پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۱

فعالیت KHAMENEI.IR در تلگرام از امروز متوقف شد

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 604953
در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) فعالیت خود را در این پیام‌رسان، از این لحظه متوقف می‌کند.
به گزارش جهان نيوز، در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) فعالیت خود را در این پیام‌رسان، متوقف کرد.

این اقدام KHAMENEI.IR که پیش از شروع برنامه‌ی رسمی نهادهای کشور در توقف استفاده از تلگرام انجام می‌شود، برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی است.

از این پس اطلاع‌رسانی درباره اخبار و‌ مطالب مربوط به رهبر انقلاب اسلامی در پیام‌رسان‌های زیر انجام خواهد شد:

▫️ gap.im/khamenei_ir
▫️ sapp.ir/khamenei_ir
▫️ iGap.net/khamenei_ir

گفتنی است این کانال در حالی به کار خود در پیام رسان تلگرام پایان داد که بیش از یک میلیون کاربر داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
منهم ترغیب شدم تلگرام دیگه استفاده نکنم
الان به خانواده ودوستان هم از طریق سروش پیام می دهم
نتش هم که رایگانه چه بهتر
محمود
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
یک نتیجه از پیام رهبری شاید این باشد که رسانههای و سازمانهای انقلابی به پیامرسانهای داخلی کوچ کنند.
منتظریم شما هم کانال خود را در سروش راه بیاندازید.
Iran, Islamic Republic of
مردم باید حق انتخاب داشته باشند وخودشان بهتر صلاحشان را تشخیص میدهند اجبار نتیجه عکس میدهد نمونه انتخابات تهران
Iran, Islamic Republic of
لطفا در حق انتخاب خودتان لطمه های سنگین اخلاقی و امنیتی تلگرام را هم مد نظر قرار دهید.
در کشوری که میانگین سالی یک انتخابات هست حرف زدن از اجبار مسخره است.
مهدی
اشتباهی منفی دادم
مرگ بر سبک مغزی
Iran, Islamic Republic of
حرف های صد من یه غاز که مدام افراد معلوم الحالی که قرار است دستشان از خیانت کوتاه بشه مطرح میکنن!

انتخاب زمانی است که تلگرام به محل جرم و جنایت و خشونت تبدیل نشه
Iran, Islamic Republic of
من خوشحالم که اصلا وارد تلگرام نشدم
و از ابتدا وارد سروش شدم
Oman
به تبعیت از رهبرمان، از تلگرام به پیام رسان های داخلی کوچ میکنیم.
این از بنده ی سر تا پا تقصیر، انشاالله معتقدین هم همراه شوند.
Iran, Islamic Republic of
یک اشتباه استراتژیک در حال انجام است و آن هم شکاف ایجاد کردن بین مردمی که در تلگرام می مانند و مردمی که به سروش می روند . فیلتر کردن تلگرام در روسیه با شکست مواجه شد . تلگرام نسخه های جدیدی ارائه می دهد که فیلتر کردنش در بقیه آپ ها اختلال ایجاد می کند . به همین ترتیب پیش برویم ماندن در تلگرام می شود برای مخالفین جمهوری اسلامی و رفتن به سروش می شود موافقت با جمهوری اسلامی و این یک تله آماری توسط سازمان های غربی است . بهتر است در چاه اطلاعاتی آنها نیفتیم . جمهوری اسلامی هم بهتر است به جای تبلیغات ناشیانه و وارد کردن استرس به مردم که از اوضاع فعلی دلگیرند و فشار بیشتر به آنها باعث دلخوری و بروز کینه و دشمنی می شود ، بپرهیزند . تلگرام مشکل دارد اما حاد نیست بهتر است صدا و سیما وارد کارزار شود و از یک رسانه مغرض و یک سو نگر و بله قربان گوی محافل قدرت به یک سازمان خبر رسانی قابل اطمینان ارتقا یابد آنوقت مورد وثوق مردم قرار می گیرد .اگر همچنان نقاره را از سر گشادش بزنید دیر خواهد شد . آمد نیوز بیش از یک میلیون عضو دارد اما چند درصد از این افراد همه حرفهای این کانال را باور دارند ؟ اما اگر الگرام فیلتر شود تعداد عضو هایش چند برابر می شود و هم میزان باور پذیریش افزایش می یابد . نه چک زدیم نه چونه عروس اومد تو خونه ! فیلتر تلگرام بی مورد است چون صفحات مستهجن ندارد . این طور القا خواهد شد که جمهوری اسلامی با آزاد بودن مردمانش در فضای مجازی مخالف است پس حتما چیزکی وجود دارد از میان این همه چیزها .
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر همه به تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که در خارج شدن از شبکه های اجتماعی خارجی عمل کردیم همین کار رو با اجناس وارداتی می کردیم و اجناس داخلی میخریدیم در عرض چند روز مشکل تولید و اشتغال حل می شدو دغدغه دیگر وجود نداشت.انشاا...همیشه پیرو فرمایشات گهربار ایشان باشیم و با گوش جان دل سپرده و به آن عمل کنیم.
Iran, Islamic Republic of
کسی که شیعه باشد و به نظام امامت معتقد باشد چون امام حقی دارد بلافاصله از امامش تبعیت و عمل می کند و کسی هم که امامش هوای نفس خودش و امریکا و انگلیس و ...باشد هم حرف آن را گوش می کند.