کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیهان:

وزیر‌ مشاور امارات چرا بعد از حمله‌آمریکا لال شد؟

29 فروردين 1397 ساعت 9:36

کافی است به این فکر کنید که کمتر از یک روز قبل از آن حمله، در این سوی محور مقاومت، «انصار‌الله یمن» با موشک‌های خود، اهدافی در ریاض و برخی مناطق مهم عربستان را هدف قرار داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از کیهان، ایران نه تنها به سرنوشت شوم آمریکا و نوکرانش در منطقه مبتلا نشد، بلکه مقتدر‌تر از همیشه، تعیین‌کننده مناسبات منطقه‌ای است و توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند. اکنون در محور مقاومت عراق، یمن، سوریه و لبنان سازشان را با آمریکا و نوکرانش تنظیم نمی‌کنند.
 
اگر کسی فکر می‌کند که این حرف‌ها ادعا و خوش‌خیالی است، کافی است به این فکر کند که چند روز قبل، درست در زمانی که جهان منتظر حمله گسترده آمریکا و متحدانش به سوریه بود، چه اتفاقی افتاد که حمله به یک عملیات مسخره و به تعبیر واشنگتن پست «عملیات آبرو‌ریز» تبدیل شد؟! چه شد که رئیس سابق موساد در واکنش به این عملیات مضحک گفت: «حمله آمریکا به سوریه نمایشی بود و هیچ دستاورد استراتژیکی نداشت»؟! کافی است به این فکر کنید که کمتر از یک روز قبل از آن حمله، در این سوی محور مقاومت، «انصار‌الله یمن» با موشک‌های خود، اهدافی در ریاض و برخی مناطق مهم عربستان را هدف قرار داد. برخی از صاحبنظران این حمله را حاوی این پیام ارزیابی می‌کنند که اگر آمریکا و متحدانش جنگی را در سوریه آغاز کنند، قطعا آن جنگ نامتقارن و غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود به نحوی که لزوما پاسخ آن در سوریه داده نخواهد شد و ممکن است شیوخ خبیث کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، شب را زیر باران موشکی انصارالله بگذرانند و آفتاب روز بعد را نبینند!

عملیات آمریکا بعد از آنهمه رجزخوانی و با آن همه لاف گزاف، با سه مجروح به پایان رسید! و حال آن‌که در آستانه حمله سه روز قبل آمریکا به سوریه، وزیر مشاور یکی از شیخک‌های خلیج‌فارس، عکس خندان دکتر ظریف را توئیت کرد و نوشت: «بخند! دیگر پس از این باید همیشه‌گریه کنی»! او سگی بود که با دیدن اربابش به وجد آمده بود و پارس می‌کرد! یقین داشت که ترامپ کار سوریه که هیچ، کار ما را هم یکسره می‌کند! اما ساعتی بعد که انصارالله و محور مقاومت میدان بازی را عوض کردند، او لال شد و به سوراخش خزید! هم‌آوایی در محور مقاومت، عزت دیپلماتیک ایران را هم به نحو چشمگیری ارتقا داده است.
 
 


کد مطلب: 604959

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/604959/وزیر-مشاور-امارات-چرا-بعد-حمله-آمریکا-لال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com