جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دستگاه‌های امنیتی به مسئله برج سلمان ورود کنند

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 605188
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به مسئله برج سلمان مشهد ورود کنند.
دستگاه‌های امنیتی به مسئله برج سلمان ورود کنند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: شهر مشهد با توجه به هویت‌اش که یک هویت معنوی است و به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام شناخته شده و به همین دلیل است که بیش از هزار سال است که مردم به این شهر پناه می‌آورند و هویت روشنی دارد که همیشه پایدار است و از آن مراقبت می‌شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی امروز جریاناتی با توجه به شکست‌هایی که در جنگ سخت داشته‌اند تلاش دارند که معنویت و هویت معنوی کشور را که پایتخش مشهد است، از مشهد بگیرند و تلاش دارند مشهد را استحاله کنند.

پژمانفر افزود: اتفاقات این چنینی در چند ماه گذشته و یک سال گذشته در مشهد رو به رشد است و این مهم حاکی از این است که جریاناتی این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند, مشهد همواره تداعی کننده روحانیت و معنویت است و در زمانی این کار را صورت داده‌اند که در آستانه ورود به ماه شعبان هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به بهانه افتتاح یک مغازه، اتفاقی در برج سلمان رخ می‌دهد که تعداد زیادی در آن حضور پیدا می‌کنند و نباید به سادگی از کنار اتفاقات رخ داد، دستگاه‌های امنیتی باید به این مسئله ورود کنند.

پژمانفر ادامه داد: اما آنچه باید نسبت به این موضوع توجه داشت، استحاله‌ای است که برخی در دستور کار خود در قبال مشهد قرار داده‌اند و می‌خواهند مشهد را تبدیل به شهری توریستی کنند و دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امسال عید مثل هر سال سفری به مشهد مقدس داشتم . در سال های گذشته شما حس بهاری را در کنار نماد هایی از تصاویر شهدا (به تعداد اندک اما تاثیر گذار) در کنار حجم بالای نماد های مرتبط با نوروز را می دیدی ، اما امسال حتی نمادهای نوروز هم کم رنگ شده بود . شهرداری مشهد در شعار نوروزی خود این شهر را " شهر امید و زندگی " می نامد و هیچ اثری از تدین در کار شهر داری این شهر دیده نمی شود ..... چیزی که به مشهد امید و زندگی می بخشد وجود امام هشتم است وگرنه من و بسیاری از افراد دیگر حداقل هرسال به این شهر نمی رفتیم و یا بسیاری از مسلمانان لبنانی ، عراقی و قبلا عربستانی ... را دیدیم که به این شهر می ایند.ایا اینها برای دیدن مراکز خرید و شاندیز و وکیل اباد و کوهستان پارک شادی و کوه سنگی ، مجموعه های ابی و پیتزا های احمد اباد می ایند ، نه اقای شهردار همه بعد از زیارت امام اگر وقت کنند به اینجا ها هم می روند
پس مشهدی ها حواستان باشد چه گوهری دارید
پس بسیار عجیب می باشد شهردار و .... ندانند این مسافرین برای چه به این شهر می ایند
Iran, Islamic Republic of
می دانند و خوب هم می دانند ولی مامورند که مشهد و... را سکولاره کنند.