شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۹

سیف: از رفتنم استقبال می‌کنم!/ روحانی فرد شایسته ای منصوب کند

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 604817
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اظهارنظر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تغییر وی از سوی رئیس‌جمهور گفت: شخصا از پیشنهاد آقای پورابراهیمی استقبال می‌کنم.
سیف: از رفتنم استقبال می‌کنم!/ روحانی فرد شایسته ای منصوب کند
به گزارش جهان نيوز، ولی‌الله سیف، در خصوص اظهارنظر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر وی توسط دولت، گفت: شخصاً از پیشنهاد آقای پورابراهیمی استقبال می‌کنم و از اینکه جناب آقای رئیس جمهور، فرد شایسته‌ای را برای اداره بانک مرکزی انتخاب و منصوب کنند، شخصاً استقبال می‌کنم؛ البته این حق طبیعی و اختیار قانونی ایشان است؛ اما از وی سوال می‌ کنم شما که اقتصاد خوانده و کارشناس اقتصادی هستید، آیا معنا و مفهوم استقلال بانک مرکزی با این گونه اظهارنظر ها و درخواست ها سازگار است؟

رئیس‌کل بانک مرکزی افزود: نه تنها رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و سایر نمایندگان، بلکه هر شهروندی حق اظهارنظر درخصوص عملکرد و جابجایی یک مسئول کشور را دارد، اما این رئیس دولت است که با ارزیابی عملکرد همکارانش، نسبت به تداوم یا عدم ادامه همکاری تصمیم گیری می کند.

سیف با اشاره به اینکه مدیریت حوزه پولی کشور در پنج سال گذشته، کار آسانی نبوده است، اظهار داشت: با این وجود و در شرایط دشوار داخلی و بین‌المللی و البته با حمایت دولت و شخص رئیس جمهور، دستاوردهای بزرگی در حوزه اقتصادی همچون تک رقمی شدن تورم پس از ۲۶ سال، ساماندهی موسسات غیرمجاز اقتصادی، رشد اقتصادی مثبت و در نتیجه ثبات و آرامش اقتصادی حاصل شده است.

به گزارش مهر، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته جاری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، خواستار برکناری ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد و اعلام کرد: اگر فردی توان اداره بانک مرکزی را ندارد، کنار برود که البته با واکنش برخی فعالان اقتصادی مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
پس جمع کن کاسه کوزه تو!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
زودتر برو که واقعا هیچ گروهی ازت راصی نیست . ...
Iran, Islamic Republic of
سپرده گذاران کاسپین را بیچاره کرد....
Iran, Islamic Republic of
۲۶ هزار میلیارد پول مردم در موسسات گم شده و جالب اینجاست کماکانکدشمن ما امریکاست و فقط با دشمن دشمن گفتن نمی خواهند کسی در مورد این پول اطلاعاتی بدست بیاره .تو این مملکت اگر گوشه موی زنی در بالا کوه معلوم باشه ۱۹۰ تا پلیس و نیروی امنیتی و ۲۰۰۰ تا بسیجی میریزه که خانم را بگیرن ولی ۲۶ هزار میلیارد پول گم شده صداشون در نمیاد .
Iran, Islamic Republic of
ایشون خونوادش خارج از کشور مستقرن لطفا مواظب بعد از اخراج ایشون باشید
اینگونه اداره کردن بانک مرکزی با اون وضع موسسات مالی و نرخ ارز را عمه نود ساله من هم بلد بود
United Kingdom
مواظب باشید داستان عیسی شریفی قائم مقام اقای قالیباف نشه زن و بچه را فرستاده بود اون ور خودش هم داشت میرفت . متاسفانه مسولین کشور ما از دم چه اصلاح طلب چه اصولگرا زن و بچه ها تو امریکا و اروپا می چرخند بعد میگن مرگ بر امریکا و اروپا . ادم خنده اش میگیره .یا صحبت از مستضعف می کنن و خونه هاشون از منطقه ۱ تا ۳ تهران هست .بعد یک مشت ادم هم میان اینجا طرفداری می کنن . خوب وقتی بهم ربط میدی متوجه میشی حتما یک چیزی میماسه که طرفداریشون را می کنن . هیچ فرقی هم نداره از کدوم گروه هستند . ازدم همینه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
با عرض سلام . امیدوارم سلامت باشید . بنده از همان ادم هایی هستم که می آیم و طرفداری از تغییروضعیت موجود و برخی از مسئولین می کنم . نه باند قدرتم و نه وابستگی مالی به اینها دارم . اصلا و اساسا موافق این وضعیت هم نیستم . فقط دلم می خواهد رهبری و عناصر اصیل و صادق نظام که در بخش های مختلف کشور هستند حمایت شوند و ما برای تغییر همیدیگر را پیدا کنیم و حامی یکدیگر باشیم تا بتوان این تغییر را ایجاد کرد در غیر اینصورت وضعیت ما می شود همان چیزی که دورو بر کشور به عینه و ملموس می بینیم . ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه هرکدام به فراخور حال خود شروع کنیم و توکل بخدا .
Iran, Islamic Republic of
برو امریکا با خانواده است خوش باش سران امریکا هم کاریت ندارند...
Iran, Islamic Republic of
نتیجه ثبات و آرامش اقتصادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...با انتصاب دو تابعيتي ها و افراديكه دلبستگي به نظام ندارند خيانت بزرگي به مردم و نظام كرده اند !
Iran, Islamic Republic of
اقای سیف فیلم بازی نکن.اگر راست میگفتی با این افتضاحاتی که پیش اوردی استعفا میدادی نه انکه مظلوم نمایی کنی.اینده کاری را کردی و ضربه ای را که زدی بیشتر اشکار میکند
سعید110
Iran, Islamic Republic of
مأموریت انجام شد!
...
قربون ظرفیت بالای جمهوری اسلامی برم.
Iran, Islamic Republic of
رشد اقتصادی مثبت !!!!

می شه ایشون بگن این رشد کی و کجا بوده ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط برو
Iran, Islamic Republic of
باید جوابگوی حیف ومیل سرمایه های مردم در موسسات اعتباری باشد ...
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر که بری پیش خونوادت چون اونجا شاید بدرد بخوری!
Iran, Islamic Republic of
حالا که ...زدی به همه چیز میگی بروم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما باید اول محاکمه بشی و جواب افتضاحاتی رو که به بار اوردی باید بدهی .
Iran, Islamic Republic of
شما لطفا تشریف ببرید. جانشین شایسته یا ناشایسته اش دیگر به شما مربوط نیست. نه اینکه شما خیلی شایسته عمل کردید!
زبان حال فلان مقام ارشد اجرایی
Iran, Islamic Republic of
ایشان مثل صفدر و فریدون از ذخایر نظام هستند و حالا که تمایل دارند برای همیشه به یک کشور خارجی تشریف ببرند چه بهتر که از مدیریت درخشان ایشان برای اداره سفارت ایران در اون کشور استفاده بشه علی برکت الله.