سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۴

بی انصافی در حق رهبری و جمهوری اسلامی +عکس

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 604757
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببين شهر چقدر شلوغ شده كه يك ... در مورد حضرت آيت الله وحيد اظهار نظر ميكنه
واقعا كه شهر شلوغ شده
نسل سوم
Iran, Islamic Republic of
آقاجون
شهر خلوت باشه یا شلوغ، یک طلبه ساده این حرف رو بزنه یا یه آیت الله
هیچ فرقی نداره
مهم اینه که قم شده مرکز نشر تشیع، مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین حامی طلاب در امور معیشتی دارن به طلاب کمک می کنند، تمامی شهادات و ولادات اهل بیت علیهم السلام در تریبون های رسمی و رسانه های کشور عزاداری و دعوت از روحانیون برای بیان منقبت و فضائل و ولایت اهل بیت علیهم السلام انجام میشه تا بگویند.
احترام به مرجعیت و حفظ شان اونها حتی با برخی کم لطفی آنان در لوای حکومت اسلامی، باز جای ناراحتی داره که به خاطر تعطیل نشدن روز شهادت حضرت، حکومت گمراه باشه و تهدید به نپرداحتن مالیت بشه.
آره داداش جون شهر با این افکار شلوغ شده نه با این حرف ها
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما که خبر نداری اظهار نظر نکن، ...
ایشون مرجع تقلید هستن و احترامشون واجبه اما هرچی که باشن دیگه از مرحوم منتظری که فقیه کم نظیری بودن بالاتر نیستن، مرحوم منتظری عقلشو سپرد دست منافقان وطنفروش عاقبتش اون شد، پس هیچکس مصون نیست.
ماجرای شریعتمداری ...هم یک نمونه دیگه است از مرجعی که بیتشو پاکسازی نکرد و متاسفانه شد آنچه نباید میشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
باید پذیرفت که نوع تربیت سیاسی حوزه و واحدهای درسی آن جای اشکال دارد لذا چه انتظاری هست که آقایانی که عمدتاً در فضای علمی بودند و از نظر ارتباطات اجتماعی کمتر درگیر بوده اند فهم سیاسی و بصیرت سیاسی کافی داشته باشند مگر اینکه مانند حضرت امام (ره) یا رهبر معظم انقلاب با تلاش خودشان به سطحی از معرفت سیاسی و اجتماعی برسند که خیلی از دانشمندان سیاسی و سیاستمداران عالم در مقابل کیاست و هوش سیاسی آنها سر تعظیم فرود آورند.
ایکاش این مراجع بزرگوار قبل از موضع گیری در خصوص مسایل مهم سیاسی، با افراد بصیر و آگاه مشورت نموده و به بعضی از افراد دفتر خود اعمتاد بیش از اندازه نکنند.
...