سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۴۴
بازگشت به دوران اوج

دور جدید هنرنمایی وزیر بهداشت!/ آقای وزیر همان سرمشق معلمتان را مجددا بنویسید

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 605078
قاضی زاده هاشمی در جملات شدید الحنی خطاب به نماینده ارومیه گفت: من در کلاس اول دبیرستان معلم خطی داشتم که اولین آموزش او به ما این بود که ۴۰ صفحه بنویسید «توانا بود هر که دانا بود» و هفته بعد هم به ما گفت «با ادب باش تا بزرگ شوی».
دور جدید هنرنمایی وزیر بهداشت!/ آقای وزیر همان سرمشق معلمتان را مجددا بنویسید
گروه سیاسی جهان نيوز: نوع برخورد برخی از وزرای دولت یازدهم و دوازدهم با مدیران و مردم اغلب جنجال ساز شده است. یکی از مسئولان دولتی که بازهم این روزها حاشیه ساز شده است،‌ «سید حسن قاضی‌زاده هاشمی»، وزیر بهداشت است.

به گزارش جهان نيوز، قاضی‌زاده درنشست علنی روز سه‌شنبه 28 فروردین پارلمان و در پاسخ به سوال نادر قاضی‌پور درباره علت مجوز واردات صافی دیالیز با وجود تولید در کشور گفت: شأن مردم ارومیه بیش از این است که این نماینده چنین تهمت‌هایی را از پشت تریبون مجلس مطرح کند و من از قوه قضائیه می‌خواهم که به این اتهامات رسیدگی کرده تا اگر تهمت‌های آقای قاضی‌پور صحیح است جای من پشت میله‌های زندان باشد و اگر حرف‌هایش درست نیست جای ایشان در زندان است.

وی افزود: شما (نماینده ارومیه) از عده‌ای افراد حداقل طلبکار دفاع می‌کنید که قیمت بالا و کیفیت پایین ارائه می‌کنند،‌ این نکبت است و نه نظارت و انتظار دارید من جواب ندهم. ما آمده‌ایم کار کنیم و خدمت کنیم.


وزیر خطاب به قاضی پور ادامه داد: من در کلاس اول دبیرستان معلم خطی داشتم که اولین آموزش او به ما این بود که ۴۰ صفحه بنویسید «توانا بود هر که دانا بود» و هفته بعد هم به ما گفت «با ادب باش تا بزرگ شوی». اینجا مجلس شورای اسلامی است و من به عنوان وزیری که منتخب شما هستم می‌گویم اگر هم نیستی باید نشان دهی عصاره فضائل ملت هستی. مردم ارومیه شان‌شان بالاتر از این است که شما اینجا به وزیر تهمت بزنید.

البته این تنها واکنش تند وزیر بهداشت به دیگران نیست. در ادامه به حواشی پیرامون وزیر بهداشت دولت یازدهم و دوازدهم می‌پردازیم.

توهین قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار: هر چرتی را نپرسید!
در حاشیه جلسه روز دهم خرداد ماه سال جاری، هیئت دولت خبرنگار روزنامه قدس از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در خصوص افتتاح بیمارستان امام رضا 2 و حساب ملی سلامت سوالی مطرح می کند که این سوال با واکنش عجیب وزیر مواجه می‌شود؛ قاضی زاده خطاب به خبرنگار روزنامه قدس می‌گوید: روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول امام رضا(ع) خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام ضا است.

آرش خلیل‌خانه، خبرنگار روزنامه قدس در خصوص برخورد وزیر با وی می‌گوید: پس از اینکه دستگاه ضبط صدا را قطع کردم خطاب به وزیر گفتم که ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سوالمان را می‌پرسیم؛ اما وزیر در ادامه گفت: «شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند.»

لوله کردن خبر پزشکی 20:30
قاضی‌زاده در برنامه اخیر نگاه یک که با موضوع عملکرد وزارت بهداشت به روی آنتن رفته بود، حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش از مدیران تلویزیون بابت تعطیل کردن بخش حاشیه‌های پزشکی از خبر20:30 تشکر کرد! این اتفاق از معدود دفعاتی بود که یک مدیر جمهوری اسلامی از تعطیل شدن یک برنامه تلویزیونی تخصصی، آن‌هم روی آنتن همان رسانه تشکر می‌کرد. باتوجه به صحبت‌های وزیر بهداشت احتمال تعطیلی این بخش با فشارهای این وزارتخانه تقویت شد.

وی با تقدیر از رسانه ملی گفت:«از اینکه بخشی از برنامه شبکه دو، این برنامه در حاشیه پزشکی را هم الحمدلله جمع کردند از این بابت تشکر می‌کنم. چون آن برنامه هم یک سیاه نمایی بود عمدتا از کارهایی که درکارهای پزشکی انجام می‌شد. امیدوارم به شکل دیگری باز ظهور و بروز پیدا نکند. یعنی از در می‌گوییم برید بیرون از پنجره دوباره نیایند داخل.»

واکنش قابل تامل وزیر بهداشت به فوت بیمار مبتلا به «ای‌بی»
سیدحسن هاشمی در حاشیه همایش معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره خبری مبنی بر فوت یک بیمار مبتلا به بیماری «ای‌بی» که گفته می‌شد در بیمارستان مورد پذیرش قرار نگرفته است، گفت: «سالانه ۳۹۰ هزار مرگ و میر داریم و قرار نیست که درباره همه آنها توضیح دهیم. در حال حاضر حوزه سلامت مردم مشکلات زیادی دارد.»
وی تصریح کرد: «اکنون هم یکی از بیماران فوت و ادعا شده که مورد پذیرش قرار نگرفته است. اگر واقعا این اتفاق افتاده، قانون وجود دارد و حتما باید بروند شکایت کنند. اما نباید به حاشیه‌ها دامن بزنیم و باید اجازه داد دستگاه‌های اجرایی کارشان را انجام دهند.»

توهین وزیر بهداشت به فرماندار بدره
به نظر می‎‌رسد که در دولت یازدهم رویکرد میان مسئولان و مردم بیشتر از اینکه بر پایه رابطه میان خدمتگذار و شهروند باشد، با نگاه ارباب-رعیتی است. سال گذشته بود که وزیر بهداشت در پاسخ به انتقاد مردم بدره از وی که از کمبود پزشک متخصص گلایه می کردند، رو به فرماندار این شهر کرد و با این فرض که بر علیه او دسیسه شده به وی گفت که « اگر گذاشتم یک روز دیگر سر کار بمونی. بیشعور!»
البته سپس وی مجبور به عذرخواهی از فرماندار بدره شد اما فایل صوتی نشان می‌داد که بیشتر از اینکه وزیربهداشت از فرماندار عذرخواهی کند این استاندار بود که نسبت به کاری که نکرده از آقای وزیر عذرخواهی می‌کرد.

سخنان جنجالی وزیر بهداشت در برنامه ثریا
درباره ماجرای جنجال وزیر بهداشت در برنامه ثریا باید گفت که هرچند برنامه ثریا بارها توسط وزارت بهداشت کنسل و از اجرای آن جلوگیری شده بود اما سرانجام قرار شد وزیر بهداشت فقط خودش و البته با این شرط که هیچ منتقدی حضور نداشته باشد در این برنامه شرکت کرده و حتی اشخاصی مثل پزشکیان، توکلی، طریقت و غیره مهمان این برنامه نباشند.

در اثنای این برنامه، هاشمی با عصبانیت از مجری برنامه ثریا انتقاد کرد و گفت: «شما هر جا حضور دارید علیه پزشکان صحبت می‌کنید چه در ثریا چه در برنامه های دیگری مثل مناظره، باید به جای سرکوب کردن بخش خصوصی باید به شعارها عمل کرد.باید توزیع پزشک و تخت بیمارستانی را در کشور اصلاح کنیم، ما از ابتدای شروع دولت 12000 تخت بیمارستانی ایجاد کرده‌ایم که تا پایان دولت به 21000 تخت خواهد رسید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب وقتی 1200میلیاردتومان رو به راحتی اب خوردن دپو میکنی!بعدم پول بیت المال رو به اسم طرح تحول ابشاری توی جیب پزشکان میکنی وکسی ازت نمیپرسه که ثمره اون چی بود ؟
متناسب با اون ظرفیتت بالا نمیره ! در نتیجه مرتب چپ میکنی.
Iran, Islamic Republic of
تیترتون (استثنائا) عالی بود
ali
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم الکی جو نده قرار نیس هر کی تریبون دستشه هر موضوع بی سندی بهش گفتن بیاید در مهمترین مکان سیاسی مملکت بیان کند . نماینده مذکور اولین بار نیست که از این حرف می زند در گیری با خبر نگار و تفکرش در خصوص زنان و ...جامعه که به سمت بی اخلاقی بره باید برخورد های چاله میدونی را هم داشته باشی پس دنبال سند وزرا نگرد.
Iran, Islamic Republic of
بی سند؟! وزیرتون که سند داره روکنه !
فعلا که این جناب وزیرتون است که به خبرنگار میگه ""ادم از گشنگی بمیره ،بهتره که مواجب بگیر بشه !"سرمستی پول وقدرت.............
Iran, Islamic Republic of
برادر من میشه یک "صافی دیالیز " را در اینترنت جستجو کنی و حداکثر ده دقیقه برای آن وقت بگراری . بنظر برخورد اقای وزیر با نماینده نبوده بلکه با تولید داخل و با دو شرکت خاص .... برخورد اقای وزیر کاملا سیاسی است نه درمانی و حمایت از بیماران
Iran, Islamic Republic of
پس طرح رسیدگی به اموال مسئولین در مجلس چی شد؟؟؟ چطوری یه نفر میتونه 1200میلیارد ظرف دو دهه جمع کنه؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
کلا معلومه که اعصاب نداره!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
United Kingdom
کسی که نقل محافل اشرافی و تجملی اش از این دست حرف های چندش اور است که: "پرادو زود چپ میکرد لذا پورشه خریدم"...نه انتظار حمایت از کالای ایرانی راداشته باشید نه انتظار کار برای مردم عادی !
مجلس هم با ان سابقه "سلفی حقارت" و "افتیضاح" سه وزیر در اسفند ماه...دیگر حرف هایش جدی گرفته نمی شود
Iran, Islamic Republic of
‏اتفاقا حرف درست رو همین وزیر بهداشت زد که به اسم حمایت از تولید داخلی دنبال اینن توی هر بخش یه چیزی مثل ایران‌خودرو و سایپا درست کنن .
Iran, Islamic Republic of
خودرو وسایپا دست یه عده وارد کننده پورسانت گیره کهنسال وهمیشه مدیر از گهواره تا گور است که اینطوری درجا میزنه.بدنش دست این همه مهندس جوان که داریم وبعد از دو سه سال بببینید چه کولاکی فرزندان جوان این کشور میکنند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دادنش به دست یک مهندس جوان همین بذرپاش
Iran, Islamic Republic of
سهامش سایپا شده 75 تومن زیر قیمت 100تومن اسمی همه را به خاک سیاه نشوندند....
Iran, Islamic Republic of
خود وزیر باید دوباره 1000 باربنویسد با ادب باش تا بزرگ شوی ......
بهرام
Iran, Islamic Republic of
...
معلومه که نماینده هایی که لیستی ...ی انتخاب شوند همینه
Iran, Islamic Republic of
کجای حرفهای هاشمی غلط است ؟
Iran, Islamic Republic of
گفت که « اگر گذاشتم یک روز دیگر سر کار بمونی. بیشعور!»...به نظرت درست گفته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
درود بر قاضی زاده هاشمی.
Iran, Islamic Republic of
روحانی:دوران شعر وشعار گذشته است ! لااقل شماها به حرفش گوش کنید!
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما چگونه باید جواب چرندیات این نماینده که بارها وبارها حرفهای بی ربط زده بدهد؟باید به شجاعت سید در پاسخ به اینگونه نماینده ها که خود کلکسیونی از رفتارهای ناروا در کیسه خود دارند احسنت گفت.
Iran, Islamic Republic of
اره جونم ! قبیله ما هر کاری کنه وهر حرفی بزنه خوبه !ولی دیگران بگن ""چه خبر "" باید اماج اهانتهای قبیله مون قرار بگیرند ! بالاخره پل صراطی هم هست داداش من. برای همه مون.
Iran, Islamic Republic of
چرندتر از این:
وزیر بهداشت :در ادامه گفت: «شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند.»
Iran, Islamic Republic of
یادتون میاد این نماینده در زمان انتخابات گذشته چه حرفهای مفتی برای مملکت زده بود ،باید یکی مثل هاشمی ، حساب کار را دستش دهد.
Iran, Islamic Republic of
...کسانی حرف زد که با 54 لقب مردم کشور خودشون رو روانه جهنم میکنند؟! یا مفت تر از کسیکه به قول خودش "کمی در مناظرات تندوری کرد "" وبعد تهدید کرد که دوباره موتورش رو روشن میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
فیلم مناظرات 96 وهمایشهای انتخاباتیش رو دوباره نگاه کن.ببین روت میشه این حرف رو بزنی یانه .
Iran, Islamic Republic of
مفت تر از این:
وزیر بهداشت : قبل از دوره ما ُمردم روی زمین زایمان میکردند !
مردم هم خوب از عهده جناب وزیر برامدند وگفتند ،قبل از دوره شما ،لک لکها ! بچه ها را پشت در خانه ها قرار میدادند!
Iran, Islamic Republic of
ای بابا! کاشکی یک هم پیدا بشه وحساب کار را دست کسی بدهد که با 54 لقب زیبا! مردم رو روانه جهنم کرد تا گرم شوند! شایان ذکر است که این فرد خود را مسئول فرستادن مردم به بهشت ندانست ! ولی نمیدونم چرا حس کرد ،روانه جهنم کردن مردم ،جزو شرح وظایفش ! است !
Iran, Islamic Republic of
یـــــــــه اقائــــــــــــی در مناظرات ،مثل شما حرف میزد که :

مردم یادتان هست !دلار روزانه گران میشد!

حالاکه دلار شده قورباغه وبه کمتر از جهشهای غول آسا هم رضایت نمیده ! الزایمر..................
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چون اکثر وزای دولت پیر و خسته هستند لذا زودرنج هستند و اعصاب ندارند لذا با کوچکترین انتقادی توهین می کنند ...
United Kingdom
اقای وزیر به درس ادبیات خودت برس.امروز رفتم انسولین بگیرم داروخانه ها با بهانه های واهی که نداریم وسایت بسته ومسئولش نیست ندادند.شما به درس ادبیات برس بعدبلاخره باید به اموال و داراییها هم یک توجه داشته باشی که خدانکرده درحال زیاد شدن حرکتش کند نشود.مردم انسولین می خواهند برای چی بروند صد بار بنوسیند توانا بود هر که دانا بود.
United Kingdom
بروید ببینید اکثر داروها درانحصار جه شرکتهایی است و این شرکتها متعلق به چه کسانی است .بعد نه از این مجلس و نه از این دولت ابی برای مردم گرم نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
ولی یک حرف خوب زد قاضی زاده هاشمی گفت قوه قضاییه باید دروغگویان جامعه را بازداشت و از خدمات دولتی و مجلس و غیره اخراج و مجبور به پرداخت هزینه آسیب اجتماعی ناشی از دروغ کنه ...
سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شما همون بهتر که با وجود ثروت سرشار برای مجموعه اخلاگران اقتصادی دولت سند وثیقه بگذاری
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نشون داد از معلمش چیزی یاد نگرفته...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این نمایند همیشه در حال و هوای انتخابات است و حرف هایی میزند تا به مزاق عوام خوش آید و ایشان بتواند در دور بعدی هم انتخاب شود
Iran, Islamic Republic of
ایشان گفتند من از وزارت حقوق نمیگیرم و فقط از دانشگاه میگیرم.اما نگفته از سهم کلینیکهای نور در تهران و کرج ماهانه چند میلیارد دریافت میکنند.طفل معصوم ادم دلش میسوزه از بی پولی ایشان.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید این بی ادبی وزیر را برخورد کند امده در خانه ملت به بهانه فضائل گویی خودش ملت و مجلس را تحقیر کرده؟ وزیر پرو پر توقع مرموز و البته رجیزه گویی او را روحانی در انتخابات ریاست جمهوری زیاد شنیدیم
ابوطالبی عسلویه
Iran, Islamic Republic of
سلام وزیرجان بله باطرح سلامتتان جیب پزشکان ومدیران ارشدتون پر کرده اید چراقبول نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
خوب بنده خدا راست گفته دیگه...
بابا تروخدا بچه های جهان نیوز شما رو من لااقل دهسال دنبال می کنم.... شما از این حرفها ننویسید...
Iran, Islamic Republic of
طرح تحول درآمد پزشکان رو یادتون رفت بنویسید
Iran, Islamic Republic of
یه مشت وزیر اشرافی مولتی میلیاردر ، طلبکار از مردم و نظام ...
.اگه جای چمران بودی چی کار میکردی ؟ ...
United States
حرف های قاضی پور درست است
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
خودکرده راتدبیرنیست ! رای دهندگان عزیز