شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۸۰

آقای وزیر شما خودتان لنز آمریکایی وارد می کنید+ پاسخ تند وزیر بهداشت

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 604691
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما که واردات لنز آمریکایی دارید معلوم است دغدغه کارگر ایرانی ندارید.
به گزارش جهان نيوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در سئو.ال از حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقاداتی را نسبت به سیاست‌های این وزارتخانه درباره عدم استفاده از کالای ایرانی مطرح کرد.

وی ادامه داد: آقای قاضی‌زاده! شما که واردات لنز آمریکایی دارید معلوم است دغدغه کارگر ایرانی ندارید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگران ناموس ما هستند، گفت: برای حمایت از تولید ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

واکنش تند وزیر بهداشت به سوال قاضی پور
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درنشست علنی امروز سه‌شنبه 28 فروردین پارلمان و در پاسخ به سوال نادر قاضی‌پور درباره علت مجوز واردات صافی دیالیز با وجود تولید در کشور گفت: محصولی که به استم صافی دیالیز در کشور تولید می‌شود در حقیقت تولید نیست و اینجا فقط سر هم و اسنبل می‌شود.

وی با ذکر اینکه برخلاف اظهارات قاضی‌پور سالانه 3 میلیون و 600 هزار ون 10 میلیون صافی دیالیز وارد در کشور تولید می‌شود اظهار داشت: کسی نباید از شعار حمایت از تولید داخلی سوء استفاده شود و بخواهد جنس بی‌کیفیت خود را به دو برابر قیمت به مردم ارائه دهد که این برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری است.

وزیر بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی در واکنش به بخشی از اظهارات قاضی‌پور گفت: شأن مردم ارومیه بیش از این است که این نماینده چنین تهمت‌هایی را از پشت تریبون مجلس مطرح کند و من از قوه قضائیه می‌خواهم که به این اتهامات رسیدگی کرده تا اگر تهمت‌های آقای قاضی‌پور صحیح است جای من پشت میله‌های زندان باشد و اگر حرف‌هایش درست نیست جای ایشان در زندان است.


وی در ادامه واکنش خود به سخنان قاضی‌پور ادامه داد: حقوق وزرا 2 میلیون و 900 خرده‌ای است که من آن را دریافت نمی‌کنم و از دانشگاه حقوق می‌گیرم. درحالی‌که اگر پیوند قرنیه انجام دهم که زمان آن‌هم نیم ساعت بیشتر نیست می‌توانم روزی 20 عمل جراحی انجام دهم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: چرا یک نفر در مجلس هر چه به دهانش می‌آید مطرح می‌کند؟ رهبر معظم انقلاب موافق این نوع حمایت از تولید داخل نیستند و من حتماً درباره آن بخش از سخنان آقای قاضی‌پور که مربوط به خودم بود، به قوه قضائیه شکایت می‌کنم تا این‌گونه بحث‌ها برای همیشه پایان یابد.

وی تصریح کرد: نباید از تریبون مجلس به‌گونه‌ای استفاده کنیم که همانند بیگانگان سخن گفته باشیم تا مردم فکر کنند که مسئولان همه دزد هستند.

وزیر بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در دوران وزارتش سهم تولید داخل در بازار دارو از 60 درصد به 70 درصد و سهم تجهیزات از 35 درصد به 40 درصد رسیده است، گفت: در طول 5 سال وزارت من 20 میلیون صافی دیالیز در کشور استفاده‌شده است که کمتر از 500 هزار عدد آن از خارج واردشده است که آن‌هم طبق قانون جزئی از اختیارات ما است و مجلس مصوب کرده است که 10 درصد نیاز داخل را بتوانیم از خارج وارد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی حاضر نیست تولید داخلی بی‌کیفت را به دو برابر قیمت مشابه خارجی آن بخرد،  خاطرنشان کرد: امروز بهترین برندهای دنیا در صافی دیالیز 7 دلار قیمت دارد درحالی‌که صافی دیالیز تولید داخل 14 دلار قیمت دارد.

وزیر بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی گفت: من حاضر نیستم محصول داخلی را که بازاری هم در دنیا ندارد و بی‌کیفیت است به دو برابر قیمت بخرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه کارگر ایرانی می تونه لنز تولید کنه؟
حسنا
Iran, Islamic Republic of
+ اشتباه بود
بله بده به شریف و مالک اشتر و... لنز و بالاتر هم تولید میکنن
البته اگر تفکر بزباشی را کنار بذاری
پرستار
Iran, Islamic Republic of
غیرت گاندی را هم ندارند
گفت کرباس بی کیفیت میپوشم که مردم هند هم بپوشند تا آرام آرام مرغوب شود.
الان هند بزرگترن صادرکننده های پارچه مرغوب است.
برو خانه مولتی میلیاردی ات وزیر و نسخه بد نپیچ!
Iran, Islamic Republic of
60 ساله به مردم پیکان و پراید و 405 و سمند دارید میپوشونید. الان کیفیت پراید ایران BMW رو ورشکست کرده....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
قابلیت‌های سروش بیشتر از تلگرام خواهد شد
تلگرام هم روز اول از حالای سروش خیلی عقب تر بود،
حمایت تفکراتی همچون آقای وزیر، تلگرام را تلگرام کرد!
در عین حال مانع از این می شود که سروش سروش شود،
این در حالی است که برای همین از جمهوری اسلامی حقوق می گیرد،
حالا تو زارت، یا دانشگاه، فرقی نمی کند، پول ملت است و مدیون ملت،
تازه تو همون مدل کسب و کاری هم که برای خودش فراهم کرده است، اگر انحصار نبود، تا حالا کاسه چه کنم چه کنم در دستش بود و اینهمه بابت آنچه که به ملت مدیون است، فخر فروشی نمی کرد، همین فخر فروشی است که او را از عدالت و صلاحیت پستی که اشغال کرده است، خارج می کند....
Iran, Islamic Republic of
بیخود نیست که تعداد نمایندگان مجلس 300 نفره، اما شونصد نفر از سر و کول هم بالا می رن تا تو کمسیون های اقتصادی مجلس انجام تکلیف! کنند!
اکثر وزرای اقتصادی هم فسیل شده اند، زنگنه، نعمت زاده، جهانگیری، شافعی، ترکان، کلانتری و ....
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزد مهندس حسین حجازی مدیرعامل باریج اسانس را، یک روز مهمان ایشان بودیم، رفت بالای میز ایستاد که همه حرفهای ایشان را بشنوند.
آنگاه فرمود، سی سال پیش (آن روز 30 سال از عمر ایران خودرو می گذشت) اگر یک دوچرخه از خودمون می ساختیم، ولی بنا را بر این می گذاشتم که روز به روز آن را بهبود ببخشیم، حالا یک اتومبیل از خودمون داشتیم، خیلی برتر و رقابت پذیر تر از پیکان، به همه چیزشم کاملاً مسلط بودیم، چون خودمون (شب و روز فکر کردیم) طراحی کردیم. نه اینکه طرف سی سال تو ایران خودرو کار می کنه، هنوز متوجه نشده که این قطعه چرا اینجوری طراحی شده است؟! مخصوصاً که معمولاً جابجایی تو قسمت های مختلف کارخانه زیاد است. طرف می خواد پیکان را را سبک کند، از قسمت های یک قطعه که فکر می کرده زائد است، کم کرده ولی تو کارکردش زیاد تفاوت مشاهده نکرده است، چون از روز اولم نمی دونسته چرا اون را گذاشتن!
Iran, Islamic Republic of
نون سرمایه دار سیاسی در وابستگی ایران هست.
Iran, Islamic Republic of
اون لنز خاص امریکایی رو تو میتونی تولید کنی؟ 600 هزار نفر باید کور شن تا لنزتون به کیفیت برسه؟
Iran, Islamic Republic of
بگو شما فعلا خودکار ایرانی و که با کیفیت تولید میشه (خودکار کیان ) و مصرف کنید توزیعش و تو لوازم تحریریها زیاد کنید تولید لنز که اصلا خط تولیدش و نداریم و توزیعش پیشکش
Iran, Islamic Republic of
کسی کور نمیشه
برو مطالعه کن
اگه لازم بشه تعویض میشه بعد مدتی
Canada
وارد کن تا تولیدت به کیفیت برسه... اینها اصلا نمیخواند تلاش کنند...
Iran, Islamic Republic of
واردات در مدل کسب و کاری که دلار فروش ها، البته در مقیاس کلان، همچون سیف که بهمنی سال 90 بایت دلار فروشی اش از سپرده بانک او نزد بانک مرکزی کم کرد و دلار فروشی اش را امسال تکرار کرد، سرتونو درد نیارم! کلاً مدلی که کوپن فروش های دولتمرد! در آن مدل حرف اول و آخر را بزنند، هرگز به تولید برای رقابت پذیر شدن فرصت نفس کشیدن نخواهد داد. پیشران اصلی، در حقیقت ایجاد پتانسیل و نیروی پیشران در ایجاد شوک در بازار سکه و ارز، توسط افراد رانتی دولتمرد! یا وابسته گان سببی و ژن برتری است.
مقدر
Iran, Islamic Republic of
وزیر ما و حتی تعدادی از از وزرای ما تاجرند! فوق فوقش استفاده کننده نهایی اند و نه یک سیاستگذار، سیاستگذاری که با سیاست گذار بالا دست مطابقت داشته باشد. برنامه عملیاتی و اجرایی در همان راستا بریزد.
بچه های ما هرکاری را که سیستم، سیاست، فرایند و مکانیزمش را جایگاهی که این وزیر به ناحق بر آن تکیه زده است، طراحی و زیرساختش را فراهم کند، قادر به انجام خواهند بود. اتفاقاً تو همون آمریکا نیز همین بچه های شرقی که بیشترشون ایرانی هم هستند چنین کارهایی را انجام می دهند. یادتونه که ترامپ ورود دانشجو به آمریکا را ممنوع کرد، بلافاصله گوشی را دادن دستش و حکم خود را لغو کرد!
کارشناس علوم آزمایشگاه
Romania
ببینید عزیزان
بنده در یک آزمایشگاه تشخیص طبی کار میکنم
قبلا از کیت های تشخیصی ایتالیایی و آلمانی استفاده میکردیم بعد مدتی از کیت های تولید داخل استفاده کردیم هر چند که همان کیت داخل هم مواد اولیه را از چین و هند وارد میکنند ولی متاسفانه جواب تست های ایدز و هپاتیت برخی مواقع اشتباه جواب میداد هر چند از لحاظ قیمت تفاوتی نداشتند
و دوباره سراغ کیت های ایتالیایی رفتیم شما فکر کنید تشخیص تست ایدز و هپاتیت چه فاجعه ای برای فرد و خانواده اش و جامعه به بار می اورد
همه دوست دارند محصولات داخلی استفاده کنند تا این همه بی کاری در کشور نباشد ولی در بحث سلامت قضیه خیلی حساس میباشد
Iran, Islamic Republic of
به دکتر شایان استاد دانشگاه تهران مراجعه کنید.
متأسفانه زیرساختی که میگم یکیش همین تبلیغات است. استاد زحمت کشیده ساخته ولی تبلیغ نمی کند، یا مجبوره خود شغل علمی خود را از اولویت اول خارج کند و بیفتد تو بازاری که رانت حرف اول را می زند! از ان گذشته، تو بازار عادی هم کمتر پیش می آید که جای استاد دانشگاه باشد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
پروژه دادن بهشون ولی نتونستن تولید کنند...
تو تولید محصولات نانویی که کاری نداره موندن... حالا لنز تولید کنند!
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار باشه لنز چشم هم مثل خودرو داخلی باشه و مردم را کور کند همان بهتر که از خارج وارد کنیم سلامت مردم که شوخی نیست
Iran, Islamic Republic of
این همه نابغه که شما میگید تو شریف هست چرا حتی یک لنز دوربین عکاسی تولید ایران نداریم حالا میخوان لنز چشم تولید کنند
Iran, Islamic Republic of
حقوق وزرا دو میلیون و نهصد و خرده ای است !!!
اینجای ... آدم دروغگو
در حالی که پایه حقوق من کارمند لیسانسه بدون هیچ مدیریت و ... بالاتر از اینهاست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وزیر شما مفسر صحبتهای رهبری هستید؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله اینم وزیر یه کم خوب حسن
Iran, Islamic Republic of
آقاي وزير حرف حسابي زدن، بايد توليد داخلي كيفيتش بالا برود بخصوص در زمينه پزشكي كه مساله مهم جان مردم است
ها دی
Iran, Islamic Republic of
این نماینده کلا بدون سند و با شنیدن حرف از این و اون صحبت میکنه...
تو صنعت پزشکی که نمیشه اینجور بازی ها رو درآورد...
درود بر وزیری که جلوی اینها بایسته
Iran, Islamic Republic of
این وزیر همونی نیست که به اسم طرح تحول سلامت ،بودجه بیت المال رو ابشاری داخل جیب پزشکان کرد؟؟؟؟ مطمئن باش بقیه حرفهاش هم همینقدر ارزش داره!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چطور کیفیتش بالا بره یعنی آمریکا حمایت کنه تا کیفیتش بتلا بره؟!
حمایت یعنی چی؟ اگه کیفیتش بهتر و قیمتش کمتر باشه اونوقت حمایت چه معنی داره؟
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی انصافا، شما خودت باشی و خدای نکرده دچار مشکل پزشکی بشی و بهت بگند فلان دارو یا فلا تجهیز امریکایی، این یکی چینیه و این یکی ایرانی، خودت کدامش را انتخاب میکنی؟
عزیز من حمایت این نیست که به زور جنس داخلی را به خورد مصرف کننده بدی. اون هم در یک قضیه حساسی مثل پزشکی و که عواقبشبرگشت ناپذیره. حمایت میتونه این باشه که به تولید کننده داخلی کمک کنه تا بتونه جنسی تولید کنه که 100 درصد استانداردهای لازم و بین آلمللی را بدست بیاره. چون مثلا در زمینه پزشکی میدونم تا یک دارو یا تجهیزی به خصوص ایمپلنتها بتونند از تمام تست های بیولوژیکی و زیست سازگاری بگذ ند گاهی اوقات سالها زمان میبره و بعد وقتی تونست تایید بگیره وارد بازار میشه.
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، کیفیت تمام اجناس ایرانی باید بالا برود تا مصرف کننده از تولید داخلی حمایت کند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر حسن خيلي نازك نارنجي تشريف داري ! يادت هست به فرماندار توهين كردي اما فرماندار مردانگي كرد ازت شكايت نكرد ، بعد خجالت كشيدي رفتي عذرخواهي . در مجلس بايد پاسخگو باشي نه شاكي !
Iran, Islamic Republic of
به نظرتون تیتری که زدید منصفانست؟
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی بنده به صحت و سقم مطالب نماینده کار ندارم. شما جزو ثروتمندان کشور اگر نگوییم هستید جزو ثروتمندان دولت حتما هستید. شما طبق نص صریح امام راحل (ره) صلاحیت وزارت ندارید حتی اگر نماز شب خوان باشید و...بروید به طبابت و تولید ثروت خود بپردازید. اگر مومن بودید و به قیامت واقعا اعتقاد داشتید این مسوولیت را قبول نمی کردید.
Iran, Islamic Republic of
ببينم توقع داري مملكت رو گرسنه ها بچرخونن؟؟!
كجاي دنيا اينجوريه؟!
Iran, Islamic Republic of
دکتر لنکرانی وزیری بود که هرگز در بخش خصوصی کار نکرد وبا اینکه در تمام دوران تحصیل شاگرد اول بود واز همه دانشگاههای دنیا دعوت نامه براش میرسید ،در ایران ماند وفقط در بخش دولتی به مردم خدمت کرد.جوان ترین استاد تمام کشور هم بود وبه اسم طرح تحول ،بیت المال رو توی جیب پزشکان خالی نکرد.
Iran, Islamic Republic of
بله توقع داریم گرسنه ها بچرخوننومملکت چرخوندن با شکم نیست، با فکره. چه بسیار گرسنه ها که یاد خدا، اون ها رو سیر میکنه و چه بسیار شکم های پروار که بی ترس خدا، دنبال خوراک بیشترن.
البته ما معتقدیم مملکت را نه اسرافکاران باید بچرخونن، نه دراویش. بلکه انسان قانع باید بچرخونه.
Iran, Islamic Republic of
دنیای امام علی (ع) اینگونه بود
در عین اینکه ثروت شخصی زیادی داشت و در عین حال حاکم کل سرزمینهای اسلامی بود گرسنه بود و نان جوی بیش نمی خورد
Iran, Islamic Republic of
مهم نيست كه مملكت را فقرا و گرسنه ها بچرخونن يا شكم سيرها و ثروتمندان,مهم اينه كه مشخص بشه اين فرد شكم سير ثروتمند در طي چه مدت زمان و از چه مسير و راهي به اين حجم از ثروت دست يافته؟؟؟؟؟ خيلي فرقه بين اين كه ازراه حلال و از طريق زحمت و تلاش و هوش و علم ودانش خود به اينجا رسيده باشه يا از مسير زدو بند و رانت و پارتي بازي و وابستگي به محافل و باندها و اشخاص صاحب نفوذ و صاحب منصب . تازه اگر هم از راه حلال صاحب ثروت شده باشد , به هنگام قبول مسئوليت بايد نه تنها به دنبال افزايش ثروت و مكنت قبليش نباشه بلكه از خيلي از ظواهر و زرق و برق و راحتيهاي زندگي دنيوي كه تا قبل از به قدرت رسيدن داشته ,دل كنده و سطح زندگي خود را حداقل تا سطح زندگي اقشار متوسط جامعه پايين بياوردتا درك كند مردمي كه اين فرصت را دراختيارش گذاشته اند با چه مشكلات و رنجها و كمبودهايي روزگار مي گذرانند , تا شايد اينطوري حس همدردي با مستضعفين و دغدغه همت و تلاش براي حل اين مشكلات را در درون خودش زنده كند.
چنانچه شخص فقير و به قول تو گرسنه اي هم به مسئوليت رسيد ,بايد آنقدر ظرفيت و تقوا داشته باشدكه پست و مقام را محمل و فرصتي براي جمع آوري وكسب ثروت و مال و اموال بادآورده براي خود و اطرافيانش به حساب نياورد و مسئوليت را تنها و تنها امانتي از سوي خدا و مردم براي خدمت به خلق خدا و كسب رضايت خدا بداند و بس.
اگر يك موقعي چنين مسئوليني در مصدرمسئوليتهاي گوناگون در سه قوه مقننه و قضائيه و اجرائي كشور قرار گرفتندآنوقت است كه ميتوان به شكوفائي و پيشرفت و رفاه و عزت كشور و ملت اميدوار بود.فرقي هم نميكند كه مسئول ,فقير باشديا ثروتمند.
Iran, Islamic Republic of
ملت بزرگ ایران، عمراً حرام خور باشن! لطفاً توهین نکنید، بلکه این افتخار بزرگی برای مردم ایران است، میگی نه از اربابان دلار فروشان چهار راه استانبول بپرس!
Iran, Islamic Republic of
انصافا چجوری پزشک فقیر پیدا کنیم که بشه وزیر؟
Iran, Islamic Republic of
پزشک اگر متعهد و با تقوا باشه، اندازه نیازش از جیب مردم بر میداره نه اندازه تعرفه ها. هر کسی میدونه چقدر زحمت واقعی میکشه و نیاز واقعی چقدره.
Iran, Islamic Republic of
اگر بگردی هستند. افراد انقلابی و متدین و ساده زیست (نه پورشه سوار و لواسان نشین و 1000 میلیاردی و...) در تمام قشرها هستند منتها بعضا گمنامند و سر و صدا و رسانه و حزب و بوق های دروغ پراکن و ...ندارند.
Iran, Islamic Republic of
کسی دنبال فقر و پزشک فقیر نیست!
حتی دنبال پزشک قانع هم نیستیم
بلکه پزشکان محترم جان و سلامتی مردم را دستاویز منافع شخصیشان نکنند
و به سوگند خویش و ارزشهای اخلاقی پایبند باشند!
تمام
Iran, Islamic Republic of
وزیر مملکت را طبق قانون اساسی انتخاب می کنند و مجلس به وی رای اعتماد می دهد . ...
Iran, Islamic Republic of
من به درست و غلط بودن این وزیر کار ندارم ولی واقعا آخه این چه طرز نظر دادن هست ادم که کیلویی نظر نمیده فرا از کارهای دیگر این وزیر که باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد به نظرمن هم نمی شود جان یک دیالیزی را با یک جنس بی کیفیت به خطر انداخت از آن نماینده مجلس هم متاسفم. به خدا که ما در نظر دادن ها یادمان می رود دستور حضرت علی ع را که قبلش خودت را جای افرادی که صحبت می کنی بگذار. چه آن وزیر ، چه ان دیالیزی که قرار است از ان صافی استفاده کند
Iran, Islamic Republic of
البته آقای قاضی پور معروفند به حرفهای این تیپی اما سئوال از آقای قاضی پور می تواند این باشد که آیا شما حاضری در چشم خودت یا زن و بچه ات از لنز ایرانی استفاده کنید البته در صورت تولید ؟ به حتم خواهد گفت " البته بستگی به نظر پزشکم دارد " اما من به شما می گویم خیر به هیچ عنوان ایشان حاضر به این کار نیست نه تنها ایشان حتی کارمند مجلس هم این کار را نمی کند . اما در مورد اظهارات وزیر محترم بهداشت که به نکته اساسی اشاره کرد که این روزها در هیاهوی به وجود آمده برای خرید کالای ایرانی مغفول مانده و آن هم کیفیت و قیمت کالای ایرانی است . مردم با زحمت زیاد پول به دست می آورند و حق دارند کالای با کیفیت بخرند چرا که خرید کالای بی کیفیت یعنی دور ریخت پول .
سرور
Iran, Islamic Republic of
نظر قاضی پور این بوده که آقای وزیر بیشتر دغدغه کارهای پزشکی و تجاری خود را برای کلینیک نور دارد تا مدیریت درمان و پزشکی کشور.
وزیر بهداشت هم با جواب خود دقیقا این موضوع را تایید کرده است و گفته "گر پیوند قرنیه انجام دهم که زمان آن‌هم نیم ساعت بیشتر نیست می‌توانم روزی 20 عمل جراحی انجام دهم"
مشکل فعلی آقای وزیر طرح بیمه سلامت و هزینه هایی است که وی بر سر اقتصاد پرمشکل کشور سربار نموده است و با این پرخاشگری خود خواسته موضوع را فرافکنی کند.
در واقع طرح شکست خورده بیمه سلامت برعکس اسم آن بیمه جهت سلامتی نبود و تبدیل به بیمه درمان شد با هزینه های سرسام آور برای کشور.
Iran, Islamic Republic of
لنز رو فقط کدخداتون تولید میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
مجید
Iran, Islamic Republic of
تشریف ببرید قرنیه پیوند بزنید.
وزیر بهداشت و درمان باید بتونه سلامت کشور رو مدیریت کنه، لازم نیست حتما از متخصصین درجه ی یک پزشکی باشه. حالا اگر شخصی باشه که نتونه روزی بیست قرنیه پیوند بزنه ولی مدیری قابل و دلسوز باشه، برای وزارت بهتر نیست؟
شما تشریف ببرید کار تخصصی خودتون رو انجام بدید و مدیریت سلامت رو بسپارید به مدیری قابل.
اصلا لازم نیست وزیر بهداشت و درمان حتما پزشک باشه. اونهم یک پزشکی که با این فرمولی که فرمودند حتما روزی بیست میلیون تومان درآمد دارند و از طرفی در تخصص خودشان می توانند مفیدتر واقع شوند.
Iran, Islamic Republic of
تا چند سال پیش نرخ این عمل حداقل یک ملیون بود حالا حتما بیشتره. جالبه خودشون نرخ میزارن خودشون هم با این نرخها روزی سی ملیون کاسبند و منت هم سرمون م یزارند گه ما از روزی سی چهل ملیون کذشتیم فقط برای خدمت به شما. یکی پیدا نمیشه حال این دکترا ...پولدوست را بگیره
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقاس وزیر همه چیز دان از مصونیت نماینده مجلس بیخبره و گویا ایشون فکر کرده هیچکس از کلرهاشون خیر نداره و متعجب و سپس عصبانی شده
لنز استفاده شده در عمل آب مروارید از آمریکل وارد میشه نماینده محترم درست گفته حالا اینکه خطابش وزیر بهداشت بوده یا وزارت بهداشت اون موضوعی جداست و ضمنا قابل تبیین و نیز دفاع
Iran, Islamic Republic of
... بالاخره باید هم تو یک نفری وثیقه 50میلیارد تومانی برای حسین فریدون بذاری - !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
50میلیارد تومان بعنوان (پول خرد ته جیبی) این اقای وزیر و نجومی بگیران و حسین فریدون است .
كماني
Iran, Islamic Republic of
وقاهت به كجا رسيده است كه نماينده مردم را در صحن علني مجلس تهديد به شكايت و زندان مي كند . واي به بقيه كه از اين دولت انتقادي داشته باشند. يعني تو جمهوري اسلامي يه نفر نيست ... . تازه بعرض اين شازده وزير برسانيم كه سخناني كه نماينده مردم در صحنه مجلس ايراد مي كند . پيگيري حقوقي ندارد.
Netherlands
""خاطرنشان کرد: امروز بهترین برندهای دنیا در صافی دیالیز 7 دلار قیمت دارد درحالی‌که صافی دیالیز تولید داخل 14 دلار قیمت دارد.""
ایشان که ذکر نام رهبر را می کند تا ولایت مدار خود را نشان دهد ، متوجه هست که در مورد ارز دشمن در خانه امت صحبت می کند. یعنی ما همه چیزمان گاوچرائی باید یاشد؟؟؟
""درحالی‌که اگر پیوند قرنیه انجام دهم که زمان آن‌هم نیم ساعت بیشتر نیست می‌توانم روزی 20 عمل جراحی انجام دهم.""
اینکه بیست پیوند در روز می توانید بزنید دلیل بر مدیریت شماست؟ چه ربطی دارد؟ می خواهید ثابت کنید بخاطر رضای حق از پول گذشتید / اینهم ربطی بکسی ندارد ، بین شما و خدای شماست.
بهر حال شما وزیر یک کشور مطرح و تنها کشور اسلامی هستند. در این سطح عمل کنید.
یا حق
United States
جناب وزیر این نماینده.که به وظیفه خودش عمل کرده به کدام نقطه حساست دست گذاشته که به فغان امدی؟ نمی تونی بهش فحاشی کنی تهدیدش میکنی؟ یک سئوال، تو که میتونی ۲۰ عمل در یک روز انجام بدی واسه چی تن به کاری میدی که بقول خودت حقوقش هم در شائنت نیست؟ لطفا برو به جیبت خدمت کن. خدمت به مردم پیشکشت. درود به نماینده مردمی ارومیه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آفرين داداش! اظهارات نماينده محترم اروميه كاملاً منطقى و بى اساسه، تشخيص ايشون اين بوده كه وزير وارد كننده لنز امريكائيه ، بايد حرفشو بدون ذره اى دغدغه و نگرانى در خانه ملت مطرح كنه . وزير هم مع الاسف مجلس را ب... اشتباه گرفته...
غلام بلبل
Iran, Islamic Republic of
عجب عقبگردى كرديم بخدا ! اين آقاى ... وزير وسط روز روشن گردن كلفتى ميكنه ! هيچ كسى هم جلوشو نميگيره! چه ملت بدبختى هستيم روزگارى وجود امثال مدرس ها، زاكانى ها و رسائى ها زينت اين مجلس بودند الآن ...
علی
Iran, Islamic Republic of
این اقای نما ینده حاضر است لنز ایرانی را مادام العمر به چشم خودش و خانواده اش در داخل شبکیه چشم بکار برد شعار تا کی فقط شعار دادن کافی نیست اول ببینید چه چیزهایی را خودمان می توانیم تولید کنیم بعد اظهار نظر نماییم ما سنگ پا و قبر را از خارج وارد می کنیم که کارایی ندارد حالا صحبت از لوازم پزشکی است که وارد نشود ...
Iran, Islamic Republic of
ادامه داد: حقوق وزرا 2 میلیون و 900 خرده‌ای است که من آن را دریافت نمی‌کنم و از دانشگاه حقوق می‌گیرم. درحالی‌که اگر پیوند قرنیه انجام دهم که زمان آن‌هم نیم ساعت بیشتر نیست می‌توانم روزی 20 عمل جراحی انجام دهم.
.....وزیر 1200میلیارد تومانی بایدم همه چیز رو در پول خلاصه ببینه.اگر وزارت نفع نداره ،برو بچسب به همون عمل قرنیه کردن !
Iran, Islamic Republic of
حالا واردات لنز دست ایشونه یا نه
حامد
Iran, Islamic Republic of
خودشون اعلام کردند که استاندار 17 میلیون حقوق می گیرد. برخی از مقامات دیگر هم رسما حقوق خود رو اعلام کردند که بالای 15 میلیون بود. با این وجود سخنان وزیر بهداشت در مورد حقوق دو میلیون و نهصد هزار تومانی جوکی بیش نیست و بر این سخند مرغ و ماهی خندند
Canada
کجای حقوق دو میلیون و نهصد هزار تومانی خنده داره؟ چرا به وزیر تهمت میزنی؟
ایشان فقط از حقوق دو میلیون و نهصد هزار تومانی گفت ولی از مزایا و جمع دریافتی چند ده میلیونی وزرای زحمتکش دولت چیزی نگفت. پس اول برو تحقیق کن بعد اتهام بزن.
Iran, Islamic Republic of
اين جناب وزير , در اعلام حقوق ناچيز اقشار فقر جامعه!! سابقه دارن!! چندي پيش هم اعلام كرد كه متوسط حقوق پزشكان ايراني چيزي حدود 2 ميليون تومانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حاشیه های قید شده نمونه نیست!
Iran, Islamic Republic of
افای وزیر لطفا از طرف مقام معظم رهبری صحبت نفرمایید. اگر قرار است تولید داخل حمایت شود باید مسیر واردات بسته شود حتی 10 درصد هم افتی است که صنعت دارویی ما را هم به تعطیلی می کشاند. یک سوال داشتم ایا اجازه می دهید همانطور که 10 درصد دارو و تجهیزات پزشکی که تولید داخل دارند از خارج وارد شود بیماران این اختیار و نیز امکانات را داشته باشند که برای درمان بیماری که متخصص ان در کشور است به پزشک خارجی در خارج از کشور مراجعه کنند!؟
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیر من یک کابر بیطرف سایتهای خبری هستم وبه عنوان یک زن اصلا از ادبیات شما خوشم نمی اید شما خوی تکبر مابانه دارید وظرفیت شنیدن هیچ انتقادی را ندارید شما انتقاد یک نماینده راباپرخاشگری وبمباران توهین جواب می دهید وخود را بالاتر ادیگران میدانید باید به شما یاداور شوم که اگر صاحب ثروت ومقام شده اید این موقعیت را در این نظام بهدست اورده اید پس لطفا خود را تافته جدا بافته از مردم ندانبد وحرمتهای دیگران را نگهدارید که غرور سرچشمه سقوط انسانهاست
محسن
Iran, Islamic Republic of
تا محصول داخلی قدرت رقابت با محصول خارجی را نداشته باشد و نیز از کیفیت لازم بهره مند نباشد و قیمتی بالاتر از قیمت خارجی داشته باشد هیچ عاقلی از تولید داخل استقبال نخواهد کرد. این رو همه می دونند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز من یک مطلب را برایتان کاملا روشن کنم متوجه شوید،
اولا واقعا برای این وزیر باید تاسف خورد که از منظر برخی ها هم باسواد،متدین،متعهد،و ..است،در این وضعیت وخیم کشور در بازار دلار چیزی که در ایران تولید می گردد،پولش از کشور خارج میگردد، و‌هر روز ریال ضعیف تر می شود،و کسی هم بی این پس فترت ها نمی گوید چه غلطی در کشور می کنید،این قسمت اول ماجرا،
چند وقت پیش برای استخدام در یک شرکت تولید لوازم پزشکی مراجعه کردم،این شرکت تولید کننده مانیتور و ...است،چند روز پیش معاون اول رییس جمهور به بیمارستان ها و مراکز پزشکی دستور داده است،هیچکس حق ندارد مانیتور وارد کشور کند و همه ملزم به خرید از این شرکت هستند که مثلا دانش بنیان هم هست،این شرکت انحصاری و متعلق به اقازاده یکی از وزرا متدین و قدرتمند و سیاسی این کشور است،این شرکت دقیقا کارش مونتاژ است،ولی این شرکت میشود،دانش بنیان،وام کلان می گیرد،واردات انحصاری،فروش انحصاری و ...و شرکت های دیگر می شوند تولید کننده محصولات بی کیفیت،البته برای ان تولید کننده ها باید تاسف خورد که شکایت به دیوان عدالت نمی برند؛و در نهایت شما نگران اقای قاضی پور هم نباشید ،ایشان از سر دلسوزی نگفته ...
United Arab Emirates
حقوق دو ميليون نهصد هزار تومان ولي ماشين پورشه و خانه ويلايي بالاي صد ميليارد مثل حضرت علي كه نآن و خرما ميخورد لنز چشم را ماشين آلات ميسازد دولت بايد ماشين آلات توليد را وارد نمايد و توليد داخل را رونق دهد قبل از انقلاب ايران صادر كننده كفش ملي بخاري يخچال ارج و پارچه و غيره بود بعد از انقلاب تعطيل شد بدليل اينكه بجاي ارج سامسونك آمد بجاي كفش ملي كفش كلارك ژوعكس آمد بجاي پارچه هاي ايراني از تركيه پارچه ولباس آمد بدليل اينكه ماشين آلات كارخانه هاي ايران قديمي است جواب نميدهد اگر بخواهيم توليد كالا با كيفيت باشد ماشين آلات جديد لازم است
Iran, Islamic Republic of
تنها دارنده دستگاه لیزر در ایران برای درمان بیماری قوز قرنیه شخص وزیر است
Iran, Islamic Republic of
پيشرفت صنعت هر كشور و به روز شدن محصولات توليد داخل و در يك كلام خودباوري توليدكنندگان هر كشور ,قبل از هر عامل ديگر نياز به مديراني قوي با تفكراتي نشأت گرفته از حس خودباوري و عدم بيگانه پرستي دارد.
در ايران هم در دوران پس از انقلاب , بويژه پس از دوران دفاع مقدس ,آن بخش از صنعت كه تحت مديريت مديران جهادي و انقلابي كه به جاي تكيه بر بيگانگان ,بر توانائيها و استعدادهاي خودشون ,متمركز شده و به خودباوري رسيده اند ,شاهد پيشرفتهاي شگفت انگيز و چشمگير بوده و هستيم.تا جائي كه در اكثر اين مواردجز 10 و حتي 2 يا 3 كشور برتر دنياشده ايم.
اين درحاليست كه بزرگترين و اصلي ترين عامل عقب ماندگيها در ساير بخشهايي كه با تفكر جهادي و انقلابي اداره نشده و بخصوص از آغاز دهه 70 به بعد با سپردن سكان مديريتي و اجرائي كشور به دست مشتي غربزده ليبرال مسلك خودباخته كه اكثرا" هم تربيت يافته دانشگاهها و مؤسسات علمي غربي بويژه انگليسي و آمريكائي بوده اند!هربخش از صنعت كه تحت مديريت اينها بوده ,شاهد عقب ماندگي و درجا زدن و حتي پسرفت در زمينه توليد و توانائي رقابت با محصولات خارجيست.
تا زماني هم كه چنين مديراني با چنين تفكرات به ارث برده از دوران سياه قاجار و پهلوي بر مقدرات كشور حاكم باشند ,قطع به يقين ,نه تنها به جايي نميرسيم , بلكه خيلي از داشته ها را هم
از دست خواهيم داد.
Iran, Islamic Republic of
وقتي يك وزير دولت ,علنا" و بدون هرگونه دغدغه و هراسي در تريبون مجلس شوراي اسلامي اعلام مي كند كه حاضر نيست محصول توليد داخل را بر محصول خارجي ترجيح دهد بهانه اش هم دوبرابر بودن قيمت محصول داخلي نسبت به خارجيست,چه توقعي ميتوان از كارگر و مهندس و صنعتگر داخلي داشت كه در جهت خودكفائي و بروز رساني توليد داخل تلاش كند و دغدغه داشته باشد؟؟!!!
ادعاي اين وزير در مورد بالابودن قيمت محصول داخلي مورد نظر هم در حاليست كه قيمت اين محصولات را هم خود وزارت بهداشت تعيين و ابلاغ مي نمايد!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف ایشون را ناقص بیان میکنی؟ خوبه متن خبر هست. ایشون گفتند حاضر نیستند (و هیچ بخش خصوصی حاضر نیست) جنس بی کیفیت داخلی که قیمتش هم دو برابر نمونه های خارجی است را بخرد. شما کلمه بی کیفیت را از قلم انداختی.
بله جناب وزیر محترم بهداشت ته خیار تلخ است چرا ترش میکتی وزیر اانقلابی جهاد گر مخلص با لیاقت با اخلاق با مرام نماینده بد بی تربیته خبرنگاران بی اخلاقند مردم سئوال گر سواد ندارند فرماندار بی عرضه است و فقط تو هم کیشان تو ... راستگو درستکار پاک دستند آفرین به اینهمه پاک دستی و ادب و درستکاری مرحبا 90 درصد پول سلامت مردم را پرداختی پزشکان کردی
Iran, Islamic Republic of
وزیر با دارایی تریلیون تومانی حمایت از تولید داخل رو درک نمی کنه فقط به فکر افزایش دارایی خودشه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا حرف های من رو سانسور می کنی .خود دانی چند بار از این کار ها بکنی می رم دیگه
نه حالا تشریف داشتید
Iran, Islamic Republic of
باشه بابا تو هم عمل کردن بلدی داری حروم میشی تو این پست بخاطر خدا ما راضی نیستیم از زندگیت بیافتی والا؛ البته بگم آقا زییای محله ماهم تو کار عمله ولی انقدر به ملتش فخر نمیفروشه هرکیم درد داشته باشه بدون منت با هزینه کمتر از بیمه سلامت در خدمت شهروندان گرفتار هست هر چی فکر میکنم اگه مسئولینم مثل این آقا زییا که اینطور به محل که نه بلکه کل شرق استان خدمات میده تلاش میکردن مملکت گلستون بود. حالا هی بگید بلدم بلدم
سید
Iran, Islamic Republic of
آیا این وزیر در طراز نظام جمهوری اسلامی و حکومت عدل علی علیه السلام است؟
آیا حرفهایش بوی نخوت ، غرور ، تکبر و ریا کاری نمی دهد؟
آیا با خشونت و کوبیدن دهان منتقد ، قصد ندارند دهانها را ببندند؟
آیا این جور صحبتها در شان یک وزیر در نظام اسلامی است؟
پس نزاکت ، تواضع ، ادب و اخلاص کجای کار است...
کجایند مردان بی ادعا...
یاد شهید رجایی ها ، شهید چمرانها، شهید همتها و ...به خیر
و اما وای بر کسانی که از مسئولان تکنوکرات ولیبرال حمایت و دفاع می کنند و بدینوسیله آنها را جری تر و گستاخ تر می نمایند...
United Kingdom
..
رر
Iran, Islamic Republic of
...