند و تلاش دارند مشهد را استحاله کنند.

پژمانفر افزود: اتفاقات این چنینی در چند ماه گذشته و یک سال گذشته در مشهد رو به رشد است و این مهم حاکی از این است که جریاناتی این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند, مشهد همواره تداعی کننده روحانیت و معنویت است و در زمانی این کار را صورت داده‌اند که در آستانه ورود به ماه شعبان هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به بهانه افتتاح یک مغازه، اتفاقی در برج سلمان رخ می‌دهد که تعداد زیادی در آن حضور پیدا می‌کنند و نباید به سادگی از کنار اتفاقات رخ داد، دستگاه‌های امنیتی باید به این مسئله ورود کنند.

پژمانفر ادامه داد: اما آنچه باید نسبت به این موضوع توجه داشت، استحاله‌ای است که برخی در دستور کار خود در قبال مشهد قرار داده‌اند و می‌خواهند مشهد را تبدیل به شهری توریستی کنند و دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 605188

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/605188/دستگاه-های-امنیتی-مسئله-برج-سلمان-ورود-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com