جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سردار شریف تأکید کرد؛

ارتش و سپاه بهترین سطح تعامل را دارند

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 605112
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعامل بین ارتش و سپاه را در بهترین شرایط ممکن ارزیابی کرد و گفت: این دو نیروی نظامی در انجام ماموریت‌های محوله یک سازمان واحدند و به رغم خواست دشمن بهترین هماهنگی بین ما و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
ارتش و سپاه بهترین سطح تعامل را دارند
به گزارش جهان نيوز، سردار رمضان شریف ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به همکاری سپاه پاسداران و ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، تعامل با این سازمان نظامی را بسیار هوشمندانه و دقیق خواند و گفت: تعامل ما و ارتش کاملاً برنامه‌ریزی‌شده بوده و این دو بازوی قدرتمند دفاعی تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح با قوت تمام اداره می‌شود.

وی با ابراز خوشبختی از تعامل سازنده سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تأمین امنیت و منافع ملی کشور، افزود: یک خطوط فاصل بسیار تعریف‌شده و منظمی برای انجام مأموریت‌ها در حوزه دریایی –زمینی- پدافند و امنیت هوایی کشور توسط ارتش و سپاه صورت گرفته است.
خوشبختانه امروز دو نیرو در بهترین سطح از هماهنگی قرار داشته و اغراق نیست اگر بگوییم ما در انجام مأموریت یک سازمان واحد هستیم و درعین‌حال با وظایف تعریف‌شده و با جغرافیای مشخص به انجام وظایف می‌پردازیم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: حضرت امام در گام اول باهدف خنثی سازی توطئه ضد انقلاب و مزدوران داخلی استکبار جهانی که زمزمه انحلال ارتش در اوایل انقلاب را سر می دادند فرمان احیای ارتش را صادر فرمودند و در مرحله بعد به منظور تکریم مردم از جایگاه ارتش، روز 29 فروردین را به نام این نیرو گذاشتند.

شریف خاطرنشان کرد: به‌حق باید گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل سال اخیر همواره در کنار مردم حافظ مرزهای کشور بودند و در جهت تأمین امنیت فداکاری‌های زیادی از خود به منصه ظهور رساندند. ازاین‌رو ما همکاران در سپاه امیدوارهستیم ارتش همچنان در انجام سلسله وظایف خود برای سربلندی ایران اسلامی موفق باشد.

وی در این خصوص تأکید کرد: به رغم خواست دشمنان نظام برای ایجاد انشقاق و شکاف بین ارتش و سپاه در شرایط کنونی این دو سازمان در بهترین وضعیت از هماهنگی با هم قرار دارند و همواره تلاش داریم برای تأمین امنیت کشور و افزایش رفاه و آسایش مردم عزیزمان کوشا باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برگزاری رزمایش‌های متعدد مشترک سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: ما در طول سال رزمایش‌های نظامی مختلفی در حوزه‌های زمینی- دریایی و به‌ویژه پدافندی اجرا می‌کنیم. بخش عمده‌ای از این رزمایش‌ها جز رزمایش‌های تخصصی است که بعضاً نیازی هم نیست رسانه‌ای شود. اما به‌طورکلی در عرصه عملیات دریایی- پدافند هوایی و بعضاً زمینی رزمایش‌های مشترکی داشته و در ادامه مسیر در دستور کار قرار خواهد گرفت و طبق تقویم سالانه دو قوه ستاد کل نیروهای مسلح آن‌ها را سازمان‌دهی و ابلاغ می‌کند.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *