کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین جزئیات آتش سوزی قهوه خانه در چالوس

28 فروردين 1397 ساعت 14:42

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در رابطه با حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، حسینی عالمی در تشریح آخرین جزئیات حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان و پلیس آگاهی شهرستان چالوس فردی به نام «م - ح» دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات در این مورد و اقرار متهم، فرد به لحاظ اختلاف شخصی با پدرش در قهوه خانه مذکور حضور یافته و پس از درگیری لفظی با پدرش و تهیه مقداری بنزین از یکی از جایگاه‌های سوخت، به قهوه خانه مورد نظر مراجعه و آن جا را به آتش می‌کشد.

عالمی اظهار کرد: در این حادثه که 24 فروردین رخ داد، تعداد ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و تعداد سه نفر نیز دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده اند که به لحاظ شدت جراحات مصدومین به بیمارستان زارع ساری منتقل شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران افزود: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان شده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


کد مطلب: 604770

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/604770/آخرین-جزئیات-آتش-سوزی-قهوه-خانه-چالوس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com