شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۵

کاربران از اطلاعات تلگرامی‌شان پشتیبان‌ بگیرند

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 605186
با توجه به انتشار اخبار ضد و نقیض از مسدود شدن تلگرام تا پیش از ورود به اردیبهشت بهتر است کاربران اگر اطلاعات مهمی را روی تلگرام نگهداری می‌کنند امروز از آنها پشتیبان بگیرند
کاربران از اطلاعات تلگرامی‌شان پشتیبان‌ بگیرند
به گزارش جهان نيوز، با ادامه دار شدن موضوع عدم همکاری تلگرام با ایران و افزایش تهدیدات این شبکه، احتمال قطع دسترسی به تلگرام در ایران به قطعیت مسدود شدن این شبکه تغییر کرده است و تاکنون اخبار ضد و نقیضی از زمان مسدود شدن تلگرام منتشر و سپس تکذیب شده است. همچنین این اخبار غیر رسمی می گویند احتمالا تلگرام به طوری کند خواهد شد که دسترسی به اطلاعات موجود در آن امکان‌پذیر نباشد.

در تازه‌ترین شایعات و اخبار غیر رسمی احتمال مسدود شدن تلگرام تا پیش از اردیبهشت مطرح شده است.
با توجه به این احتمالات عقلانی است که کاربران احتیاط کنند و هر چه سریعتر اگر اطلاعاتی روی تلگرام نگهداری می کنند آنها را در جایی ذخیره کنند.

به دارندگان کانال های تلگرامی توصیه می شود اگر لوگو، عکس‌، لیست اعضا و آیدی‌ها را در جایی ذخیره ندارند این اطلاعات را ذخیره کنند تا برای راه‌اندازی مجدد کانال در پیام‌رسان دیگر با نقص اطلاعات مواجه نشوند.

علاوه بر این، برخی کاربران از Saved messagess تلگرام  یا برخی چت‌ها به عنوان محل ذخیره اطلاعات استفاده می کنند که لازم است قبل از قطع دسترسی به تلگرام این اطلاعات را در جای دیگری ذخیره کنند. برای این کاربران راه‌هایی برای تهیه پشتیبان‌ از اطلاعات وجود دارد.

*راه‌های ذخیره اطلاعات شخصی موجود در تلگرام
برای ذخیره کردن چت‌های تلگرام افزونه ای در مرورگر کروم به نام ExtensionSave Telegram Chat History وجود دارد که کاربران می توانند با قرار دادن آدرس https://chrome.google.com/webstore/detail/save-telegram-chat-histor/kgldnbjoeinkkgpphaaljlfhfdbndfjc?hl=en در آدرس بار این مرورگر، افزونه را دانلودکنند.

همچنین فایل‌هایی که کاربران از تلگرام دانلود می کنند به طور خودکار در فولدری به نام Telegram در دانلودذخیره می شود که دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری از این طریق امکان‌پذیر است. 

یا در روش ساده تر، اگر کاربر قصد دارد چت خاصی را ذخیره کند می تواند روی چت کلیک کرده و با انتخاب گزینه save as صفحه این چت در مرورگر را ذخیره کند یا نسخه PDF چت را ذخیره کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
ما چند ماهه از تلگرام زدیم بیرون
Iran, Islamic Republic of
با فیلترشکن هم از تلگرام بیرون‌نمیاییم و اگر تلگرام هم فیلتر بشه تمام شعادرهای انتخاباتی اقای روحانی ....به هیچ کدوم از وعده اش عمل نکرد و ما هم مثل اون ۱۶ میلیون که رای ندادند نبتید رای میدادیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا عده ای حاضر نیستند از محصولات داخلی استفاده کنند!
این حس حقارت و نفرت از خود را چه کسانی برای ما به ارمغان آوردند؟
شیفتگی به غرب و نفرت از اصل و اساس و وجود خود تا کی باید ادامه داشته باشد؟ ای کاش جلال آل احمد زنده بود
Iran, Islamic Republic of
محصول داخلی شما سرور هاش دست بچه هاست. همین الان 2 میلیون بده به کسی اخرین باری که یه شماره موبایل از اون محل تماس گرفته بهت بگه. به همین راحتی
saman
Iran, Islamic Republic of
...شما بیا تو کشور منطقی برخورد کن. منطقی فیلتر کن. سو استفاده از اختیارات امنیتیت نکن. فیس بوک و توییتر و یوتوب و امثالهم رو به صورت غیرمنطقی نبند. مردم هم خیلی اعتمادشون بیشتر میشه و میان سمت فضاهای داخلی.
saman
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز نظر بنده رو چرا نصفه منتشر کردید. چون به قوه قضاییه انتقاد کردم؟ توهین که به کسی نکرده بودیم. یه سری انتقاد بود. نظر ما امانتی هست دست شما. یا منتشر نکنید یا اگر منتشر میکنید کامل بذارید. شما هم دست به سانسور شدید؟ دقیقا یکی از دلایل عدم استقبال مردم به رسانه های داخلی از جمله پیام رسان ها همین سانسورها و عدم آزادی در همین سطح پایینه
Canada
من که سایت های دیگه نمی رفتم چون فقط اینجا بود که نظرات آدم را منتشر می کرد.
اگه قرار باشه جهان نیوز هم سانسورچی بشه. خب اینجا هم نمیام دیگه

همین مشت نمونه خرواره. همین می شه که از سایتهای داخلی به سایتهای خبری خارجی پناه می بریم
موضوع پیام رسان داخلی هم دقیقا همین شکلی هست
United States
محصول داخلي نه جاسوسيه داخلي!
اصل بر بد بودن و دروغ گفتن شماهاس ... خداروشكر خلافشم هيچوقت ثابت نشده
Iran, Islamic Republic of
وعدهای دروغین برای رای گیری ،...
Iran, Islamic Republic of
باید پیام رسان داخلی و خارجی هر دو در دسترس باشد تا هر کس دوست داشت از هر کدام استفاده کند چرا مردم را مجبور به کاری میکنیم
United Kingdom
دقیقا درسته . باید همیشه رقابت باشه .
Iran, Islamic Republic of
خدا وی پی ان رو از ما نگیره.
Iran, Islamic Republic of
ما هم داریم استیکرهای سروش رو نصب میکنیم تا امروز، با تلگرام تروریست خدا حافظی کنیم.
خدا حافظ تروریست!
Iran, Islamic Republic of
...
خدایا دیننت را از دست ما نجات بده
یا حق
Iran, Islamic Republic of
پیام رسان گپ و سروش قابلیت انتقال اطلاعات رو دارند به توضیحاتشون مراجعه کنید