سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

ماشین "خودکشی" هم وارد بازار شد+عکس

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 604822
یک پزشک استرالیایی در حوزه اتانازی از طراحی یک دستگاه جنجال‌برانگیز موسوم به "ماشین خودکشی" خبر داد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، این پزشک استرالیایی با کمک دستیار خود این دستگاه اتانازی را در هلند در معرض دید عموم قرار داد که افراد با داخل شدن در آن و فشردن یک دکمه می‌توانند با گاز نیتروژن به زندگی خود پایان می‌دهند.
 
ساخت ماشین جنجالیِ «خودکشی» توسط یک پزشک! +عکس
 
این دستگاه که «سارکو» نام دارد به گونه‌ای طراحی شده که دارای یک فضای تابوت مانند و حاوی گاز نیتروژن است. فردی که قصد داشته باشد به زندگی خود پایان دهد وارد این دستگاه شده و دکمه نصب شده در آن را فشار می‌دهد. فرد ابتدا دچار احساس گیجی و منگی می‌شود و سپس به سرعت هوشیاری خود را از دست می‌دهد و می‌میرد.
 
«فیلیپ نیچک» از طراحان اصلی این دستگاه مدعی شد: سارکو برای افرادی طراحی شده که تمایل دارند به زندگی خود پایان دهند.
 
همچنین طراحان این دستگاه مدلی از این ماشین را به نمایش گذاشتند که بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از عینک واقعیت مجازی آنچه را که داخل دستگاه اتفاق می‌افتد، مشاهده کنند.
 
به گزارش روزنامه گاردین، طراحان این دستگاه امید دارند پیش از پایان سال جاری میلادی طراحی کامل ماشین خودکشی را به اتمام برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خود ما از ۲۰ سال پیش این راتولید میکنیم واز افتخارات تولید خودرو در ایران... میباشد
Iran, Islamic Republic of
تیکه پرانی تا کی؟ از هر چی برای مسخره کردن خودمون استفاده می کنیم. چیزهایی که به هم ربط نداره رو به هم مرتبط می کنیم. واقعا جای تاسف داره!!!
ایرانی
علاوه بر پراید وماشین های ایرانی وضعیت معیشتی که مسئولین ... بر مردم تحمیل کردند یه ماشین مرگ عمومی هستش..ما در این نوع تکنولوژی روی دست همه بلند شدیم خودمون خبر نداریم...
صامین
Iran, Islamic Republic of
دیگه فروش ماشینهای دیگر کشی (اسلحه) جواب دریای طمعشون رو نمیده برای کسب سود بیشتر به تولید ماشین خود کشی رو اوردن
این هم نهایت علم و تکنولوژی دور از اخلاق و دین غربی