کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاربران فضای مجازی به شهادت مرزبانان کشورمان واکنش نشان دادند

رفتند تا چراغ از تو نگیرد دشمن

28 فروردين 1397 ساعت 23:51

کاربران فضای مجازی به شهادت مرزبانان غیور کشورمان در درگیری با اشرار مسلح واکنش نشان دادند و در رثای مظلومیت و دلاورمردی این سربازان در صفحه شخصی خود قلم زدند.


به گزارش جهان نیوز، درگیری شب گذشته مرزبانان با اشرار مسلح در میرجاوه سیستان و بلوچستان، به شهادت چهار مرزبان منجر شد. 

کاربران فضای مجازی نیز به این خبر واکنش نشان دادند و از غیور مردی مرزبانان برای تامین امنیت و آسایش ایران اسلامی تقدیر کردند. 

مسعود یارضوی نوشت:‌ چندتا از مرزبان هایی که دیشب در میرجاوه به دست اشرار شهید و مجروح شدند، از اهل سنت و مابقی شیعه بودند. یعنی دیشب در میرجاوه باز هم خون سنی و شیعه ی ایرانی در هم آمیخت... تا چراغ از تو نگیرد دشمن.


 
رضا بداغی نیز توییت کرد:‌ با خیال راحت می‌شینیم و توئیت می‌زنیم و توئیت فیو و ریت ‌می‌کنیم درحالیکه خیلی‌ها تو مرز دارن برای امنیت جان و ناموس ما جون و خون میدن... حروم اون زامبی‌های بی‌شرفی بشه که اگر قبول هم ندارن ولی با زخم‌زبون‌ها دل آدم رو میشکنن.

کاربری با نام وارش نوشت:‌ برای همه آرزوی شهادت دارم اما هر بار که خبر شهادت کسی رو میشنوم بهم می ریزم بخصوص مرزبان ها...

‏سامانتا نیز با اشاره به زحمات مرزبانان در حفظ امنیت کشورمان نوشت:‌ این جوون‌ها تو مناطق مرزی کشور، دور از خانواده، تو گرماوسرما، روزوشب، به هر سختی‌ای شده از امنیت ما حفاظت میکنن و جونشون رو میدن تا تو خوشی بزنه زیر دلت و بیای اینجا به طعنه بگی "عوضش امنیت داریم!"

آزاده نیز نوشت: مرزبان هاخیلی مظلوم هستند مرزهای آبی و خاکی و هوایی با این همه دشمن و تکفیری و تروریست همیشه در معرض تهدیده و خب تا مرزبان ها هستندمتوجه این تهدیدها نمی شویم باید برای مرزبان ها هشتک بزنیم اونها واقعا جونشون کف دستشونه که الان راحت و بی خیال درامنیت توییت بازی می کنیم.



کاربر دیگری نوشت: جوانان ایرانی با هر طرز فکر و دیدگاهی از تمامیت ارضی و کیان ایران در مرز ها دفاع می کنند.

راضیه فلاح نیز توییت کرد:‌ دو مرزبان کشورم امروز شهید شدن تا من در امنیت باشم .

عرفان نوشت:‌ جوانانی که در دفاع از مرز های وطن دیشب به شهادت رسیدند. روحتان شاد ای بزرگمردانی که آرامش را به قیمت جان خود به ما هدیه دادید.

شکر تلخ نیز نوشته است:‌ هر چقدر که ما با سیستان نا مهربان بودیم،مردمش مهربان بودند با وطن. شهادت دو مرزبان در میرجاوه سیستان مهر فرزندان این خاک بود به وطن؛ شاید این استان مورد توجه مسئولان نامهربان قرار گیرد. شهادت گوارایتان باد.

مارلون کماندو توییت کرد:‌ دو سرباز و دو بسیجی در درگیری با اشرار مرز میرجاوه شهید شدن. خیلی بی وجدانید اگه قدردان این عزیزان نباشید. آقایون مدافعان داعش با شما هستم!

سید علی موسوی نیز با اشاره به اینکه برا حفظ امنیت فقط نمی‌شود از گفتگو و مذاکره استفاده کرد، نوشت:‌ حفظ و بدست آوردن امنیت با حرف و مذاکر انجام پذیر نیست ! گواه این حرف شهادت4 نیروهای مرزبانی و بسیج و 3 مجروح در میرجاوه است.

جنت مکان نیز نوشت: دیشب مرز میرجاوه معراج چند تن ازبهترین فرزندان ایران اسلامی بود،جوانانی که به همگان ثابت کردند فرزندان معنوی امام روح الله (ره)از شام تا سیستان در راه اعتلای انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند .

دیگری با اشاره به شهادت سربازان اهل تسنن نوشت:‌ دیشب در میرجاوه جشن هم خونی بود... نیروهای #سنی می‌روند کمک مرزبان‌های شیعه و شهید می‌شوند تا امنیت ایران حفظ شود. 

سامان یزدانی نیز با خطاب قرار دادن دولت پاکستان نوشت: شهادت پاسداران امنیت کشور در مرز میرجاوه را تسلیت می گویم. آیا هنوز ثابت نشده است که جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با  تروریسم است؟ دولت پاکستان پاسخگوی تحرکات آزادانه تروریست ها در مرز جنوب شرقی کشورمان باشد. پاکستان نباید بهشت تروریسم باشد.



دیگری نیز در توییتی کوتاه نوشت: امنیت به سادگی به دست نیومده؛قدر بدونیم...

منبع: فارس


کد مطلب: 604878

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/604878/رفتند-چراغ-نگیرد-دشمن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com