پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 605153
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که نرخ یورو و پوند نیز با افت همراه بود.
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران
به گزارش جهان نيوز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۶۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۸۱۱ هزار تومان در بازار تعیین شد.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، با ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان افت قیمت در مدت مشابه، یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد.
امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۸۸۹ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی با ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان افت قیمت در مدت مشابه ۵۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز بدون تغییر قیمت در مدت مشابه ۳۵۷ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار تومان کاهش ۱۶۹ هزار و ۶۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت روز گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده بود. همچنین هر یورو با یک تومان افت نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۱۹۸ تومان و هر پوند نیز با ۱۴ تومان کاهش در مدت مشابه ۶ هزار و ۷ تومان تعیین شده بود.

منبع:صدا وسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *